NÄIN ÄSKEN PRISMASSA järkyttävän kauniin naisen ja ette uskalla edes arvata, mitä sitten parkkihallissa tapahtui!!!!
Eli prisman kassalla huomasin kun todella todella kaunis ja tyylikäs parikymppinen blondi pakkasi ostoksiaan. Lähdin samaan suuntaan ihmetellen sitä takaapäin. Aaahh, ajattelin vain ja hyvä tuoksuvana jäi sen jäljestä!
Tajusin parkkihallissa, että sen auto on ihan perällä, niin kuin minunkin ja ''seurasin'' sitä. Se katsoi taas taaksepäin ja olin katsovinaan muualle. Kohta se menee upean autonsa luo, joka on minun vieressä. Katsoi taas minua päin, ja ajattelin mennä pyytämään sen kahville!
Se pieraisikin todella kovaa ja hihitteli. Ette usko miten pahoin sydämeni murtui! En edes tiennyt että kauniit naiset piereskelee.
m26
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kauniit hoikat naiset myös ulostaa isoja määriä ulostetta monta kertaa päivässä sillä heillä on nopea ruuansulatus (:
Jahas, täällä pillueläimet heti mustamaalaamassa kauniita lajitovereitaan :) koittaakaahan pitää toinen toistenne puolia!
Joo, ei kauniit naiset käy kakalla eivätkä piereskele, rumat vaan.
Mitä v...ua! Sillon kun ilmavaivat oli hoideltu, silloin kiksautus olisi tapahtunut ilman häiriöitä. Olet ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Mitä v...ua! Sillon kun ilmavaivat oli hoideltu, silloin kiksautus olisi tapahtunut ilman häiriöitä. Olet ääliö.
Totta. Tuo nainen myös pieraisi sen takia, että myöskin anaaliyhdyntä olisi mahdollinen ilman kiusallisia pörähdyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Eli prisman kassalla huomasin kun todella todella kaunis ja tyylikäs parikymppinen blondi pakkasi ostoksiaan. Lähdin samaan suuntaan ihmetellen sitä takaapäin. Aaahh, ajattelin vain ja hyvä tuoksuvana jäi sen jäljestä!
Tajusin parkkihallissa, että sen auto on ihan perällä, niin kuin minunkin ja ''seurasin'' sitä. Se katsoi taas taaksepäin ja olin katsovinaan muualle. Kohta se menee upean autonsa luo, joka on minun vieressä. Katsoi taas minua päin, ja ajattelin mennä pyytämään sen kahville!
Se pieraisikin todella kovaa ja hihitteli. Ette usko miten pahoin sydämeni murtui! En edes tiennyt että kauniit naiset piereskelee.
m26
Kauniit naiset eivät myöskään käy paskalla.
No huh. Eihän toi mikään järkytys ollut.
Se olisi paremminkin ollut, kun olisi hypännyt johonkin skodaan ja lähtenyt sillä körmyyttämään.
Vissiin Jaguaariin, valealla nahkaverhouksella, tietty tyylikkäästi pujottautui :) ... tyylikäs ja hyvältä tuoksuva kaunotar ja lipui tiehensä?
Mikäs sen parempaa kuin oikein haiseva munapieru <3
Typerys! Se oli pillupieru! Hän poisti vain ilman vaginastaa, koska oli valmis rajuun seksiin kanssasi autonsa takapenkillä, mutta sitä tolvana juoksit karkuun!
Mä luulin kans pienenä (5v) että Michael Jackson ja David hasselhoff eivät kakkaa. Olin niin in lööv 😍.
N38
Naiset eivät myöskään yrjöä. He pirjoavat.
Luin otsikon väärin, että olit nähnyt jonkun järkyttävän naisen, ja tulin vain katsomaan että puhuitko minusta.
Vierailija kirjoitti:
m26
Kauheata, tuohan vastaa samaa, kuin kuulisi että joulupukkia ei ole.
Ankeeta, mutta älä lannistu. On naisia jotka eivät piere eivätkä kakkaa, heidät saavuttaaksesi tarvitset lapion ja paljon kaivamista.
Joka pieruaan peittää , salaa muutakin. Kyseessä siis rehti neitokainen.
Yleensä kauniit hoikat naiset myös ulostaa isoja määriä ulostetta monta kertaa päivässä sillä heillä on nopea ruuansulatus (: