Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsokaa tätä lihaksikasta naisvartaloa! Olenko ainoa, jonka mielestä....

Vierailija
19.11.2016 |

..se näyttää järkyttävältä?!
http://m.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201611172200028658_bs.shtml
Parhaimmalta tuo nainen näyttää August 2010 kuvassa. Sopivan hoikalta ja naiselliselta. Miksi naisen pitäisi näyttää mieheltä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoo yök. Ja että parempi aiemmin. Mutta suuri osa miehistä tykkää tuosta lihaksikkaasta. Tai LUULEE tykkäävänsä. Koska meillehän tässä kulttuurissa opetetaan jo lapsesta saakka, että hoikkuus on hienoa etenkin naisilla ja lihavuus kertoo henkisestä vetelyydestä, kyvyttömyydestä "laittaa itseään kuriin" ja älyn puutteesta. Samaan aikaan menestyjät, älykkäät ihmiset ja suositut esitetään aina hoikkina lihaksilla tai ei -riippuen kunkin ajan muodista. Meidät siis opetetaan katsomaan kehoa arvostelevasti ja tekemään oletuksiin perustuvia johtopäätöksiä ihmisistä heidän ulkonäkönsä perusteella. Mikä sääli.

Vierailija
2/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä, erityisesti tossa videossa.

Ihan kuin mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sanoo yök. Ja että parempi aiemmin. Mutta suuri osa miehistä tykkää tuosta lihaksikkaasta. Tai LUULEE tykkäävänsä. Koska meillehän tässä kulttuurissa opetetaan jo lapsesta saakka, että hoikkuus on hienoa etenkin naisilla ja lihavuus kertoo henkisestä vetelyydestä, kyvyttömyydestä "laittaa itseään kuriin" ja älyn puutteesta. Samaan aikaan menestyjät, älykkäät ihmiset ja suositut esitetään aina hoikkina lihaksilla tai ei -riippuen kunkin ajan muodista. Meidät siis opetetaan katsomaan kehoa arvostelevasti ja tekemään oletuksiin perustuvia johtopäätöksiä ihmisistä heidän ulkonäkönsä perusteella. Mikä sääli.

Opetetaan? Kuka tai mikä opettaa?

Etkö osaa itse ajatella mikä on oikein?

Vierailija
4/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tainnut ihan kaurapuurolla lihakset syntyä.

Vierailija
5/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikas ja hoikka on eri asia kuin anorektisen laiha tai pumpattu hormoonibodari.

Vierailija
6/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh onpa kuuma. Lihaksikkaat naiset on todella seksikkäitä.

Vierailija
7/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetetaan? Kuka tai mikä opettaa?

Etkö osaa itse ajatella mikä on oikein?

No eihän se osaa, jos se kysyy miehensä mielipidettä vauvapalstan keskusteluunkin.

Vierailija
8/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma mikä ruma, ei siitä pääse yli millään. Ja jos omakuva on aina ollut päin hanuria, niin ei sitä muuteta tuolla tavoin. Nainen ei ole nyt terve mieleltään ja tuskin koskaan tuleekaan.

Vierailija
9/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveä. Sääli kun asiat menee överiksi.

Vierailija
10/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tuntee itensä vahvaksi ja itsetuntonsa kasvaneen. Kauniimpi toki oli ennen överiyttä.

Vierailija
11/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on täydellinen nainen.

http://y2.pichunter.com/3025493_4_o.jpg

Kaunis, voimakas ja seksikäs.

Vierailija
12/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Överilihakset ei sovi kenellekään. Ei miehelle eikä naiselle.

Vierailija
13/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään en oo ottanu!

Vierailija
14/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin sairas esimerkki lapselleen.

Vierailija
15/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Överilihakset ei sovi kenellekään. Ei miehelle eikä naiselle.

Sinä et  tykkää kun joku tykkää lihaksista oli ne sitten ns "övereitä?

Vierailija
17/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseen miksi nainen haluaa näyttää mieheltä, ei mun mies ainakaan tuolta näytä.

Ja tuo nainen nyt selkeästi nauttii olostaan tuollaisena, niin en ymmärrä miksi sen pitäisi kenenkään persettä kutitella. Ja voi kamala jos joku mieskin vielä tykkää tuollaisesta, se tuskin on teiltä pois? Te tuskin kilpailette hänen kanssaan samoista miehistä.

Itse olen ylipainoinen, mutta en silti koe tarvetta dissata niitä jotka eivät ole.

Vierailija
18/18 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tykkää, ehkä prosentti miehistä, koska tuo on vetänyt ihan överiksi. On tehnyt sen roideilla ja se näkyy. Etenkin olkapäät ja käsivarret ylimitoitettuja, jaloissa saa naisella olla vähän enemmän. Lisäksi miehet ei todellakaan tykkää kisarasva/neste kropasta, missä tuo on.

Joku tämmöinen https://i.imgur.com/MHluvQu.jpg sen sijaan on lihaksikkaaksi todella seksikäs. On tämän https://www.instagram.com/p/BL9zZTMg7Nx näköinen siviilissä, ja kun kerran kropasta puhutaan niin pitää arvioidessa scrollata alas sen verran ettei naama näy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan