Missä olit kun kuulit Titanicin uponneen?
Kommentit (50)
noloa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se uutinen silloin shokki ja pysäytti koko Suomen. ITse olin työharjoittelussa Hangossa ja muistan elävästi kuinka pelastushelikopterit pörräsivät ees taas, kun etsivät epätoivoisesti eloonjääneitä joita kuskasivat Uton saarelle.
Luitko ollenkaan mistä tässä oli kyse?
???
Niin että mitähän eloonjääneitä Titanicilta tuotiin Uton saarelle helikopterilla?
No ei sieltä montaa elossa tuotukaan. Iso osa meni laivan mukana, ja pelastuslautoille päässeistä moni kuoli kylmyyteen.
Pikanttina yksityiskohtana on kerrottu, että laivan alkaessa upotessa discossa jatkettiin joraamista muina miehinä, ja huudeltiin vain iskulausetta "Normi päivä!"
Siis et ole ollenkaan lukenut mistä tässä on puhe. Ei ole puhe Estoniasta, vaan Titanicista.
Ahct soo :D Olipas nolo moka :D :D Niin se oli Estonia! Titanichan upposi pari vuotta aiemmin matkalla Tallinnasta Helsinkiin liian isossa kaljalastissa, pardon mej!
Onko tämä sinun käsityksesi huumorista?
Tämä on karmivaa. Kuolleiden haamut ovat jotenkin päässeet vauvapalstalle?
Klondykessa kultaa kaivamassa. Muistaakseni kuulin sen arkkiveisusta, jonka lauloi yksi puolituttu kultakentillä kiertelevä juoppo Kultakarvan bordellin edustalla. Sen verran mietitytti, että seuraavana aamuna löin itseäni hakulla jalkaan. Jalka meni kuolioon ja jouduin amputoimaan koko paskan timpurin sahalla sekä veistämään männystä uuden. Tapauksen johdosta puhjennutta pelkoa laivamatkoja kohtaan kuitenkin lievensi se, että puujalan varassa tiesin kykeneväni kellumaan, jos haaksirikko iskee.
Vierailija kirjoitti:
noloa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se uutinen silloin shokki ja pysäytti koko Suomen. ITse olin työharjoittelussa Hangossa ja muistan elävästi kuinka pelastushelikopterit pörräsivät ees taas, kun etsivät epätoivoisesti eloonjääneitä joita kuskasivat Uton saarelle.
???
Niin että mitähän eloonjääneitä Titanicilta tuotiin Uton saarelle helikopterilla?
No ei sieltä montaa elossa tuotukaan. Iso osa meni laivan mukana, ja pelastuslautoille päässeistä moni kuoli kylmyyteen.
Pikanttina yksityiskohtana on kerrottu, että laivan alkaessa upotessa discossa jatkettiin joraamista muina miehinä, ja huudeltiin vain iskulausetta "Normi päivä!"
Siis et ole ollenkaan lukenut mistä tässä on puhe. Ei ole puhe Estoniasta, vaan Titanicista.
Ahct soo :D Olipas nolo moka :D :D Niin se oli Estonia! Titanichan upposi pari vuotta aiemmin matkalla Tallinnasta Helsinkiin liian isossa kaljalastissa, pardon mej!
Ihan kelpo läppä tälle palstalle, kaltaistesi yksinkertaisten tosikkojen seuraan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
noloa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Ihan kelpo läppä tälle palstalle, kaltaistesi yksinkertaisten tosikkojen seuraan!
No ei ollut, pitäisi olla jotain tietoa mistä läppäilee, että olisi hauskaa. Musta huumori on paikallaan joskus, mutta ei sitä enää saa siitä aikaiseksi, kun alunperin ymmärtää jotain väärin.
Olin Titanicilla. Selviydyin.
The Heart will go on.
Olin itse paikalla kyllä sen sitten tajusi.
Oma isoisoäitini (ikää vähän yli sata jo) oli lapsi kun tuo tapahtui, kertoilee vieläkin miten ihmetteli kun vanhempansa itkivät, jopa isänsä joka ei kuulemma koskaan itkenyt. Kuuli että serkkunsa kuoli kun laiva upposi (ja ei ollut suomalainen silloin, syntyi muualla ja muutti pienenä vanhempiensa ja veljiensä kanssa Suomeen).