X Factor MOVIES week 7 OFFICIAL!
Kaikkien kilpailijoiden tämän viikon biisit:
Boys
Matt Terry: Writing’s on The Wall - Sam Smith (Spectre)
Ryan Lawrie: Jailhouse Rock - Elvis Presley (Jailhouse Rock)
Girls
Emily Middlemas: It Must Have Been Love - Rosette (Pretty Woman)
Overs
Honey G: It’s Like That / Getting Jiggy With It - Jason Nevins/ Will Smith I (Keith Lemon The Movie / Last Days of Disco)
Saara Aalto: My Heart Will Go On - Celine Dion (Titanic)
Groups
5 After Midnight: Try a Little Tenderness - Otis Redding (The Commitments)
Kommentit (1246)
Aivan liian paljon kiharoita, koruja ja röyhelöitä Saaran tyylissä mutta itse esitys oli virheetön ja raikasta vaihtelua tanssi- ja lauluesityksiin.
Hiukset oli upeat, samoin puku ja meikki. Minulla ainakin tuli vesi silmiin esityksestä...
Vierailija kirjoitti:
Mitä se simon sanoi? en kuullut loppua kun netti pätki...
Ei tykännyt mekosta.
Minusta esitys alleviivasi Saaran puutteita tulkitsijana. Ei tuota biisiä tuossa Titanic-kontekstissa voi esittää hymyillen!
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin tuota biisiä on mahdotonta typistää pariin minuuttiin, kuten juuri nähtiin ja kuultiin, koska se kasvaa koko ajan. Ei toiminut kyllä ollenkaan, mutta se ei ollut pelkästään Saaran vika vaan täysin väärän biisivalinnan.
Vika oli ennen kaikkea siinä että se oli typistetty noin lyhyeksi. Ja miksi, kun kilpailijoita on enää kuusi? Luulisi että ohjelma-aikaa voisi käyttää olennaiseen eli esityksiin. Nyt biisin kaari jäi ihan kesken ja loppui kuin kananlento. Harmi, koska esityksessä oli minusta hienoa herkkyyttä.
Kyllä oli hieno ääni...
Mitä juontaja kysyi Saaralta esityksen jälkeen viimeiseksi, jotain do you remember...? Saara vastasi yes, it was in Machester... En kuullut yleisön äänen takia mikä kysymys oli. Kuuliko joku?
Vierailija kirjoitti:
Hiukset oli upeat, samoin puku ja meikki. Minulla ainakin tuli vesi silmiin esityksestä...
Mullakin tuli kun haukottelin niin antaumuksella.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä että täällä tulee kritiikkiä, itse taas tykkäsin tästä versiosta tosi paljon enkä todellakaan ole Saara-fani. Pukukin oli nätti ja teemaan sopiva stailaus, ihan sama lihottaako se pari kiloa vai ei.
Pari kiloa? Aluksi näytti, että olisi ollut raskaana. Helma oli kaunis, samoin yläosa.
Itseäni pelottaa, että Saara voi joutua tällä viikolla kotiin. Saaralla tarvitaan aina nappionnistumisia, että pääsee suoraan jakoon. Tämä ei sitä kuitenkaan ihan ollut. :)
Oliko epävireisyyttä? En voi sietää tuota biisiä varsinkaan Celinin laulamana.
Esitys oli liian kliseinen ja ulkoasu rouvamainen. Aikaisempiin viikkoihin verrattuna valitettavasti heikompi esitys. Mutta enempi tuotannon kuin Saaran vika, mitäs antoivat noin paskan biisin! Kukaan muu ei olisi voinut paremmin vetää.
ps. Vähän odotin Saaralta jotain uutta edgya, popahtavaa sovitusta tästä biisistä, modernilla twistillä. Siksi tämä kermakakku vaan oli pettymys :(
ps2. Mutta hyvä että kolme tuomareista silti nousi seisomaan ja tsemppasi Saaraa!
Oliko lavalla mitää muuta Saaralla kuin savukone
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuli kampauksesta mieleen lapsuuden epäonnistuneet paperikiharakokeilut.
Miksi Matt sai valita laulunsa itse?
On se kyllä söpö <3
Laittakaa linkki kun tulee youtubeen niin minäkin nään! Oliko parempi kun viime viikolla?
Vierailija kirjoitti:
Saaran monipuolisuus on upeata. Muut ei pysty tuohon.
Muilla ei olekaan laulajan ammattitutkintoa.
Mitä se Sharon sekoili taas Saaran spiikkaamisessa lavalle :0
Joo Celinee tosiaan vaikea lyödä, ja siihenhän sitä tulee kuitenkin verrattua. Ei hyvä.