Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs syvästi kristitty nainen teki varmaankin minusta lesbon :O

Vierailija
19.11.2016 |

Siis voiko olla totta? Hän flirttaili ja oli jotenkin aivan vastustamattoman ihana sellaisella lämpimällä, rakastavalla tavalla. Jotenkin niin peitellyn intohimoinen, että olen ihastunut häneen. Nyt olisin valmis aivan kaikkeen ja tajusin, että haluan häntä nimenomaan naisena.

Miten tämä on mahdollista? Siis miten kristitty uskovainen nainen voi ilmaista niin vahvaa halua toista naista kohtaan. Itse olin ennen hetero ja henkisiltä arvoiltani agnostikko. Selittäkää mulle, please!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen silmissään ja olemuksessaan on niin paljon kaipausta, etten ole eläissäni tuntenut ketään kohtaan tällä tavalla. Haluaisin tehdä hänet onnelliseksi (myös fyysisessä mielessä). Hän on ihan uskomattoman vastustamaton. Ja tunnen itseni jotenkin syntiseksi, kun haluan häntä niin paljon. Ja miltäköhän hänestä tuntuu tämä kaikki ja se, että hän näkee sen kaipuun häntä kohtaan silmistäni? :/

T. Ap

Vierailija
2/11 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää kun touhuatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasen samaa vuodatusta

Vierailija
4/11 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/11 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasen samaa vuodatusta

Älä ole noin kyyninen. Minua kiinnostaisi tietää, että miten näin kävi ja miten uskovaiset kokevat homouden/lesbouden. Se rakastuminen tuntuu niin kielletyltä hedelmältä. En ole koskaan itse ollut uskovainen ainakaan kovinkaan voimakkaasti, vaikka moraaliani olen vartioinut tiukasti muuten. Halveksiikohan rakkauteni kohde minua todellisuudessa, kun tunnen intohimoisia tunteita häntä kohtaan? T. Ap

Vierailija
6/11 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo. Ei hän flirttaillut. http://www.vauva.fi/keskustelu/2716562/onko-tama-flirttailua-pari-esime…

Miten tuo liittyisi tähän? Avaatko hieman ajatuksiasi. Ja mistä tiedät, mitä hän ajattelee? Vai oletko sinä hän? En usko, että hän on ikinä edes käynyt tällä palstalla. Miksi olet niin vakuuttunut siitä, että tunteet olisivat vain yksipuolisia? Miten voit tietää sellaista olematta hän? :)

T. Ap

Vierailija
7/11 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis joku random henkilö tältä palstalta tietää, ettei rakastamani henkilö väöitä lainkaan minusta? Mistä tiedät sellaista? Tunnetko ihastukseni kohteen henkilökohtaisesti? Onko joku kertonut vastaavasta tilanteesta henkilökohtaisesti?

T. Vilpittömästi kiinnostunut ap

Vierailija
8/11 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää kun touhuatte.

Haha, kieltämättä olisi houkutteleva ajatus. ;)

Vierailija
9/11 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suntio? Hän suorastaan raiskaa katseellaan. Niin paljon padottua, polttavaa halua. Jonain päivänä annan hänelle luvan.

Vierailija
10/11 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suntio? Hän suorastaan raiskaa katseellaan. Niin paljon padottua, polttavaa halua. Jonain päivänä annan hänelle luvan.

Sweet

Vierailija
11/11 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, minä taas tein kristitystä lesbon 😅 Se oli vahinko!