Katsokaa tätä lihaksikasta naisvartaloa! Olenko ainoa, jonka mielestä....
..se näyttää järkyttävältä?!
http://m.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201611172200028658_bs.shtml
Parhaimmalta tuo nainen näyttää August 2010 kuvassa. Sopivan hoikalta ja naiselliselta. Miksi naisen pitäisi näyttää mieheltä?
Kommentit (18)
Järkyttävä, erityisesti tossa videossa.
Ihan kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sanoo yök. Ja että parempi aiemmin. Mutta suuri osa miehistä tykkää tuosta lihaksikkaasta. Tai LUULEE tykkäävänsä. Koska meillehän tässä kulttuurissa opetetaan jo lapsesta saakka, että hoikkuus on hienoa etenkin naisilla ja lihavuus kertoo henkisestä vetelyydestä, kyvyttömyydestä "laittaa itseään kuriin" ja älyn puutteesta. Samaan aikaan menestyjät, älykkäät ihmiset ja suositut esitetään aina hoikkina lihaksilla tai ei -riippuen kunkin ajan muodista. Meidät siis opetetaan katsomaan kehoa arvostelevasti ja tekemään oletuksiin perustuvia johtopäätöksiä ihmisistä heidän ulkonäkönsä perusteella. Mikä sääli.
Opetetaan? Kuka tai mikä opettaa?
Etkö osaa itse ajatella mikä on oikein?
Ei oo tainnut ihan kaurapuurolla lihakset syntyä.
Lihaksikas ja hoikka on eri asia kuin anorektisen laiha tai pumpattu hormoonibodari.
Uuh onpa kuuma. Lihaksikkaat naiset on todella seksikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sanoo yök. Ja että parempi aiemmin. Mutta suuri osa miehistä tykkää tuosta lihaksikkaasta. Tai LUULEE tykkäävänsä. Koska meillehän tässä kulttuurissa opetetaan jo lapsesta saakka, että hoikkuus on hienoa etenkin naisilla ja lihavuus kertoo henkisestä vetelyydestä, kyvyttömyydestä "laittaa itseään kuriin" ja älyn puutteesta. Samaan aikaan menestyjät, älykkäät ihmiset ja suositut esitetään aina hoikkina lihaksilla tai ei -riippuen kunkin ajan muodista. Meidät siis opetetaan katsomaan kehoa arvostelevasti ja tekemään oletuksiin perustuvia johtopäätöksiä ihmisistä heidän ulkonäkönsä perusteella. Mikä sääli.
Opetetaan? Kuka tai mikä opettaa?
Etkö osaa itse ajatella mikä on oikein?
No eihän se osaa, jos se kysyy miehensä mielipidettä vauvapalstan keskusteluunkin.
Ruma mikä ruma, ei siitä pääse yli millään. Ja jos omakuva on aina ollut päin hanuria, niin ei sitä muuteta tuolla tavoin. Nainen ei ole nyt terve mieleltään ja tuskin koskaan tuleekaan.
Aivan hirveä. Sääli kun asiat menee överiksi.
Varmasti tuntee itensä vahvaksi ja itsetuntonsa kasvaneen. Kauniimpi toki oli ennen överiyttä.
Överilihakset ei sovi kenellekään. Ei miehelle eikä naiselle.
Erittäin sairas esimerkki lapselleen.
http://66.media.tumblr.com/dc83a3fcbfb6a26fb6bc5acf1fdbdafa/tumblr_nvih…
Tuollaisen naisen kun saisi aah....
Vierailija kirjoitti:
Överilihakset ei sovi kenellekään. Ei miehelle eikä naiselle.
Sinä et tykkää kun joku tykkää lihaksista oli ne sitten ns "övereitä?
Kysymykseen miksi nainen haluaa näyttää mieheltä, ei mun mies ainakaan tuolta näytä.
Ja tuo nainen nyt selkeästi nauttii olostaan tuollaisena, niin en ymmärrä miksi sen pitäisi kenenkään persettä kutitella. Ja voi kamala jos joku mieskin vielä tykkää tuollaisesta, se tuskin on teiltä pois? Te tuskin kilpailette hänen kanssaan samoista miehistä.
Itse olen ylipainoinen, mutta en silti koe tarvetta dissata niitä jotka eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
No ei tykkää, ehkä prosentti miehistä, koska tuo on vetänyt ihan överiksi. On tehnyt sen roideilla ja se näkyy. Etenkin olkapäät ja käsivarret ylimitoitettuja, jaloissa saa naisella olla vähän enemmän. Lisäksi miehet ei todellakaan tykkää kisarasva/neste kropasta, missä tuo on.
Joku tämmöinen https://i.imgur.com/MHluvQu.jpg sen sijaan on lihaksikkaaksi todella seksikäs. On tämän https://www.instagram.com/p/BL9zZTMg7Nx näköinen siviilissä, ja kun kerran kropasta puhutaan niin pitää arvioidessa scrollata alas sen verran ettei naama näy.