Hiustenpidennyksen sävyero (kuva!)
Näkyykö teidän mielestä tässä kuvassa tuon naisen omien hiuksien ja poninhäntäpidennyksen väriero liian paljon?
Kommentit (14)
Ok, muita mielipiteitä? :D Itselläni on niin huonot hiukset, ja tilasin ponnaripidennyksen. Kuitenkin harmikseni väärän värinen... noh, ei maksanut kuin 2e ;D
Ei yhtään paha, kivalta näyttää. :)
Hiukset auki (jos kyseessä olisi siis perinteinen pidennys) ero ei varmaan olisi kovin radikaali, kun väri liukuisi sinne sekaan, mutta tuossa ponnarissa sävyeron kyllä huomaa. Varmasti riippuu paljon valaistuksesta, häiritseekö se. Himmeässä ja lämpimässä valossa tuskin, keskipäivällä auringonpaisteessa todennäköisesti.
- Kampaaja
Mun mielestä on liian selkeä ero. Laita omiin hiuksiin jotain kuparia sävyshampoota tai mitä niitä on mitkä antaa vaan hitusen väriä?
Munkin mielestä tuossa kuvassa on hiukan liian suuri sävyero, mutta isossa kuvassa sen vasta näkisi miltä se oikeasti näyttää. Tuo valokin muuten varmasti vääristää, näyttää siltä.
Ei pysty sanoo tuosta varmaksi.
Vähän enemmän näkyy tuossa kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Munkin mielestä tuossa kuvassa on hiukan liian suuri sävyero, mutta isossa kuvassa sen vasta näkisi miltä se oikeasti näyttää. Tuo valokin muuten varmasti vääristää, näyttää siltä.
Ei pysty sanoo tuosta varmaksi.
Valo ei hirveästi vääristä. :)
-ap
Mun silmään näyttää vaan juurikasvulta
Kyllähän tuon tuosta kuvasta erottaa tosi selkeästi, mutta en mä kyllä missään kadulla vastaantulijalla kiinnittäisi mitään huomiota tuollaiseen eroon.
Minusta on liian radikaali ero. Tuossa toisessa kuvassa se tosiaan näkyi paremmin. Pidennyksen väri jotenkin halvan näköinen.
Kyllä huomaa selvästi, mutta ei se välttämättä haittaa :)