X Factor MOVIES week 7 OFFICIAL!
Kaikkien kilpailijoiden tämän viikon biisit:
Boys
Matt Terry: Writing’s on The Wall - Sam Smith (Spectre)
Ryan Lawrie: Jailhouse Rock - Elvis Presley (Jailhouse Rock)
Girls
Emily Middlemas: It Must Have Been Love - Rosette (Pretty Woman)
Overs
Honey G: It’s Like That / Getting Jiggy With It - Jason Nevins/ Will Smith I (Keith Lemon The Movie / Last Days of Disco)
Saara Aalto: My Heart Will Go On - Celine Dion (Titanic)
Groups
5 After Midnight: Try a Little Tenderness - Otis Redding (The Commitments)
Kommentit (1246)
LAITTAKAA SE LINKKI TÄHÄN OLEN IHAN HUKASSA PLIIIS SE OLI JOKU ITV EN LÖYDÄ OIKEAA KANAVAA !!!!
Ehkä ne pelaa tahallaan Saaraa ulos... :(
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä toi Saaran tyyli oli, kun vilahti ennen katkoa... Ne hiukset ja asuna valkoinen pitsihirviö, miksi! Yhdistettynä kliseiseen biisiin, jes. Ärsyttää, kun tuotanto tuntuu välillä olevan täysin kujalla siitä, mikä on tätä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä toi Saaran tyyli oli, kun vilahti ennen katkoa... Ne hiukset ja asuna valkoinen pitsihirviö, miksi! Yhdistettynä kliseiseen biisiin, jes. Ärsyttää, kun tuotanto tuntuu välillä olevan täysin kujalla siitä, mikä on tätä päivää.
Ei siinä ole tätä päivää haettukaan, vaan elokuvan tunnelmaa. Niinhän Ryanillakin.
Laulaahan tää 5Am hyvin mutta jotenkin ei säväytä mikään noissa pojissa
Mullakin on vähän pahaenteinen fiilis tuosta My Heart will go on-biisistä.
Vierailija kirjoitti:
Ou jee, tällä viikolla pystyn katsomaan. :) Mukava seurata keskustelua ja tietty ohjelmaakin, vaikka en sitä oo millään aiemmilla kausilla katsonut :D
Toivon että Saara vetää riittävän hyvin. Hyvin vetää varmasti, haluan niin uskoa. Jännään kyllä, mitä sieltä on tulossa. Dionin kappale on riski, mutta toisaalta se on todella tunnettu, eikä se sitä jonkun kauden voittajaakaan tipauttanut aikanaan. Näin olen kuullut 😎Saara siintyy kolmantena, jos ymmärsin oikein (?). Vähän hankala paikka esiintyä, hmm, keskivaiheilla.
Saara veti Mountain Highin Celineä paremmin. Osaa vetää tämänkin paremmin kuin Celine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole tätä päivää haettukaan, vaan elokuvan tunnelmaa. Niinhän Ryanillakin.
Ryan voisi tuossa lookissa kulkea kadulla ja sulautua täysin joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
LAITTAKAA SE LINKKI TÄHÄN OLEN IHAN HUKASSA PLIIIS SE OLI JOKU ITV EN LÖYDÄ OIKEAA KANAVAA !!!!
Mulla ei näy vielä ees tuo 5amin esitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whoop whooopp 10min!! Nyt täytyy käydä vielä paskalla ja laittamassa dippi sipsejä varten.
Aika jännittävä sinkkuilta sulla tulossa:D whoop whoop!
Sinkku? Mies on pikkujouluissa, että siihen nähtynä joo, sinkku.
älä valehtele paskaperse
En valehtele, katkis! Mene sinä runkkailemaan itsesi uneen
Tuki sinä turpasi, Ms. Isotoosa!
Pikkupili voi mennä hevosnaamoineen saunan taakse!
Muuten hyvä mutta olen nainen :D ja taatusti viehättävämpi ilmestys kuin sinä. Ole hiljaa jo kuvotus. NOBODY CARES REALLY
Sori muru, mutta olen komea mies ja taatusti viehättävämpi varsinkin sisäisesti kuin kaltaisesi oksettava palstatrolli.
oksettava huo*a sä olet. tapa ittes :D
Jahas, suljetun osaston potilas karannut kolostaan? Mikä sulla on hätänä :) ps muista laittaa se köysi sitten oikein siihen kattoon.
Hyi hemmetti mitä "keskustelua". Ei saa koskaan edes vitsailla tollasesta :/
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whoop whooopp 10min!! Nyt täytyy käydä vielä paskalla ja laittamassa dippi sipsejä varten.
Aika jännittävä sinkkuilta sulla tulossa:D whoop whoop!
Sinkku? Mies on pikkujouluissa, että siihen nähtynä joo, sinkku.
älä valehtele paskaperse
En valehtele, katkis! Mene sinä runkkailemaan itsesi uneen
Tuki sinä turpasi, Ms. Isotoosa!
Pikkupili voi mennä hevosnaamoineen saunan taakse!
Muuten hyvä mutta olen nainen :D ja taatusti viehättävämpi ilmestys kuin sinä. Ole hiljaa jo kuvotus. NOBODY CARES REALLY
Sori muru, mutta olen komea mies ja taatusti viehättävämpi varsinkin sisäisesti kuin kaltaisesi oksettava palstatrolli.
oksettava huo*a sä olet. tapa ittes :D
Anteeksi, mutta mitä tuo yksi kirjoittaja on tehnyt sinulle että puhut toiselle tuntemattomalle ihmiselle tuolla tavalla? Aivan kamala olet.
Hitaille ja googletustaidottomille vielä viimeisen kerran:
5am ei nyt kyllä sytytä. Jotenkin tylsä
Vierailija kirjoitti:
Voi hitto mikä mekko&tyyliSaaralla näytti olevan. Yäk! Hörhölö mekko, pitkät helmet ym. Pakkoko se oli stailata Titanicin tyylin mukaisesti. 😲
No pitäiskö Saaran olla noin klassisen biisin esittäessään jossain lorttomekossa ja nahkasissa buutseissa? Tohon biisiin sopii klassinen kermakakkumekko eikä mitkään bilekuteet.
Ei hitto jos se Saaran esitys on tyyliä valkoinen pitsimekko, laivan keula ja sitten vielä joku mies taustatanssia siihen viereen niin jes - tippuminen taattu :D
Ok, katsotaan nyt ensin kun arvostelen yhtään.
Hyvä tää 5 amki. Toistaiseksi kukaan ei oo flopannut :) Yleisö tykkää!
Merikin siellä suuri sydän Saara kyltti kösissä