NÄIN ÄSKEN PRISMASSA järkyttävän kauniin naisen ja ette uskalla edes arvata, mitä sitten parkkihallissa tapahtui!!!!
Eli prisman kassalla huomasin kun todella todella kaunis ja tyylikäs parikymppinen blondi pakkasi ostoksiaan. Lähdin samaan suuntaan ihmetellen sitä takaapäin. Aaahh, ajattelin vain ja hyvä tuoksuvana jäi sen jäljestä!
Tajusin parkkihallissa, että sen auto on ihan perällä, niin kuin minunkin ja ''seurasin'' sitä. Se katsoi taas taaksepäin ja olin katsovinaan muualle. Kohta se menee upean autonsa luo, joka on minun vieressä. Katsoi taas minua päin, ja ajattelin mennä pyytämään sen kahville!
Se pieraisikin todella kovaa ja hihitteli. Ette usko miten pahoin sydämeni murtui! En edes tiennyt että kauniit naiset piereskelee.
m26
Kommentit (23)
Tuossa tilanteessa tosimies olisi itse nostanut välittömästi jalkansa ilmaan ja vääntänyt vähintään yhtä reippaan, mielellään naukuvan ja äänenvoimakkuudeltaan hieman vaihtelevan pierun. Eräänlaista kommunikointia ja yhteisen huumorintajun osoittamista puolin ja toisin.
Minä olen maantienharmaa 120 kilonen enkä piere. Tule tänne, leiskautetaan lempeä! :-*
Jätä se pieru!