Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

X Factor MOVIES week 7 OFFICIAL!

Vierailija
18.11.2016 |

Kaikkien kilpailijoiden tämän viikon biisit:

Boys

Matt Terry: Writing’s on The Wall - Sam Smith (Spectre)

Ryan Lawrie: Jailhouse Rock - Elvis Presley (Jailhouse Rock)

Girls

Emily Middlemas: It Must Have Been Love - Rosette (Pretty Woman)

Overs

Honey G: It’s Like That / Getting Jiggy With It - Jason Nevins/ Will Smith I (Keith Lemon The Movie / Last Days of Disco)

Saara Aalto: My Heart Will Go On - Celine Dion (Titanic)

Groups

5 After Midnight: Try a Little Tenderness - Otis Redding (The Commitments)

Kommentit (1246)

Vierailija
1181/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveiset Lontoosta. Mun kaverit taalla nakee asiat niin että Saara on itaeurooppalainen, britteihin muuttanut suomalainen stara (=siis maahanmuuttaja) joka toivoo tyotarjouksia. Tilanne on vaha sama kuin jos suomen idolissa olisi venalainen laulaja. Kaikki fiilistelee et kiva mutta ei kuitenkaan loppupeleissa aanesta.

Taalla tunnutaan kovasti olevan Honey G ja Emilyn kannalla, toki Saarallekin toivotaan hyvaa.

Ette varmaan tieda etta Emily ja Honey G tekee X-Factorin ohella hyvantekevaisyystyota "Meet Kaleigh"-kampanjassa @ https://twitter.com/hashtag/TeamKaleigh?src=hash

Mua havettaa etta Saaraa ei ole tossa kamppiksessa nakynyt, et sillai...

Ei loppupeleissä äänestä? WTF? Mun mielestä äänestäneet aika kiitettävästi kun Saara nyt viiden PARHAAN joukossa.

Samaa itsekkin mietin, fb jne on täynnä brittien kommentteja että äänestää Saaraa tai Mattia. Muista on vaa kommentteja "tylsä", "en tykkää","emily is pretty but boring" ,"honey g is terrible"...

Jotkut Emilyä kuitenkin äänestää, koska eilenkin meni suoraan jatkoon. Nuoret, jotka eivät enää niin liiku Facebookissa ja joiden mielipiteetkään eivät siis niin näy siellä?

En sitä sanonutkaan vaan sitä että Saaraa fiilataan enemmän somessa vaikka esim Emilyllä on paljon seuraajia instassa niin harva hänestä kirjoittelee mitään x factorin someen. Emilyllä on siis vähemmän aktiivisia äänestäjiä, tosin tällähetkellä ne näköjään riittävät vielä.

Vierailija
1182/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aivan sama mitä Saara Aalto tekee. En vaan jaksa tätä suomalaista idiotismia siitä, että oikeasti kuvitellaan, että Saara Aalto tulee olemaan joku maailmanluokan stara. Ei tule olemaan. Se on mukana tylsässä ja huonotasoisessa  käsikirjoitetussa TV-draamassa, josta jotkut pääsee levyttämään ja sen jälkeen vaipuvat useimmissa tapauksissa unholaan. 

Saara Aalto nousee esille, koska ne muut on niin helvetin huonoja. Oikeasti karismaattisten ja hyvien kilpailijoiden kisassa tilanne olisi täysin toinen ja täälläkin tajuttaisiin, että  siihen menestykseen vaaditaan jotain muutakin, kuin se, että osaa laulaa nuotit oikein, kovaa ja korkeelta. 

Voi luoja, älä katso äläkä kuuntele sitten. Hirveä yksinkertaista. Kukaan Saaran saavutuksia arvostava ei kuvittele, että se olisi edes X factorin voittamalla iso stara, vaan että kova työ vielä edessä. Mutta ihan todella naurettavaa väittää, että Saara "ei tule olemaan" maailman luokan stara. Et voi tietää. Kukaan ei voi tietää vielä. Saaran lahjakkuus ja periksiantamattomuus on nyt kuitenkin vienyt Saaraa eteenpäin tilanteeseen, jossa se breikkaaminen on humattavasti mahdollisempaa kuin se ikinä on kenellekään suomalaiselle sooloartistille ollut.

Koeta vaan kestää se. Että olet ehkä yhtä väärässä kuin silloin kun väitit ettei tule ikinä selviämään livelähetyksiin. Tai kun pääsi livelähetyksiin niin että ei tule selviämään ensimmäistä pudotusta pidemmälle. Tai että kun olet jokaisessa pudotuksessa väittänyt ettei pääse pidemmälle. Nimittän vasta parin vuoden päästä voidaan nyt tästä mahdollisesta maailmanstara-jutusta sanoa yhtään mitään.

Niin ja kyllähän joka tapauksessa Saara tulee tekemään upean uran, vaikka ei olisikaan maailman paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveiset Lontoosta. Mun kaverit taalla nakee asiat niin että Saara on itaeurooppalainen, britteihin muuttanut suomalainen stara (=siis maahanmuuttaja) joka toivoo tyotarjouksia. Tilanne on vaha sama kuin jos suomen idolissa olisi venalainen laulaja. Kaikki fiilistelee et kiva mutta ei kuitenkaan loppupeleissa aanesta.

Taalla tunnutaan kovasti olevan Honey G ja Emilyn kannalla, toki Saarallekin toivotaan hyvaa.

Ette varmaan tieda etta Emily ja Honey G tekee X-Factorin ohella hyvantekevaisyystyota "Meet Kaleigh"-kampanjassa @ https://twitter.com/hashtag/TeamKaleigh?src=hash

Mua havettaa etta Saaraa ei ole tossa kamppiksessa nakynyt, et sillai...

Ei loppupeleissä äänestä? WTF? Mun mielestä äänestäneet aika kiitettävästi kun Saara nyt viiden PARHAAN joukossa.

Samaa itsekkin mietin, fb jne on täynnä brittien kommentteja että äänestää Saaraa tai Mattia. Muista on vaa kommentteja "tylsä", "en tykkää","emily is pretty but boring" ,"honey g is terrible"...

Jotkut Emilyä kuitenkin äänestää, koska eilenkin meni suoraan jatkoon. Nuoret, jotka eivät enää niin liiku Facebookissa ja joiden mielipiteetkään eivät siis niin näy siellä?

Jatkossa hän saa vielä enemmän ääniä koska perii ne Ryanin äänet Skotlannista.

Vierailija
1184/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

X factorin jälkeen Saaralla on oikeastaan kuusi vaihtoehtoa: jos voittaa saa levysopparin ja on täysin levyfirman armoilla millainen levy hänelle tuotetaan. Jos tippuu ennen finaalia niin on viisi vaihtoehtoa:1.Saara saa suoraan levysopimuksen kansainvälisesti, parempi vaihtoehto kun voitto sillä voi paremmin vaikuttaa levyn sisältöön kun tossa voitetussa sopimuksessa 2.Hakea itse levyssopimusta kannattavista musiikkimaista kuten Saksasta,Jenkeistä ja Ruotsista.3. Tulla Suomeen ja repiä kaikki rahat mitkä saa omalla vanhalla levytysyhtiöllä. 4. Alkaa tekemään youtubeen videoita ja saada sitä kautta loppuelämän massit 5. Luovuttaa, mutta siihen en usko.

Vierailija
1185/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simonin Twitter on @simoncowell

Vierailija
1186/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3. Tulla Suomeen ja repiä kaikki rahat mitkä saa omalla vanhalla levytysyhtiöllä.

Ei ole mitään omaa vanhaa yhtiötä. Saarahan ei suostunut levyttämään suomeksi, joten hän ei hyväksynyt tarjottuja sopimuksia. Joku asiaan perehtynyt voi korjata, jos tietää paremmin.

Töitä ja laulajan uraa on varmasti tiedossa. En yritä arvailla, minkälaista. Mutta taidanpa kuunnella YouTubesta lauantaisen kipaleen uudestaan!

Vierailija
1187/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honey G yritti jotain laulamisen tyyppistä Boot Campilla aikanaan.

Vierailija
1188/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä Xtra Factorissa joku senkertaisen raadin haastateltava uumoili Saaralle uraa Westendissä musikaaleissa. Tuntuu, että monet ei näe Saaraa levyartistina

Vierailija
1189/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honey G putoaa seuraavaksi, jos menee niinkuin pitää, mutta formaatti... 

Saara ei varmaan ihan voittoon asti riitä, mutta who cares.

Emily on vain söpö, ei muuta.

Matt taitaa korjata koko potin.

Vierailija
1190/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joopajoo3 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää todisteita siitä että Simon todella vihaa Saaraa. Simonin (@justsimoncowell) twiitti

WOW @saaraaalto delivers yet again. Was that the performance of the series? We think so #XFactorMovies

Voiko sen ikävämmin sanoa? :)

Ei ole Simon Cowellin Twitter-tili tuo, joku feikki.

Sinä itse olet feikki :) Tämä on Simon Cowellin virallinen tili.

Eikä ole. 

Simon Cowellin virallinen twitter-tili on

@SimonCowell

https://twitter.com/SimonCowell 

Vierailija
1191/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Week 8 sing off - Emily ja Honey G

Putoaja Honey G, koska silloin jokaisella tuomarilla on enää yksi kilpailija mentoroitavana

Week 9 sing off: Emily ja 5am

Putoajaksi veikkaisin Emilytä, mutta voiko Simon tosiaan olla se tuomari jolla ei olisi finaalissa yhtään kilpailijaa? Onko näin ennen käynyt? Joku X Factor X pertti paikalla?

Finaalikolmikko - Matt, Saara, 5am

Week 10 grande finale: 1st runner up 5am

Sunnuntain lähetyksessä Saara & Matt ottavat mittaa toisistaan

Voittajaa ei voi enää edes varmaksi sanoa, mutta ehkä Matt kuitenkin

Vierailija
1192/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne kilpailijat laula jokainen kaksi kipaletta kukin?

Vierailija
1193/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisessä Xtra Factorissa joku senkertaisen raadin haastateltava uumoili Saaralle uraa Westendissä musikaaleissa. Tuntuu, että monet ei näe Saaraa levyartistina

Mun mielestä Saara sopii musikaaleihin. Levyartistina hän ei varmastikaan menesty. Mun  mielestä Saaralla ei ole sellaista karismaa, eikä oikein (mieleen jäävää) ulkonäköäkään. 

Vierailija
1194/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Saara sopii musikaaleihin. Levyartistina hän ei varmastikaan menesty. Mun  mielestä Saaralla ei ole sellaista karismaa, eikä oikein (mieleen jäävää) ulkonäköäkään. 

Kyllä Saaralla on mielestäni ihan tarpeeksi mieleenjäävä ulkonäkö. Pohjoismaalainen ja eksoottinen muunmaalaisten mielestä. Karismassa on kyllä vielä kehitettävää, kaikilla ei ole luontaista karismaa. Mutta sitäkin voi saada, ja Saarasta on tämän kilpailun ansiosta tullut ainakin omiin silmiini karismaattinen, ja osaa nykyään vastata hyvinkin nokkelasti ja hauskastikin hänelle esitettäviin kysymyksiin.

Vierailija
1195/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honey G oli eilisessä sing offissa järkyttävän huono, kun joutui esiintymään yksin ilman valtavaa taustakoneistoa, taitamattomuus pääsi oikein oikeuksiinsa.

Saara puolestaan pärjää kevyenkin säestyksen kanssa erinomaisesti. Olisi hauska nähdä nämä kaksi  kilpailemassa pudotuksesta, Saara varmaan laulaisi Honey G:n suohon.

Vierailija
1196/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuomarit oikein todella haluavat estää Saaran finaaliin pääsyn, varminta olisi pudottaa Emily Saaran kanssa heti B2:een. Emilyä vastaan Saaran voisi pudottaa, mutta ei mitenkään Honey G:tä vastaan. Jos Honey G päästetään ensin pois, on se riski, että Saara perii hänen ääniään.

Toisaalta en ihan ymmrrä miksivät päästäisi Saaraa finaalikolmikkoon. Ihmiset pitävät Saaraa loistavana viihteenä ja x factor kaipaa katsojia.

Vierailija
1197/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Saaralla on mielestäni ihan tarpeeksi mieleenjäävä ulkonäkö. Pohjoismaalainen ja eksoottinen muunmaalaisten mielestä. Karismassa on kyllä vielä kehitettävää, kaikilla ei ole luontaista karismaa. Mutta sitäkin voi saada, ja Saarasta on tämän kilpailun ansiosta tullut ainakin omiin silmiini karismaattinen, ja osaa nykyään vastata hyvinkin nokkelasti ja hauskastikin hänelle esitettäviin kysymyksiin.

Makunsa kullakin. Mun mielestä Saaralla on taas aika normi-kroppa, ns suomi-vartalo, jossa ei ole mitään mieleenpainuvaa. Kropalla ei kilpailla, mutta kokonaisuudella kylläkin. Saaralla ei tuo kokonaisuus ole oikein hallussa, mutta pitkälle hän on pärjännyt.

Vierailija
1198/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tajuatteko te kuinka isoja tähtiä West endin musikaalitähdet ovat? Ei se ole mikään jämävaihtoehto vaan todella suuri kohteliaisuus ammattitaidosta, eikä sulje pois levyttämien mahdollisuutta.

Minusta Saaralla on tunnistettava, hieno soundi, erityisesti ylärekisteri on poikkeuksellisen kaunis ja herkkä, lämmin, vaikka toki osaa tuutata metallinhohtoisella voimallakin. Jos sopivia biisejä saa niin taatusti levyttävänä voi menestyä. Ja sopivien biisien tarvehan koskee kaikkia.

Vierailija
1199/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaralla on hyvä kroppa, kauniit pitkät sääret, kauniit vahvat hiukset, hyvä iho, tyttömäinen olemus, hän liikkuu hyvin koreografioissa ja on muuntautumiskykyinen kaiken muun ylenpalttisen hyvän lisäksi. Saaralla on valinnanvaraa. Westend tai sooloura tai molemmat. Hän itse valitkoon.

Vierailija
1200/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara ei ole pohjoismaisen näköinen. Eikä eksoottisen.

Et tiedä ilmeisesti mitä karisma tarkoittaa? Sitä joko on tai ei ole, sitä ei "saada" tai opetella. Saaran "nokkelat vastaukset" eivät ole karismaa.