Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testailetko miestäsi vielä suhteessakin?

Vierailija
18.11.2016 |

Teetkö miehellä paskatestejä vielä suhteessakin vai kuuluuko ne ennemmin tutustumisvaiheeseen kun yrität ottaa selvää onko mies nössö vai macho? Voiko mies ottaa suhteessa rennommin, vai pitääkö varautua siihen että jokainen naisen pyyntö saattaa olla testi, jossa nainen testaa miehen reaktiota ja päättää suhteen jatkosta sen perusteella? Kuinka usein joudut paskatestaamaan miestäsi?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään paskatesyejä ei ole olemassa kuin joidenkin miesten mielikiuvituksessa.

Jos nainen pyytää jotain, hän pyytää jotain. Jne.

Laita nyt tähän esimerkki tilanteesta, jonka olet kuvitellut 'testaamiseksi', niin voimme selittää, mistä siinä oli oikeasti kyse.

Vierailija
2/34 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko on rutiinitesti. Ensin hän seisoo alasti edessäni ja tarkistan ettei ole kertynyt liikakiloja, hiukset on siistitty ja parta leikattu hyvin. Seuraavaksi hän antaa vesi, virtsa ja uloste näytteen jolloin saan selville mahdolliset alkoholi tai huumausaine rikkomukset.

Seuraavan on vuorossa älykkyystesti. Mies tekee erinlaisia matemaattisia tehtäviä, sitten on kieliä ja kulttuuria. Miehen tulee joka kerta osata uusia sanoja ja tietää enemmän jonkun maan kulttuurista.

Viimeisenä on esterata joka tulee selvittää alle 4min. Esteradasssaa on erinlaisia voimaa vaativia tehtäviä ja myös pitää käyttää loogista ajattelua. Joka viikko rakennan vähän erinlaisen radan ettei mene liian helpoksi.

Lopuksi annan arvosanan ja hän saa palkinnoksi yhden keksin jos sai vähintään 90 kokonaispistettä.

Jos pisteitä ei ollut tarpeeksi, hän ei saa mennä töihin vaa treenaa sitä mikä meni huonosti ja nukkuu koirankopissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita nyt tähän esimerkki tilanteesta, jonka olet kuvitellut 'testaamiseksi', niin voimme selittää, mistä siinä oli oikeasti kyse.

Naisselittäjä on valmiina rationalisoimaan omaa testailuaan ja selittämään mustaa valkoiseksi. Saamanne pitää. Tässä ihan naisen itsensä suulla:

”Pidä matala toleranssi epäattraktiiviselle käytökselle. Palkitse vain toivottavaa käytöstä.” – –

Olen samaa mieltä siitä, että paskatestit ovat pohjimmiltaan tapa testata kelpoisuutta, tai vahvuutta. Roissy kuvaa paskatesteja naisen tavaksi ”punnita kiviäsi.” Paskatestit tulevat monissa eri muodoissa, nainen voi pyytää pitämään laukkuaan ostoskeskuksessa, myrskytä pihalle riidan aikana, tai jopa tehdä uhkavaatimuksen suhdetta koskien.

Muistan tarkasti ensimmäisen kerran, jolloin koskaan paskatestasin kundia. Olin kahdeksannella luokalla ja hän oli lukion ensimmäisellä. Olin juuri muuttanut hänen naapurustoonsa. Hän oli iso kaveri, hyvin lupaava amerikkalaisen jalkapallon pelaaja, ja söpö. Hän piti minusta ja oli äärimmäisen huolehtiva ja ihana.

Eräänä päivänä hän puhui isänsä hautajaisista edellisvuonna. Kun hän kuvasi tunteitaan hänen lähestyessään avointa arkkua, hän murtui ja alkoi nyyhkyttää. Hänen valtava, maskuliininen kehonsa värisi kun hänen surunsa virtasi ulos. Tunsin empatian puuskan, mutta olin myös hädissäni. En ollut koskaan ollut tässä roolissa, ja tunsin olevani valmistautumaton. Tunsin myös kuvotusta kun kyyneleet virtasivat alas hänen poskiaan pitkin ja putosivat hänen leualtaan.

Se, mitä tein seuraavaksi tuntuu epäilemättä sinusta sydämettömältä ja naisten todelliseen luonteeseen viittaavalta, mitä se tietysti onkin. Jaan tämän tunnustuksen koska se voi paljastaa osan naisten psyykestä, ja koska en usko että vastaukseni tähän oli mitenkään epätavallinen tai ennustamaton.

Pari päivää myöhemmin hengailimme ja hän oli jälleen iloinen itsensä, mutta nyt todella emotionaalisesti sitoutunut minuun. Hän katsoi minua ihailevasti ja kertoi, miten onnekas oli löydettyään niin mukavan tytön. Hän kysyi valokuvaani, jotta kasvoni voisivat olla viimeinen asia, jonka hän näkisi mennessään nukkumaan.

Sanoin näin.

”Annan sinulle valokuvan, mutta vain jos teet jotain ensin. Sinun on ansaittava se. Suosikkilauluni on Freda Paynen Band of Gold. Tänään kun menet sänkyyn, käännä radiosi päälle. Lupaa minulle, ettet nuku ennen kuin olet kuullut sen.

Hän lupasi.

Seuraavana päivävä koulun jälkeen hän lähestyi minua ja kertoi innokkaasti, kuinka hän pysyi hereillä aamukolmeen, mutta hän lopulta kuuli sen. Hän oli uupunut koko päivän, mutta teki täsmälleen, niin kuin pyysin.

Annoin hänelle valokuvan, ja dumppasin hänet kolme päivää myöhemmin.

14-vuotiaana en tietänyt tarpeeksi tunnistaakseni ja ymmärtääkseni mitä tunsin, lukuun ottamatta sitä että kaikki hänen viehätysvoimansa oli kadonnut. Hän oli nojannut minuun, kovaa, ennen kuin suhteemme pysyi kestämään tuollaista emotionaalista läheisyyttä, ja hän oli viestittänyt heikkoutta. Omassa mielessäni julma testini oli oikeastaan tapa antaa hänelle toinen mahdollisuus. Ainoa tapa, jolla hän olisi voinut pitää minusta kiinni tässä vaiheessa olisi ollut kutsua minua manipuloivaksi nartuksi.

En ole ylpeä tästä tarinasta. Se on tarina jonka olen jakanut lasteni kanssa esimerkkinä häpeällisestä käytöksestä omassa lapsuudessani. Mutta se osoittaa hyvin karulla tavalla mikä paskatesti on, ja miten tärkeää miehille on kieltäytyä pelaamasta.

Meidät on rakennettu tällä tavalla. Jos epäonnistut ratkaisevassa paskatestissä, et saa toista mahdollisuutta. Jos pyyntö tuntuu sinusta kohtuuttomalta tai perusteettomalta, luota vaistoihisi. Pidämme sinusta enemmän sen jälkeen.

https://sitaatteja.wordpress.com/tag/paskatesti/

Vierailija
4/34 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmat teinit saattavat kehitellä vaikka mitä testejä, mutta näin aikuisena ei kävisi mielessäkään testailla miestä.

Vierailija
5/34 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisselittäjä on valmiina rationalisoimaan omaa testailuaan ja selittämään mustaa valkoiseksi. Saamanne pitää. Tässä ihan naisen itsensä suulla:

”Pidä matala toleranssi epäattraktiiviselle käytökselle. Palkitse vain toivottavaa käytöstä.” – –

Olen samaa mieltä siitä, että paskatestit ovat pohjimmiltaan tapa testata kelpoisuutta, tai vahvuutta. Roissy kuvaa paskatesteja naisen tavaksi ”punnita kiviäsi.” Paskatestit tulevat monissa eri muodoissa, nainen voi pyytää pitämään laukkuaan ostoskeskuksessa, myrskytä pihalle riidan aikana, tai jopa tehdä uhkavaatimuksen suhdetta koskien.

Muistan tarkasti ensimmäisen kerran, jolloin koskaan paskatestasin kundia. Olin kahdeksannella luokalla ja hän oli lukion ensimmäisellä. Olin juuri muuttanut hänen naapurustoonsa. Hän oli iso kaveri, hyvin lupaava amerikkalaisen jalkapallon pelaaja, ja söpö. Hän piti minusta ja oli äärimmäisen huolehtiva ja ihana.

Eräänä päivänä hän puhui isänsä hautajaisista edellisvuonna. Kun hän kuvasi tunteitaan hänen lähestyessään avointa arkkua, hän murtui ja alkoi nyyhkyttää. Hänen valtava, maskuliininen kehonsa värisi kun hänen surunsa virtasi ulos. Tunsin empatian puuskan, mutta olin myös hädissäni. En ollut koskaan ollut tässä roolissa, ja tunsin olevani valmistautumaton. Tunsin myös kuvotusta kun kyyneleet virtasivat alas hänen poskiaan pitkin ja putosivat hänen leualtaan.

Se, mitä tein seuraavaksi tuntuu epäilemättä sinusta sydämettömältä ja naisten todelliseen luonteeseen viittaavalta, mitä se tietysti onkin. Jaan tämän tunnustuksen koska se voi paljastaa osan naisten psyykestä, ja koska en usko että vastaukseni tähän oli mitenkään epätavallinen tai ennustamaton.

Pari päivää myöhemmin hengailimme ja hän oli jälleen iloinen itsensä, mutta nyt todella emotionaalisesti sitoutunut minuun. Hän katsoi minua ihailevasti ja kertoi, miten onnekas oli löydettyään niin mukavan tytön. Hän kysyi valokuvaani, jotta kasvoni voisivat olla viimeinen asia, jonka hän näkisi mennessään nukkumaan.

Sanoin näin.

”Annan sinulle valokuvan, mutta vain jos teet jotain ensin. Sinun on ansaittava se. Suosikkilauluni on Freda Paynen Band of Gold. Tänään kun menet sänkyyn, käännä radiosi päälle. Lupaa minulle, ettet nuku ennen kuin olet kuullut sen.

Hän lupasi.

Seuraavana päivävä koulun jälkeen hän lähestyi minua ja kertoi innokkaasti, kuinka hän pysyi hereillä aamukolmeen, mutta hän lopulta kuuli sen. Hän oli uupunut koko päivän, mutta teki täsmälleen, niin kuin pyysin.

14-vuotiaana en tietänyt tarpeeksi tunnistaakseni ja ymmärtääkseni mitä tunsin, lukuun ottamatta sitä että kaikki hänen viehätysvoimansa oli kadonnut. Hän oli nojannut minuun, kovaa, ennen kuin suhteemme pysyi kestämään tuollaista emotionaalista läheisyyttä, ja hän oli viestittänyt heikkoutta. Omassa mielessäni julma testini oli oikeastaan tapa antaa hänelle toinen mahdollisuus. Ainoa tapa, jolla hän olisi voinut pitää minusta kiinni tässä vaiheessa olisi ollut kutsua minua manipuloivaksi nartuksi.

En ole ylpeä tästä tarinasta. Se on tarina jonka olen jakanut lasteni kanssa esimerkkinä häpeällisestä käytöksestä omassa lapsuudessani. Mutta se osoittaa hyvin karulla tavalla mikä paskatesti on, ja miten tärkeää miehille on kieltäytyä pelaamasta.

Meidät on rakennettu tällä tavalla. Jos epäonnistut ratkaisevassa paskatestissä, et saa toista mahdollisuutta. Jos pyyntö tuntuu sinusta kohtuuttomalta tai perusteettomalta, luota vaistoihisi. Pidämme sinusta enemmän sen jälkeen.

Tämän kirjoittaja tarvitsee vakavaa terapiaa.

Vierailija
6/34 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mut mikä on paskatesti? Testataan onko kakassa kaikki kunnossa? Ovulaatio- tai raskaustestejä en ole miehelleni teettänyt, jos niitä tarkoitettiin...

Vierailija
7/34 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kykenemättömiä itsekritiikkiin tai ylipäätään tarkastelemaan omaa käytöstää analyyttisemmin, koska he tulkitsee kaikkea tunteella ennemmin kuin järjellä, jota tarvitaan objektiiviseen analyysiin. Odotan että tämäkin ketju poistuu pian, koska mitään liian epämiellyttävää asiaa ei saa ottaa puheeksi. Naisten hauras psyyke ei kestä sitä.

Vierailija
8/34 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testailu on teinien hommaa, aikuiset eivät sitä harrasta. Eli  jos harrastat, kasva hyvä ihminen aikuiseksi!

Vierailija
9/34 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin näin.

Hän lupasi.

Tämän kirjoittaja tarvitsee vakavaa terapiaa.

Aika moni muukin nainen tarvitsee, vaikkei sitä ehkä itse tajua.

Vierailija
10/34 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mut mikä on paskatesti? Testataan onko kakassa kaikki kunnossa? Ovulaatio- tai raskaustestejä en ole miehelleni teettänyt, jos niitä tarkoitettiin...

Esitätkö vain tyhmää?

Vierailija
11/34 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku onneton lukee tätä ketjua, niin tämä on Hännisen sekoilua, tällaisia ei ole oikeasti olemassakaan.

Oletko kokeillut terapiaa? Lääkitys sulla toivottavasti edes on, mutta pääsisit käsittelemään noita pakkoajatuksia ja naisvihaa.

Vierailija
12/34 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KVG

Vierailija
13/34 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskatestit on aika pitkälle alitajuisia. Nainen kiukuttelee jotain ja jos mies lähtee samalle lapselliselle tasolle, niin hän ei läpäise testiä. Sen sijaan miehen pitää aina olla se järkevä osapuoli joka asettaa naisen kiukuttelulle rajat. Tällä tavalla nainen kunnioittaa miestä. Jos taas mies myöntyy kiukutteluun ja yrittää lepytellä ja tavallaan palkitsee naista kiukuttelusta, niin nainen vain halveksii noin tossukkaa miestä enemmän. Tästä siinä on kyse. Eikö muka iso osa naisista harrasta tällaista? Jos olet rehellinen itsellesi, niin et pysty kieltämään.

Vierailija
14/34 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku onneton lukee tätä ketjua, niin tämä on Hännisen sekoilua, tällaisia ei ole oikeasti olemassakaan.

Oletko kokeillut terapiaa? Lääkitys sulla toivottavasti edes on, mutta pääsisit käsittelemään noita pakkoajatuksia ja naisvihaa.

Kuka on Hänninen?

Vierailija
15/34 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskatestit on aika pitkälle alitajuisia. Nainen kiukuttelee jotain ja jos mies lähtee samalle lapselliselle tasolle, niin hän ei läpäise testiä. Sen sijaan miehen pitää aina olla se järkevä osapuoli joka asettaa naisen kiukuttelulle rajat. Tällä tavalla nainen kunnioittaa miestä. Jos taas mies myöntyy kiukutteluun ja yrittää lepytellä ja tavallaan palkitsee naista kiukuttelusta, niin nainen vain halveksii noin tossukkaa miestä enemmän. Tästä siinä on kyse. Eikö muka iso osa naisista harrasta tällaista? Jos olet rehellinen itsellesi, niin et pysty kieltämään.

Olen tavannut pari  tuolla tavalla käyttäytyvää miestä mutta itselläni ole ole ollut tarvetta moiseen. En nyt sanoisi että kyse on mistään kunnioituksesta. Mielipide-erot ja kiukuttelu ja kiristäminen ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
16/34 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Hänninen?

No se "kirjailija" Timo Hänninen tai joku sen tapainen. Kirjoittelee tänne lähes joka toisen aloituksen, aiheita : alfamiehet, loaferit, miksi naiset, miksi av-mammat, suomalaisnaiset ovat sitä ja tätä, miesviha, thainaiset/puolalaisnaiset tms jonkun maan naiset

Ja ketjuihin ilmestyvät "taas av-mammat täällä miesvihaa plääplää" tai "tässä näkyy naisten todellinen luonne plää"

Vierailija
17/34 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei itsekään tajua tuota testailuaan. Usein kuitenkin sanovat esim. että "miehessä pitää olla vastusta". Mitä se sitten tarkoittaa? No juuri tuota, että miehen pitää osata pistää vastaan  kun nainen testailee ja oikuttelee.

Vierailija
18/34 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset testaavat osaako mies lukea ajatuksia selittämällä jotain tunteistaan kiertoilmauksin. Jos mies ei ole ajatustenlukija, on hän inhottava vätys eikä läpäissyt paskatestiä.

Tai sitten mies voi vinkata haluavansa "ihan vaan peruskorvikset tai riipuksen" lahjaksi, kun mies ostaa edulliset arkinapit niin paskatesti on failed koska oikeasti nainen testasi miten PALJON mies on valmis naiseen panostamaan.

Vierailija
19/34 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Hänninen?

No se "kirjailija" Timo Hänninen tai joku sen tapainen. Kirjoittelee tänne lähes joka toisen aloituksen, aiheita : alfamiehet, loaferit, miksi naiset, miksi av-mammat, suomalaisnaiset ovat sitä ja tätä, miesviha, thainaiset/puolalaisnaiset tms jonkun maan naiset

Ja ketjuihin ilmestyvät "taas av-mammat täällä miesvihaa plääplää" tai "tässä näkyy naisten todellinen luonne plää"

Aika heikko salaliittoteoria kun et edes tyypin nimeä osaa kirjoittaa oikein. Paskatesteistä löytyy kyllä kirjoituksia netti täynnä jos haet "shit test" hakusanalla. Ei ole "Hännisen" keksintöä.

Vierailija
20/34 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoin pelkään, että tuollaista käytöstä on ihan oikeasti olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi