Epäilen, että mies ihastunut toiseen naiseen.
Tapaa tätä naista pari kertaa viikossa lastemme harrastuksen kautta. Nainen yksinhuoltaja ja tarvitsee kyydin itselleen ja lapselleen, jos treenit/pelit kauempana kotoa, hänellä ei siis autoa. Useimmiten juuri mieheni kyyditsee heitä, harvemmin kulkee muiden kyydillä.
Mies jutteleen usein kotona, mitä nainen puhut kentän laidalla. Kerran myös sanoi, kertoi miten naisen nenä ja silmät "siristyy" jännästi hänen hymyillessään ja nauraessaan. Tämä nainen kyllä todella mukava kaikkia kohtaan, joten en tiedä mistä olen saanut päähäni, että mieheni olisi häneen lääpällään.
Kommentit (7)
Voi olla ihastunut, jos nainen vilisee puheissa jatkuvasti.
Ala sinä kyytsäämään häntä ympäriinsä ja tutustu häneen. ;) Se oli vitsi, miehen ihastumiselle sinä et voi mitään.
Ihan kuin olisin lukenut ihan vastaavanlaisen jutun noin 100 kertaa syksyn aikana. Etkö nyt saa oikein tulta tämän kirjoituksen alle?
Ihastumisia tulee ja menee. Kunhan pysyy uskollisena, niin luulen että ihastuminen ohimenevänä on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Ihastumisia tulee ja menee. Kunhan pysyy uskollisena, niin luulen että ihastuminen ohimenevänä on ihan ok.
So Fucking what?!! Mikä ihmeen nettipalstamääräpoliisi sinä olet?
Pitkässä suhteessa niitä ihastumisia tulee ja menee. Pari vuotta takaperin olin itse vastaavassa tilanteessa, tajusin siis miehen ihastuneen työkaveriinsa.
Miehen työyhteisö on hyvin tiivis ja yhteyttä pidetään vapaa-aikanakin. Jossain vaiheessa huomasin, että yksi nimi alkoi toistumaan miehen puheissa useammin kuin muiden ja puhelinkin kävi iltaisin ja viikonloppuisin kuumana. Viestejä vaihdettiin siis puolin ja toisin. Välillä mies saattoi kommentoida näitä viestejä minullekin, useimmiten siis ihan työtä sivuavia tai johonkin harrastukseen liittyviä juttuja. Sinällään ihan viattomia, mutta huomasin, että miehelle oli hyvin tärkeää vastata tälle naiselle aina heti, vaikka ruokapöydässä. Mun ja monen muun viesteihin mies ei välillä muistanut vastata ollenkaan...
Sen sijaan, että olisin saanut täysin hyödyttömät itkupotkuraivarit, joka olisi miehen luonteen tuntien, ajanyt miehen vain kauemmaksi, mietin, että mitä voin asialle tehdä. Tajusin, että meidän kahden suhde on väljähtänyt pahasti, kun elämä pyörii ainoastaan työn ja lasten harrastusten ympärillä. Läheisyys meidän suhteesta puuttui kokonaan. Seksiä meillä harrastettiin säännöllisesti, mutta ei siinä juurikaan mitään intohimoa ollut. Lähinnä sellaista rutiininomaista puurtamista.
Ihan ensimmäiseksi otin miehen kanssa puheeksi tuon läheisyyden ja yhdessäolon puutteen, joka mun nähdäkseni oli juurisyy tilanteelle. Kerroin, että toivoisin meidän panostavan parisuhteeseemme nykyistä enemmän ja sitä kautta parantavan seksielämäämmekin. Päästiin asiassa yhteisymmärrykseen, ilman suurempia riitoja ja siitä päivästä pyrittiin aktiivisesti huomioimaan toisiamme arjessa.
Jo viikossa meidän suhteessa oli ihan eri meininki. Iltaisin ei enää puhelin kilissyt taukoamatta, vaan keskityimme toisiimme ja toki myös lapsiimme. Seksikin sai ihan uusia ulottuvuuksia, kun sitä harrastettiin kumppaniin, eikä vain omaan nautintoon keskittyen.
Ja mikä tärkeintä, mies alkoi puhua ihan neutraaliin sävyyn ja huomattavasti hervemmin, tuosta entisestä ihastuksestaan
Pitkä sepustus, mutta pääpointti siis oli, että tarkastele suhdettasi ja mieti, mikä miehen ajaa ihastumaan toiseen. Varsinkin miehet ovat huomionkipeitä olentoja. Jos sitä huomiota ei kotoa saa, sitä haetaan muualta.
luultavasti käyvät lasten treenien aikana naimassa autossa jossain syrjäisessä paikassa.
naisen vaisto on kyllä usein oikea...