Kuinka usein reissaatte tyttöporukalla?
Kommentit (11)
En koskaan, matkustan aina mieheni kanssa, aiemmin koko perhe yhdessä.
Äitini kyllä matkustaa nyt leskenä naiskavereidensa kanssa, on se mukavampaa ja turvallisempaa kuin että kulkisi yksin.
Never ever. En jaksa reissata kanalauman kanssa.
Muutaman kerran vuodessa mökkireissu, ei sen kummempaa.
Reissaan vain mieheni kanss kaksin, ei koskaan isommalla porukalla.
Joka toinen vuosi säästetään niin, että päästään pidemmälle reissuun. Keväällä lähdetään Thaimaahan 4 naisen poukalla. Muuten ehkä kerran vuodessa käydään laivalla Ruotsissa ja Virossa. Meillä ei ole lapsia. Meillä mies ei oikein tykkää reissata ja kyllähän se naisporukalla onkin kivempaa! :)
Miksi ette matkusta kaverin kanssa?
Mä en matkusta kavereiden kanssa, koska mulla ei ole ketään kaveria joka matkustaisi mun kanssa.
Osalla on esim. lauma pieniä lapsia joka rajoittaa menoa, mutta osa ei lähtisi edes lapsettomana, koska ei halua matkustaa ilman perhettään. Sit on niitä jotka kyllä lähtis, jos siihen olis varaa.
Aika harvoin tulee sellainen tilanne (ei joka vuosi) että saisi edes yhden lähtemään mukaansa.
Mitään isomman lauman matkaa tuskin on tulossa, koska suurin osa kavereistani ei tunne niin hyvin toisiaan.
Vain työmatkoja. En kuulu naisporukoihin muualla kuin työpaikalla. Reissaan yleensä siskoni tai yhden ystäväni kanssa tai yksin. Suurimmalla osalla ystävistäni ja kavereistani ei ole mahdollisutta tehdä ulkomaanmatkoja muiden kuin perheenjäsentensä kanssa.
En reissaa koska pelkään että tulee jotain riitoja ja kahnauksia.
En ole reissannut yli 10 vuoteen.
Ei koskaan. Minnekkään.