Suomalaisten kauniit piirteet?
Kommentit (34)
Rauhallisuus ja useimmiten rehellisyys.
Silmien värien kirjo ja hiusten samaten.
Henkisellä puolella mielestäni ollaan aika hyvällä mallilla älykkyydessä ja ilmaisussa (turhaan pidetään tuppisuuna, hiljaisuus kuuluu osaksi keskustelua ja sitä kutsutaan kuuntelemiseksi). Kun lukee tätäkin palstaa niin viesteistä saa selvää. Luen esim. amerikkalaisten tai brittien suosimia keskustelupalstoja ja viestit on kuin apina olisi hakannut nyrkillä näppistä.
Äkkipikaisuus ei myöskään kuulu kovinkaan vahvasti keskustelukulttuuriimme kuten muualla maailmassa. Riidellään somessa mutta se ei ole mitään verrattuna siihen mitä ulkkareilla, tyyliin "I think I prefer The Beatles to The Rolling Stones." "YOU FUCKING DUMBASS!!1"
Kaunis vaalea hyvä iho, sopusuhtaiset kasvonpiirteet ja siniharmaat silmät ovat kauniit. Suomalaiset naiset eivät tarvitse kuin vähän ripsiväriä niin näyttää jo todella nätiltä. Itse en ole syntyperäinen suomalainen ja ihailen monia piirteitä. Ihmettelen myös miksi suomalaisia naisia arvostellaan niin paljon ja ihan turhaan.
Suomalaisten naisten pahin kauneusvirhe on ehdottomasti omien värien ja piirteiden väkivaltainen peittäminen ja yritys muuntautua jonkun muun(maalaisen) näköiseksi. Ja se on nimenomaan nykyajan ongelma. Vielä 1990-luvulla hiuksia oli muitakin sävyjä kuin harmaanvalkoista ja mustaa katukuvassa ja silmät näkyvissä turboripsien, sotamaalausmeikkien ja feikkikulmakarvojen alta. Puhumattakaan tietysti jostain 70-luvusta...
Maantienharmaa on usein oikeastaan kaunis lämmin vaaleanruskea tai tummablondi sävy. Katsokaa vaikka suomalaisten heviäijien tukansävyä.
Missiblondattu "aito vaaleaverikkö" ja ylivärjätyt tummat hiukset sopivat todella harvoille, mutta useilla sellaiset on.
Nää on sanottu jo monta kertaa mutta tää meidän "maantienvärinen" eli tummanvaalea / tuhkanvaalea hiusten väri, sinisävyiset silmät ja korkeat poskipäät. :) Erityisesti tuo hiusten väri on sellainen mitä meillä ei osata itse nähdä nättinä kun se on niin tavattoman tavallinen täällä.
Vierailija kirjoitti:
Nää on sanottu jo monta kertaa mutta tää meidän "maantienvärinen" eli tummanvaalea / tuhkanvaalea hiusten väri, sinisävyiset silmät ja korkeat poskipäät. :) Erityisesti tuo hiusten väri on sellainen mitä meillä ei osata itse nähdä nättinä kun se on niin tavattoman tavallinen täällä.
Värjäsin hiuksiani teini-ikäisestä lähtien. Kävin suunnilleen kaikki värit läpi ja muutama vuosi sitten halusin luonnollisempaa kylmää hiekan sävyä. Monet kerrat värjättiin ja haettiin sitä oikeaa sävyä. Näytin kampaajalle kuvia lehdistä mutta ei se väri koskaan ollut oikein nappiin. Sitten hiuspohjani alkoi oireilemaan ja lopetin hiusten värjäämisen. Nyt mulla on juuri sen väriset hiukset mitä silloin jo vuosia sitten tavoittelin, ihan omasta takaa.
Vierailija kirjoitti:
Maantienharmaa on usein oikeastaan kaunis lämmin vaaleanruskea tai tummablondi sävy. Katsokaa vaikka suomalaisten heviäijien tukansävyä.
Missiblondattu "aito vaaleaverikkö" ja ylivärjätyt tummat hiukset sopivat todella harvoille, mutta useilla sellaiset on.
Käsittääkseni tuo "maantienharmaa" on lähes sama kuin "dirty blonde", jollaiset hiukset ovat esimerkiksi Cara Delevingnella. Minun hiukset on tuota sävyä ja olen mies, tukka on kainaloihin asti. Ei kasva pitemmäksi.
Rehellisyys ja hyvänlainen hiljaisuus
Nukkemaiset piirteet, vaaleat jännänväriset silmät, pisamat, vaaleiden hiusten koko kirjo ihan valkoisesta vaaleanruskeaan. Suomalaisille naisille ei sovi liika meikki tai omien piirteiden peittely.
Epäitsekkyys! Ovat jopa lahjoittaneet ( siis ei tosiaankaan myyneet halvalla) pois kaikki uusiutumattomat luonnonvaransa.
Ohuet huulet ja "laatikkopää". Miehillä siis. Minua ne viehättävät.
Moni on jo sanonut, mutta kaunis iho (posliininukkemainen). Minusta myös siniset / siniharmaat / vihertävät silmät ovat todella kauniit. Yleisesti raikas ja puhdas olemus. Kiltti ja tunnollinen perusilme.