Mikä on kun väsyn isojen lasteni
kanssa? Tämän piti helpottaa, mutta kyllä pienten kanssa oli helpompaa.
Kommentit (24)
Se pelkkä pyykki ei ole uuvuutavin osuus. Kokonaisvaltaisesti lasten kanssa on tekemistä vain.
Pienet lapset, pienet surut. Isot lapset, isot surut. Pienet lapset polkevat syliä, isot sydäntä. Siinä pari fraasia mun mummuvainaaltani. Ja pitävät niin hyvin paikkaansa. Koita jaksaa, vielä on sulla rankemmat ajat edessä (teini-ikä), jos meinaat, että nyt on jo vaikeaa. Perheneuvola voisi auttaa. Tai joku paikka, missä voisi käydä puhumassa ajatuksiaan ulos.
Vierailija kirjoitti:
Koska luulet että sulla on isot lapset mutta ei todellakaan ole ainakaan ne kaksi nuorimmaista.
Ei 10v. iso vielä ole.
Omani on 12 ja 15v. niin kyllä tuo vanhin on iso lapsi ja nuorinkin sinne päin menossa.Mitä vanhempia niin sitä helpompaa on ja mun lapset on poikia. Entisiä villi kakaroita ja hyvä ettei ikinä enää meillä ole pieniä lapsia, en jaksaisi.
Lapsillasi ei ole vielä teini-ikä alkanut
Hetki ennen sitä.on rauhallista.
Koska luulet että sulla on isot lapset mutta ei todellakaan ole ainakaan ne kaksi nuorimmaista.
Ei 10v. iso vielä ole.
Omani on 12 ja 15v. niin kyllä tuo vanhin on iso lapsi ja nuorinkin sinne päin menossa.
Mitä vanhempia niin sitä helpompaa on ja mun lapset on poikia. Entisiä villi kakaroita ja hyvä ettei ikinä enää meillä ole pieniä lapsia, en jaksaisi.