Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostatte joululahjaksi anopille ja appiukolle?

Suurperheen äiti
18.11.2016 |

Anopilla ja appiukolla ei ollut toiveita,aikaisempina vuosina ostanut mm.muumikuppeja ja alvar aallon tuikkukynttilä juttuja.anoppi ei käytä meikkejä tai hajuvesiä eikä appiukkokaan käytä hajusteita.molemmille kuitenkin ois kiva jotain hankkia.mitä noin 60 nainen ja 65 vuotias mies voisi tarvita? Korujakaan ei kumpikaan käytä.mun pää ihan tyhjä auttakaa :D

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa ymmärtää tätä aikuisten kesken vaihdettavia joululahjoja. Kaikilla on kaapit täynnä roinaa muutenkin.

Tismallleen.. siivoan ja lajittelen kynttilänjalkoja, kynttilöitä, maljakoita, huiveja joita olen saanut lahjaksi. Kirjojakin on liikaa, suosin kirjastoa koska roinaa on. Vaikka luen paljon.

Nyt olen saanut jankattua, en halua YHTÄÄN MITÄÄN. En miniöiltä, en lapsilta, en jouluksi, synttäriksi enkä äitienpäiväksi.

Vierailija
22/24 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan Aarikan korun anopille ja vaikka löylykauhan apelle.

Mekin saatiin monia löylykauhoja vaikka yksikin yhteen saunaan riittää.

Miksi pitää ostaa yhtään mitään ihmisille joilla jo on kaikkea. Lisää roinaa.

Joulu on lasten juhlA.

Mun miniät voi ostaa lapsilleen silläkin rahalla mitä tuovat turhaa meille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse äiti (ja anoppi). En todellakaan haluaisi lapseni, saati hänen puolisonsa, ostavan minulle tavaraa. Jos (ja yleensä kun) jotain haluavat lahjoittaa niin aineeton lahja. Lahjoitus eläinsuojeluun tai suomalaista ikimetsää. Jos ihan välttämättä haluaa lahjoittaa jotain, mikä on lahja suoraan minulle, niin sitten lippu johonkin kulttuuritilaisuuteen tai lahjakortti lippupalveluun.

Minulla on ihan kaikki mitä tarvitsen niin saunaan kuin keittiöön kuin muihinkin tiloihin. Olisi ihan kamalaa saada lahjaksi jotain kippoja tai tuikkuja tai muita sisustusesineitä, kun en sellaisista perusta.

Ja kaikkein viimeiseksi toivoisin miniäni tällaisista asioista huolehtivan, kyllä se on oman poikani asia.

Vierailija
24/24 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole joulu, mutta ostin tupaantuliaislahjaksi kotivaraan liittyvän Hätävarapaketin www.hatavara.fi

On ainakin ajankohtainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän