Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras uutinen pitkään aikaan: työttömät vapaaehtoistöihin!

Vierailija
19.11.2016 |

Nyt loppuu ilmaisen rahan jakaminen. Tämä on Parasta mitä tässä maassa on tehty kymmeniin vuosiin. Luulen, että moni työtön ryhtyy nyt oikeasti hakemaan töitä. Tämä on tervetullut toimenpide!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on kaluttu täällä jo ainakin kahdessa ketjussa. Voin vakuuttaa että itseltäni loppui työnhaku ja kaikki mielenkiinto tehdä mitään kun kuin tuon uutisen puhumattakaan siitä kun luin näitä ketjuja. Itsellä oli jopa orastava yritys idea mutta miksi vaivautua tälläisen pitkäistyöttömän ihmissaastan? Jos saan itse päättää mihin menen vapaaehtoistyötä tekemään niin johonkin hoitolaitoksen koska mulla on siihen koulutusta. Vienpähän sitten yhden palkkapaikan mutta teen työni niin huonosti ettei siitä ole hyötyä kenellekkää.

Vierailija
2/5 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä nyt unohda sitä, että Turun telakka ja Uudenkaupungin autotehdas työllistää ne kaikki työhaluiset työttömät, Ap!

Ja Terrafame, Kemin sellutehdas, se että Suomi on listattu erääksi maailman parhaimmaksi matkailumaaksi.

Taksi- ja shamppanja -barometrit osoittavat noususuhdannetta.

Kylläpä tämä hallitus on saanut hyvää aikaan lyhyessä ajassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa muuta! Omistan 22 ihmistä työllistävän yrityksen ja kyllä noihin rahaa uppoaa kaikkine maksuineen, kun laki tulee voimaan niin irtisanon jokaisen ja "palkkaan" orjia tilalle, hieno homma :)

Vierailija
4/5 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksinkertaiset ihmiset ovat ap:n kanssa samaa mieltä. Fiksut ymmärtävät että tässä ei oikeasti ole kyse mistään työttömien aktivoinnista, vaan koko työjärjestelmän muutoksesta, mikä tulee koskettamaan koko työikäistä aikuisväestöä.

Vierailija
5/5 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, täälläkin paikallisen halpamyymälän kauppias hehkutti miten upea systeemi "työkokeilu" on. Hänellä on nyt 4 henkeä vähemmän palkattua henkilökuntaa kun saa koko ajan ilmaisia työkokeilijoita puolen vuoden pesteihin.