Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

X Factor MOVIES week 7 OFFICIAL!

Vierailija
18.11.2016 |

Kaikkien kilpailijoiden tämän viikon biisit:

Boys

Matt Terry: Writing’s on The Wall - Sam Smith (Spectre)

Ryan Lawrie: Jailhouse Rock - Elvis Presley (Jailhouse Rock)

Girls

Emily Middlemas: It Must Have Been Love - Rosette (Pretty Woman)

Overs

Honey G: It’s Like That / Getting Jiggy With It - Jason Nevins/ Will Smith I (Keith Lemon The Movie / Last Days of Disco)

Saara Aalto: My Heart Will Go On - Celine Dion (Titanic)

Groups

5 After Midnight: Try a Little Tenderness - Otis Redding (The Commitments)

Kommentit (1246)

Vierailija
1161/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihne kampanja. Kerätään nimiä - mihin ja mitä varten? Ei kerrota mitä siinä "petitionissa"sitten vaaditaan tai halutaan. Kunhan kerätään nimiä.

Vierailija
1162/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kun 100000 ihmistä on allekirjoittanut vetoomuksen, sitten vasta alkavat asiantuntijat ja tutkijat keksimään parannuskeinoa tätä harvianaista sairautta vastaan.

Tähän saakka he ovat istuneet vaan ja odottaneet, että joku keksii tällaisen kampanjan. Onneksi on X-Factor - ilman sitä ja sen kilpailijoita kyseistä sairautta vastaan ei koskaan olisi alettu etsiä parannuskeinoa!!!!

Halleluja!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveiset Lontoosta. Mun kaverit taalla nakee asiat niin että Saara on itaeurooppalainen, britteihin muuttanut suomalainen stara (=siis maahanmuuttaja) joka toivoo tyotarjouksia. Tilanne on vaha sama kuin jos suomen idolissa olisi venalainen laulaja. Kaikki fiilistelee et kiva mutta ei kuitenkaan loppupeleissa aanesta.

Taalla tunnutaan kovasti olevan Honey G ja Emilyn kannalla, toki Saarallekin toivotaan hyvaa.

Ette varmaan tieda etta Emily ja Honey G tekee X-Factorin ohella hyvantekevaisyystyota "Meet Kaleigh"-kampanjassa @ https://twitter.com/hashtag/TeamKaleigh?src=hash

Mua havettaa etta Saaraa ei ole tossa kamppiksessa nakynyt, et sillai...

Totta tosiaan. Saaran naamaa ei tuossa Team Kaleigh-jutussa näy. Ketäpä nyt pian kuoleva pikkutyttö kiinnostaisi. Nyt tsemppiä Saara ja pelisilmää!

Näkyykö Sharonin? Simonin? Mattin? Nicolen jne. nimet ja naamat? Ehkei kaikilla ole aikaa netissä etsiä kaikkia hyväntekeväisyys kohteita? Mutta toisilla löytyy aina jostain joku syy, millä haukkua ja kritisoida.

Eikö teitä itseänne hävetä kuinka moneen juttuun te ette ole osallistuneet? Kuinka monta hyvää ja tärkeää asiaa on jäänyt kannustamatta ja rahoittamatta? Kyllä minua nyt hävettää teidän puo!esta.

Vierailija
1164/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveiset Lontoosta. Mun kaverit taalla nakee asiat niin että Saara on itaeurooppalainen, britteihin muuttanut suomalainen stara (=siis maahanmuuttaja) joka toivoo tyotarjouksia. Tilanne on vaha sama kuin jos suomen idolissa olisi venalainen laulaja. Kaikki fiilistelee et kiva mutta ei kuitenkaan loppupeleissa aanesta.

Taalla tunnutaan kovasti olevan Honey G ja Emilyn kannalla, toki Saarallekin toivotaan hyvaa.

Ette varmaan tieda etta Emily ja Honey G tekee X-Factorin ohella hyvantekevaisyystyota "Meet Kaleigh"-kampanjassa @ https://twitter.com/hashtag/TeamKaleigh?src=hash

Aaa.  onkohan tässä nimimerkki "Katja" Daily Mailin sivuilta joka jälleen kantelee. Siis se, joka provosi brittejä Saaran "ammattilaisuudesta", joka juoksi brittifoorumeilla kertomassa äänestysappin väärinkäytöstä ynnämuuta kaikkea jolla ajatteli sabotoivansa Saaran kisaamista. Mistä lyödään vetoa, että tämä viesti on jätetty brittifoorumeillekin, suomalaisen toimesta.

Vierailija
1165/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas alkoi ankea viikko Saara-vihaajille kun pitää niellä pettymys. Sen näkee kommenteista ja epätoivoisista aloituksista. Epäolennaisuuksia kaivetaan ja yritetään saada jutun juurta kun ei voi länkyttää kuinka karismaton ja huono laulaja Saara on.

Vierailija
1166/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei loppupeleissä äänestä? WTF? Mun mielestä äänestäneet aika kiitettävästi kun Saara nyt viiden PARHAAN joukossa.

Vierailija
1167/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Kayleigh trust juttu - kyseessä mustamaalaus väärää tietoa levittämällä.  Saara on mukana.

https://twitter.com/Kaleighstrust/status/800629775886929920

Kaleigh's Trust‏@Kaleighstrust

Kaleigh's Trust uudelleentwiittasi Kaleigh's Trust

@RyanLawrie_ @emilymiddlemas_ @MattTerry93 @kieranalleyne @The_Honey_G @saaraaalto thx u 4 the support #gogold #DIPG 11days to go.

Vierailija
1168/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama mitä Saara Aalto tekee. En vaan jaksa tätä suomalaista idiotismia siitä, että oikeasti kuvitellaan, että Saara Aalto tulee olemaan joku maailmanluokan stara. Ei tule olemaan. Se on mukana tylsässä ja huonotasoisessa  käsikirjoitetussa TV-draamassa, josta jotkut pääsee levyttämään ja sen jälkeen vaipuvat useimmissa tapauksissa unholaan. 

Saara Aalto nousee esille, koska ne muut on niin helvetin huonoja. Oikeasti karismaattisten ja hyvien kilpailijoiden kisassa tilanne olisi täysin toinen ja täälläkin tajuttaisiin, että  siihen menestykseen vaaditaan jotain muutakin, kuin se, että osaa laulaa nuotit oikein, kovaa ja korkeelta. 

Vierailija
1169/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaa.  onkohan tässä nimimerkki "Katja" Daily Mailin sivuilta joka jälleen kantelee. Siis se, joka provosi brittejä Saaran "ammattilaisuudesta", joka juoksi brittifoorumeilla kertomassa äänestysappin väärinkäytöstä ynnämuuta kaikkea jolla ajatteli sabotoivansa Saaran kisaamista. Mistä lyödään vetoa, että tämä viesti on jätetty brittifoorumeillekin, suomalaisen toimesta.

Taidat ottaa asiat turhan vakavasti. Mitä jos etsisit töitä välillä?

Vierailija
1170/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei loppupeleissä äänestä? WTF? Mun mielestä äänestäneet aika kiitettävästi kun Saara nyt viiden PARHAAN joukossa.

Samaa itsekkin mietin, fb jne on täynnä brittien kommentteja että äänestää Saaraa tai Mattia. Muista on vaa kommentteja "tylsä", "en tykkää","emily is pretty but boring" ,"honey g is terrible"...

Vierailija
1171/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2971 kirjoitti:

Nähdäänkö lopultakin Emilyltä joku nopea kappale? Ja kenties muutakin kuin seisoskelua tai istuskelua kuin liimattuna estraadille.

no siis onhan toi ekan viikon esitys ihan piristävä mutta siitä tulee pää kipeäksi joten en tiedä viitsiikö Simon laittaa Emilyä laulamaan uudestaan nopeaa biisiä mitä ei osaa laulaa.

Vierailija
1172/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää todisteita siitä että Simon todella vihaa Saaraa. Simonin (@justsimoncowell) twiitti

WOW @saaraaalto delivers yet again. Was that the performance of the series? We think so #XFactorMovies

Voiko sen ikävämmin sanoa? :)

Vierailija
1173/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää todisteita siitä että Simon todella vihaa Saaraa. Simonin (@justsimoncowell) twiitti

WOW @saaraaalto delivers yet again. Was that the performance of the series? We think so #XFactorMovies

Kuinka paljon Simon itse kirjoittaa noita twittejä? http://www.justsimoncowell.com/ lukee seuraavasti:

"The leading website dedicated to bringing you the latest news and information on Simon Cowell, his company Syco Entertainment and Syco music artists.  

We are proud to be the number one news site delivering fast accurate daily updates. Visit our NEWS PAGE for the latest information and photos."

Vierailija
1174/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aivan sama mitä Saara Aalto tekee. En vaan jaksa tätä suomalaista idiotismia siitä, että oikeasti kuvitellaan, että Saara Aalto tulee olemaan joku maailmanluokan stara. Ei tule olemaan. Se on mukana tylsässä ja huonotasoisessa  käsikirjoitetussa TV-draamassa, josta jotkut pääsee levyttämään ja sen jälkeen vaipuvat useimmissa tapauksissa unholaan. 

Saara Aalto nousee esille, koska ne muut on niin helvetin huonoja. Oikeasti karismaattisten ja hyvien kilpailijoiden kisassa tilanne olisi täysin toinen ja täälläkin tajuttaisiin, että  siihen menestykseen vaaditaan jotain muutakin, kuin se, että osaa laulaa nuotit oikein, kovaa ja korkeelta. 

Voi luoja, älä katso äläkä kuuntele sitten. Hirveä yksinkertaista. Kukaan Saaran saavutuksia arvostava ei kuvittele, että se olisi edes X factorin voittamalla iso stara, vaan että kova työ vielä edessä. Mutta ihan todella naurettavaa väittää, että Saara "ei tule olemaan" maailman luokan stara. Et voi tietää. Kukaan ei voi tietää vielä. Saaran lahjakkuus ja periksiantamattomuus on nyt kuitenkin vienyt Saaraa eteenpäin tilanteeseen, jossa se breikkaaminen on humattavasti mahdollisempaa kuin se ikinä on kenellekään suomalaiselle sooloartistille ollut.

Koeta vaan kestää se. Että olet ehkä yhtä väärässä kuin silloin kun väitit ettei tule ikinä selviämään livelähetyksiin. Tai kun pääsi livelähetyksiin niin että ei tule selviämään ensimmäistä pudotusta pidemmälle. Tai että kun olet jokaisessa pudotuksessa väittänyt ettei pääse pidemmälle. Nimittän vasta parin vuoden päästä voidaan nyt tästä mahdollisesta maailmanstara-jutusta sanoa yhtään mitään.

Vierailija
1175/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Simon Cowellin Twitter-tili tuo, joku feikki.

Vierailija
1176/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta tuossa on ikävää? Syyttääkö Simon Saaraa liian tasaisesta laadusta ja "sarjatuotannosta"? Ei ihan avaudu tuo piikki, vaikka Cowellin tietäen siinä varmaan onkin piikki.

Vierailija
1177/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopajoo3 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä itse olet feikki :) Tämä on Simon Cowellin virallinen tili.

Vierailija
1178/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän medialukutaitoa, kiitos. Tämän käyttäjän kuvauksessakin jo selviää, että kyseessä on pikemminkin fanikäyttäjä.

"The leading source for Simon Cowell & Syco Entertainment news. First with the latest updates, including X Factor & Britain's Got Talent. SIMON FOLLOWS US"

"Simon follows us", eli suosittu fanikäyttäjä vaan. Ja mikä tuossa twiitissä oli niin ikävää? Että oli hieno esitys, koko kauden paras?

Vierailija
1179/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa itsekkin mietin, fb jne on täynnä brittien kommentteja että äänestää Saaraa tai Mattia. Muista on vaa kommentteja "tylsä", "en tykkää","emily is pretty but boring" ,"honey g is terrible"...

Jotkut Emilyä kuitenkin äänestää, koska eilenkin meni suoraan jatkoon. Nuoret, jotka eivät enää niin liiku Facebookissa ja joiden mielipiteetkään eivät siis niin näy siellä?

Vierailija
1180/1246 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joopajoo3 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä itse olet feikki :) Tämä on Simon Cowellin virallinen tili.

Älä nyt ole tyhmä. Tämä on virallinen, sinun linkkaamasi fanikäyttäjä:

https://mobile.twitter.com/simoncowell