Millaisen palautteen laittatte huutiksessa hupihuutajalle? Olen enemmän kuin kiukkuinen. Ostaja ei ole mikään perusdorka.
Kaikki olisi ok jos olisi ilmoittanut, ettei aiokaan ostaa. On antanut odotuttaa monta viikkoa, eikä kuitenkaan vastaa sähköposteihin. On kuitenkin tehnyt kauppaa sillä välin. Puhelimeen vastasi ja lupasi maksaa. Olen laittanut viestiä myös yrityksensä sähköpostiin. Kyse ei ole siitä, ettei olisi saanut viestejä. Olisin odottanut suhteellisen sivistyneeltä ihmiseltä kuitenkin jonkinlaista yhteydenottoa ja pahoittelua. Olen tehnyt kauppaa huutiksessa yli 10 vuotta ja saanut ainoastaan positiivista palautetta. Ensimmäinen kerta kun joku jättää maksamatta tai ei edes viitsii ilmoittaa, että haluaa perua kaupat. En ole ammattimyyjä. Myyn reilusti alle 50 kpl/ vuosi.
Kommentit (9)
Minun tiedoissani lukee, että maksun on tultava viikossa.
Jos ei tule, laitan muistutusmeilin. Jos siihen ei vastata eikä rahaa tule, en kysele enempää. Laitan palautteena, että "Ei vastaa sähköposteihin, ei maksa huutoaan". Yleensä siitä tulee vastineeksi kostonega, mutta pyydän, että ylläpito poistaa sen.
Kommentiksi vähintäänkin neutraali tiedonanto muille: "Kauppa purettu huutajasta johtuneesta syystä. Ei maksua, ei vastausta yhteydenottoihin."
Kysynkin millaisen loppupalautteen annatte. Kuukauden ajan odottanut maksua ja laittanut useita viestejä. Puhelimeen vastasi kerran ja huutiksen tiedoista näen, että henkilö kuitenkin tehnyt useita toteutuneita kauppoja viimeisen kuukauden aikana.
Pointti on se, että kyseessä on tai pitäisi olla ihan fiksu ihminen. ap
Anteeksi se saatan olla mä, sähköposti täynnä kaikkia mainoksia yms ja ostan niin paljon etten kaikkea muista. Viitsisitkö lähettää tekstiviestin jos asia on tärkeä?
Et ole Sinä. Ole huoleti.
Btw, pidä huoli ostoksistasi vai oletko sinäkin ns.hupihuutelija (typerä sana muuten ). ap
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi se saatan olla mä, sähköposti täynnä kaikkia mainoksia yms ja ostan niin paljon etten kaikkea muista. Viitsisitkö lähettää tekstiviestin jos asia on tärkeä?
Olen antanut negatiivisen palautteen lunastamattomista huudoista.
Samaa mieltä ensimmäisen vastaajan kanssa. Ei kannata pommittaa viesteillä. Yksi muistutus riittää ja sen jälkeen odotan viikon tai kaksi. Jos maksua ei sittenkään kuulu, niin tuote takaisin myyntiin ja negatiivinen palaute. Negatiiviseen palautteeseen mielestäni riittää kun kertoo että kyseessä on lunastamaton huuto, jos muuta huonoa käytöstä ei ole ilmennyt. Minullekaan ei ole milloinkaan tullut näistä takaisin negatiivisia palautteita, miksi olisikaan. Ei kannata ottaa tätä tunteella. Se ostaja tulikin katumapäälle, se siitä ja eteenpäin.
Anna nega ja siirry eteenpäin elämässäsi. Elämä on liian lyhyt käyttää energiaa jonkun hupihuutajan miettimiseen.
Laitan 1 viestin jos ostajasta ei viikko huudon jälkeen kuulu mitään. 2 viikon jälkeen tuote uudelleen myyntiin, nega palaute ja siihen saatteeksi "lunastamaton huuto".
En ala soitella, viestitellä tai kerjätä perään.
Yksikään ei ole mulle negaa takaisin laittanut tai ilmoitellut itsestään / ostohaluistaan palautteen annon jälkeen.