Pariskunnat, jotka eivät ole onnistuneet saamaan lapsia, hankkivat usein lemmikkieläimen, jota alkavat kutsumaan pojaksi/tytöksi
Niin eihän siinä mitään, että "tyhjän sylin" täyttää sitten karvainen lemmikkieläin, mutta jotenkin kuulostaa hassulta, että lemmikin omistaja alkaa kutsumaan lemmikkiään tytökseen tai pojakseen.
Miksi ei voi kutsua ihan sillä lemmikin nimellään, eikä samaistaa omaa eläinlemmikkiään ihmislapseen. Työkaverini myös puhuu aina tytöistä, vaikka ne tytöt ovatkin kissoja. Kerran työpaikan kahvipöydässä meinasin purskaista pullat kahvin kera suustani, kun työkaveri alkoi sepustamaan tyttöjensä ruokavaliosta - se nyt vaan kuulosti niin naurettavalta, ettei tosikaan, että "meidän tytöt syövät mieluiten sitä ja tuota":D
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
On sulla ongelmat. Entä ärsyttääkö naapurin jouluvalot?
Eivät naapurin jouluvalot ärsytä, jos eivät vallan räikeät ja tyylittömät :D
Askartelitpaskartelit sitten uuden ketjun tästä, jos/kun edellinen suljettiin minuutti sitten. En viitsinyt tarkistaa, suljettiinko.
Yks mun tuttu sanoo itseään poikien (koirien) mummuksi.
Trollaajat, joiden eka ketju ei onnistu, aloittavat pian uuden samansisältöisen ketjun korvikkeeksi.
Kiva teoria muuten mutta esim. itse en ole koskaan yrittänyt tulla raskaaksi nykyisen tai entisten miehen kanssa ja silti mulla on eläintyttöjä ja -poika. En tykkää lapsista, tykkään eläimistä.
Tuttavani perhe koostuu isästä, äidistä ja heidän pojistaan (= sekarotuinen koiruli Topi ja aito Saksanseisoja Seisokki) sekä tyttö Musukatar (=undulaatti )
Kyllä v*****aisi olla yhtä ilkeä ihminen kuin ap. Jatkuvasti olisi huono mieli. Melkein säälin.
Mulla on kolme ihmislasta ja sit yksi hauvavauva, se on mun karvainen kakara!
Syötän, vien ulos, käytän lääkärissä ja annan hellyyttä, sylissäkin välillä pidän, hoidan kuin lasta.
Ärsyttääkö?
Meille tuli lapset ja lemmikit järjestyksessä kissa, koira, lapsi, lapsi, koira ja kaikki ne on mun tyttöjä, ounou.
9/9:ltä utelen vaan, että milloin on hauvavauvelisi mahdollinen itsenäistyminen tapahtuu, kuten ihmislapsilla?
Vierailija kirjoitti:
Meille tuli lapset ja lemmikit järjestyksessä kissa, koira, lapsi, lapsi, koira ja kaikki ne on mun tyttöjä, ounou.
Miten voit kutsua koiriasi tytöiksi,vaikka ne ovat narttuja? Lapsesi ovat tietenkin tyttöjä ja kasvettuaan teinityttöjä ja sitten neitejä, ja sitten naisia.
Tulivatko nuo kaikki tyttösi sinun alapäästäsi vaiko adoptoitko kaikki?:D
Kaikenlaiset asiat sitä saakin ihmisen pahoittamaan mielensä - että ihan tosissaan jäät miettimään tuollaista asiaa. Hanki elämä.
Minusta on hassua, jos vakaumuksellisella velalla on kuitenkin lemmikki. Ensin hankitaan yksi koira lapsen korvikkeeksi. Ja sitten muutaman vuoden päästä toinen ja niin onkin saatu tämä lakisääteinen lapsiluku täyteen.
Ja itse ollaan ihan sokeita sille, että koirat on hankittu lasten korvikkeeksi.
Vierailija kirjoitti:
9/9:ltä utelen vaan, että milloin on hauvavauvelisi mahdollinen itsenäistyminen tapahtuu, kuten ihmislapsilla?
Niinkuin varmaan tiedät?
Hauvavauvaani hoidan vielä sittenkin kun se on vanhus.
Mariko se siellä taas kirjoittelee ap.n ominaisuudessa. Itsellään liuta hankalia kakaroita, niin pitäähän se muihin purkaa. Itse olet osasi valinnut !!!
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset asiat sitä saakin ihmisen pahoittamaan mielensä - että ihan tosissaan jäät miettimään tuollaista asiaa. Hanki elämä.
Ap. selvittää: En ole pahoittanut mieltäni moisesta, mutta onhan ihmislapsia kohtaan halveeraavaa puhua omista koiristaan lapsina, joita ne eivät ole, vaan lemmikkieläimiä.
Tiedän montakin parisuhteessa elävää naista, jotka eivät jostain syystä ole onnistuneet lisääntymään lapsillaan, niin he ovat lapsettomuutensa tilalle hoivavietin purkautumiseksi hankkineet sitten koiran tai useammankin koiran, joita sitten pokkana nimittelevät tytöiksi/pojiksi.
Minulla on elämä, ei minun tarvitse sitä erikseen hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit kutsua koiriasi tytöiksi,vaikka ne ovat narttuja? Lapsesi ovat tietenkin tyttöjä ja kasvettuaan teinityttöjä ja sitten neitejä, ja sitten naisia.
Muodostan äänihuulieni, huulieni ja kieleni avulla sanan "tyttö". Kokeile säkin, ihan helppoa.
On niillä eläimilläkin sukupuolet. Ja se "hyvä tyttö" kuulostaa vaan paremmalta kuin "hyvä naaras"
On sulla ongelmat. Entä ärsyttääkö naapurin jouluvalot?