Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä flirttailua? (pari esimerkkiä)

Vierailija
19.11.2016 |

a) Jos nainen katsoo intensiivisesti silmiin ja ottaa samalla hitaasti silmälasit pois kasvoiltaan katsekontaktin katkeamatta?

b) Jos hän puhuu meidän välisestä jutusta ja iskee silmää? Tilanne muuten oli ihan arkipäiväinen.

c) Jos hän kutsuu lempeällä äänellä sinua etunimelläsi, vaikka ette tunne kovinkaan hyvin tai ole tehneet sinunkauppoja?

d) Jos hän katselee sinua todella pitkään silmiin ja selvästi haluaa katsella sinua?

e) Jos huomaat, että hän katseli sinua "salaa" eli kääntää päänsä pois juuri, kun huomaat hänet?

f) Muu, mikä? Muut esimerkit kiinnostavat myös

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kohta e) ei ole flirttiä vaan joko kiinnostusta tai muuten vaan tuijottelee jos on erikoisen/mielenkiintoisen/erityisen hyvännäköinen.

Vierailija
22/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että oikein hitaasti otetaan lasit pois ja lempeästi kutsutaan etunimeltä.

Ylitulkintaa. Sitä se on.

Voi olla. Siksi täällä kyselenkin. :) Ehkä se on toiveajattelua osittain, kun oon lääpälläni häneen. Mistäköhän saisin sitten selville sen "totuuden". Olen livenä aika ujo, mutta toki ystävällinen ja tsemppaan kovasti. :/

T. Ap

Mutta naimisiin asti olet kuitenkin päässyt? :D Ja kyselet vauva-palstalla mistä tunnistaa toisen ihastumisen? Mitä jos ihan itse tekisit aloitteen ja kertoisit omista tunteista. Siinä sulle selviää tää "totuus".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Siksi täällä kyselenkin. :) Ehkä se on toiveajattelua osittain, kun oon lääpälläni häneen. Mistäköhän saisin sitten selville sen "totuuden". Olen livenä aika ujo, mutta toki ystävällinen ja tsemppaan kovasti. :/

T. Ap

Mutta naimisiin asti olet kuitenkin päässyt? :D Ja kyselet vauva-palstalla mistä tunnistaa toisen ihastumisen? Mitä jos ihan itse tekisit aloitteen ja kertoisit omista tunteista. Siinä sulle selviää tää "totuus".

Kyllä mä silloin edelliselläkin kerralla (puolisoni tavatessani) kyselin...tosin silloin kyselin lähimmiltä tutuilta. Samoin yhden exäni osalta yksi kaverini teki sen "pohjatyön" puolestani, kun olin ihan tosi ujo/kipsissä.

T. Ap

Vierailija
24/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Kyllä mä silloin edelliselläkin kerralla (puolisoni tavatessani) kyselin...tosin silloin kyselin lähimmiltä tutuilta. Samoin yhden exäni osalta yksi kaverini teki sen "pohjatyön" puolestani, kun olin ihan tosi ujo/kipsissä.

T. Ap

Kysy sen tytön ystäviltä sitten. Me ei kyseistä henkilöä valitettavasti tunneta.

Varaudu kuitenkin siihen että kaikki ei välttämättä halua miestä joka ei ole vielä edes täysin eronnut edellisestä. 

Vierailija
25/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni muut eivät, paitsi kohta B. Itse olen välillä huomannut, että miehet pitävät flirttailuna kun vain katson heitä silmiin keskustellessani ystävällisesti...

Vierailija
26/27 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kysyt. Ja eroa ensin, koska voit saada pakit, koska olet varattu, vaikka hän olisikin sinuun tosi ihastunut.

Ylitulkintaa... ei me voida tietää. Riippuu naisesta.

Vierailija
27/27 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo on flirttailua, paitsi ehkä kohta e. Se on sitten toinen juttu, että tarkoittaako se yhtään mitään. Jotkut ihmiset vaan on flirttejä ilman mitään sen kummempaa.

Ärsyttävää tuollainen kyllä on. Olen eräänkin kerran käsittänyt väärin naisen käytöksen ja olen hölmöyksissäni jo kuvitellut että tuo nainen saattaisi olla kiinnostunut. Tulee hieman tollo olo tuollaisen jälkeen, olen ratkaissut tuon niin, että en enää esitä kiinnostustani ketään naista kohtaan, vaan keskityn muihin asioihin. Eli käyn töissä ja viikonloput vietän kotona elokuvia katsellen ja olutta juoden ja poltellen. Joskus käyn kavereiden luona iltaa istumassa samoissa merkeissä. M34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan