VESALA DROPPAA TUNNELMAA!!!!!!
EIKÖ tuota vesalan renkutusta saa millää loppumaan radiokanavilla,,tulee ihan joka perkeleen kanavalta ja satoja kertoja päivässä.
ei tee enää yhtään mielin kuunnella mitään vesalan biisiä,vaikka aikaisemmin jotan saattoi kuunnellakin;(
ihan puhki soitettu kesästä asti!!!!!!!
Kommentit (10)
Joo en tajua miten osa kanavista kehtaa soittaa tuota jopa kahdesti tunnissa. Minulla ei ollut vielä puoli vuotta sitten juurikaan mielipidettä kyseisestä esiintyjästä, mutta nyt vihaan kyllä hänen kaikkia tekeleitään antaumuksella.
Uusi artisti tuolla biisillä olis lentäny aika nopeasti ulos levy-yhtiöstä! :D
Se kun ei ole edes sen oma biisi :D No, paskaa musaa tekee kyllä Vesala itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Se kun ei ole edes sen oma biisi :D No, paskaa musaa tekee kyllä Vesala itsekin.
Onhan se Vesalan biisi. Kenen muun muka?
Siinä Soneran (vai mikä) mainoksessa: "Voit kuunnella silloin kun huvituttaa". Sanoo sen todella v*ttumaisen oloisesti. Uskon juorut, millainen on siviilissä. Vmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesalan biisi se on kuten kaikki muutkin levyllä. Ei tämä asia tosin tee kappaleista yhtään parempia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hups, muistelin et se ois ollu Abreun biisi. Jotenkin nimikin kuulostaa niin sen tyyliseltä.
TÄTÄ helvetin paskaa soitetaan vieläkin kymmeniä kertoja päivässä radiossa,,,HALOO joulukussa!!!!!!!
alunperinkin täysin paska biisi,,,huippusanoittaja,,,bull shit
Se on RAIVOSTUTTAVA! Siinä valittaa koko ajan itse kuinka on vaan kesäloma viikon ja sekin sataa blaablaablaa ja sitten kimeällä äänellä kaiken sen valittamisen jälkeen "älä tuu droppaaa mun tunnelmaa!!!!!" Kaikki tunnelma lähtee kun tämän kuulee. Päässä räjähtelee ja silmissä sumenee.
On kyllä rasittava biisi! Vanhoilla pmmp:n meriiteillä voi kai suoltaa ihan mitä vaan radiokanavien soittolistalle!