Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko huomanneet että tässä syksyn mittaan ei rahaa enää jää säästöön niin kuin aikaisemmin?

Vierailija
18.11.2016 |

Vai olenko ruvennut tuhlaamaan? Mielestäni en vaan ruokaan ym käytetty summa on sama kuin keväälläkin, silti slloin sain ostettua kaksi uutta läppäriä ja kahdet kännykät + rahaa säästöön ja nyt ei jää rahaa enää oikein kunnolla säästöönkään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut paljon mitään ylimääräistä myöskään, rahaa ei vaan jää säästöön. En ole huomannut erityistä (näkyvää) hintojen nousuakaan. 

Vierailija
2/6 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut. Syksyllä tosin menee kaikki harrastusmaksut sun muut, joita keväällä ei mene niin paljoo. Ja talvivaatteet ja kaamosherkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Sähkönsiirtoon oli tullut ainakin hillitön veronkorotus.

Vierailija
4/6 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin huomaamaan viisi vuotta sitten kun sain kolmannen muksun että nyt alkaa olla tilanne se että säästöjä ei pääse syntymään.

Vierailija
5/6 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelin jokin aika sitten. Olen ajatellut, että mulla taitaa vaikuttaa pimeys ja synkkyys ja se, että yritän nostaa mielialaani ostamalla joka syksy matkan ulkomaille ja normaalia enemmän herkkuja, vaatteita, meikkejä, koruja yms. 

Vierailija
6/6 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Omalla kohdallani se tosin johtuu siitä, että ansiosidonnainen vaihtui opintotukeen. Huono rahallinen vaihtokauppa josta toivottavasti joskus saan takaisin korkojen kera. Mutta melkoista kitkuttamista, pakko sanoa.