Miehellä tahallaan lukko päällä puhelimessa?
Mies räplää kännykkään nykyään aika paljon, on vähän outo muutenkin ja lisäksi on pitänyt sitä jonkin aikaa nyt lukittuna aina. En tiedä salasanaa, mies sanoo että oma puhelin, oma koodi.
Onko teillä muilla puhelimet lukoissa ja ette tiedä yhtään mitä miehenne viestittelee?
Kommentit (18)
Miten niin tahallaan? Vahingossako sen pitäisi olla?
Mulla ei ole tarvetta hipelöidä miehen puhelinta.
Sun miehelläsi lienee toinen :(
Aina lukittuna enkä ikinä anna puhelintani kenellekään. Siinä on mulla kaikki tärkeät jutut. En myöskään koske toisten puhelimiin. En edes lasten. Lukioikäisten.
Mun miehellä on puhelimessa sormenjälkitunnistin.
Luotan mieheeni, ei ole tarvetta penkoa puhelinta.
Jos epäilisin jotain, kysyisin suoraan.
Minusta olisi oudompaa pitää puhelinta ilman lukkoa. Varastetaan tai katoaa johonkin niin siellä ne on kaikki tiedot sitten kenen tahansa ihmeteltävänä.
Et muuten saa laillisesti avata miehesi nimellä tulevia kirjekuoriakaan.
Tiedän miehen suojakoodin ja jopa salasanat mutten urki mitään. Salasanat tiedän koska hän käyttää kaikissa samaa ja hän kerran pyysi minua käymään puolestaan katsomassa hänen sähköpostit kun ei itse päässyt koneelle.
Mulla on lukossa työsähköpostin vuoksi, 9v muistaa koodin, mies ei.
Miehellä ei ole lukitusta, mutten mä silti tiedä mitä.se viestittelee. Usein sanoo että siskoltaan tuli viesti tai työkaveri kysyy jotain työhön liittymätöntä (mies hyvä räpläämään autoja). Luulisin, että asia on kuten sanoo. Ja osaahan se poistaa sellaiset viestit joita ei muut saa lukea.
Totta helvetissä se on lukossa ja ihan tahallaan. Näköjään miehelläsi on myös syytä pitää se lukossa, ettei turhan utelias nainen pääse sitä räpeltämään. Oma yksityisyys on oltava myös parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän miehen suojakoodin ja jopa salasanat mutten urki mitään. Salasanat tiedän koska hän käyttää kaikissa samaa ja hän kerran pyysi minua käymään puolestaan katsomassa hänen sähköpostit kun ei itse päässyt koneelle.
Salasanoja ei kuulunut vaihtaa?
On lukossa eikä olla tilivelvollisia toisillemme siitä, mitä viestittelemme.
Minä ihmettelen niitä jotka antaa pikkulasten räpeltää kalliita puhelimiaan. Ite maksoin 600 e puhelimestani. Ei tosiaankaan ole muiden kuin mun. Siinä on sähköpostit ja tärkeitä työjuttuja jne. Lukitsematta jättäminen on järjen köyhyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on puhelimessa sormenjälkitunnistin.
Luotan mieheeni, ei ole tarvetta penkoa puhelinta.
Jos epäilisin jotain, kysyisin suoraan.
Johon mies, selkärängaton paska kun on, vastaa: "ei tietenkään, kuinka ees VOIT epäillä!?" Nimim. kokemusta on, ja nimenomaan puhelinta penkomalla totuus sitten paljastui. Äijä olisi tosi mielelään syönyt kakkunsa ja pitänyt sen, tällä kertaa ei onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salasanoja ei kuulunut vaihtaa?
No hän itse sanoi että jaksa niitä vaihtaa ku ei kuitenkaan muistais uutta. Ja en keksis mitää syytä tässä muutenkaa et miks menisin ilman lupaa hänen tunnuksillaan johonkin. Ainakin kun nyt asiaa mietin niin en erotessakaan sitä tekisi. Tosin en tiedä mitä silloin ajattelisin.
Meillä on puhelimet, joista emme edes tiedä kuinka sen lukituksen saisi pois. Joten ainahan se lukitus on päällä, tahattomasti kai sitten,
Minullakin on puhelimen lisäksi lukossa ulko-ovi, auto, polkupyörä ja jopa wc siellä asioidessani.
Jos minulla ei olisi puehlimessa lukkoa, niin se aukeisi tämän tästä laukussa tai taskussa ollessaan.
Tottakai puhelin on lukossa, sehän menee automaattisesti. Vai eikö jollain nykypäivänä ole automaattista lukitusta?
No se kai siinä on ideanakin, että lukkoa pidetään päällä, ettei sivulliset pääse sisältöön niin helposti käsiksi.