Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tilasi minulle lahjaksi Me Naiset-lehden, ottaa päähän ja kunnolla

Vierailija
19.11.2016 |

Siis hän ei joko tunne minua yhtään tai sitten ei vaan välitä. Olemme olleet yhdessä viisi vuotta. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa tuollaiset naisten kotkotuslehdet. Olisi antanut vaikka ennemmin pelkän ruusun tai vaikka kiven pihalta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kyynel.

Mun eksä oli tuollainen itkijä kuin sinä. Aina valitti miksen osta sellaisia lahjoja kuin hän haluaa. Kyllä ostin, mutta joka kerta tuli jotain mutinaa siitä, että en mä nyt enää tuollaisista jutuista pidä. Jos makutottumukset muuttuu kuin tuuliviirillä blogimaailman kotkotusten mukaan niin kannattaa sanoa miehelle suoraan millä tuulella sattuu olemaan.

Vierailija
2/8 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset lehdessä ei ole pelkästään naisten kotkotuksia, vaan ihan hyviä henkilöhaastatteluja. Lue vaikka niitä, jos ei meikit ja vaatteet kiinnosta.

Ps. ja opettele ymmärtämään, kuinka hyvin sinulla on asiat. Opettele olemaan kiitollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kuitenkin, että tarkoitus oli kiltti.

Vierailija
4/8 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää minäkään.

.

Vierailija
5/8 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä hän tosiaan ei tunne sinua ollenkaan. Kannattaisi ehkä jutella enemmän omista tykkäämisistä, ideoista, kiinnostuksista ja inhoamistasi asioista, niin ehkä voisi oppia tuntemaankin.

Osaisitko sinä ostaa hänelle vastaavasti juuri oikean lehden? Ei mitään sinne päin -autolehden (esimerkinomaisesti tässä), vaan juuri tarkalleen Hot Rod Magazinen tai V8:n? Hieno juttu, jos osaat, tällöin miehesi on selkeästi kertonut asioistaan.

Nyt kannattaa miettiä, mistä johtuu, ettei miehesi yhtään osannut arvioida, mikä olisi sinulle sopivin, parempi lehti? Vai kenties ei mikään lehti, jos et ikinä niitä lue. Peiliiin katsomisen paikka.

Vierailija
6/8 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru tilaus.

Vierailija
7/8 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita lehtiyhtiöön ja kysy voitko vaihtaa toiseen lehteen. esim. aku ankkaan :) naistenlehdet on tympeitä

Vierailija
8/8 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi myös käännyttää menemään miehesi rakastajattarelle. Arvostaa varmasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi