X Factor MOVIES week 7 OFFICIAL!
Kaikkien kilpailijoiden tämän viikon biisit:
Boys
Matt Terry: Writing’s on The Wall - Sam Smith (Spectre)
Ryan Lawrie: Jailhouse Rock - Elvis Presley (Jailhouse Rock)
Girls
Emily Middlemas: It Must Have Been Love - Rosette (Pretty Woman)
Overs
Honey G: It’s Like That / Getting Jiggy With It - Jason Nevins/ Will Smith I (Keith Lemon The Movie / Last Days of Disco)
Saara Aalto: My Heart Will Go On - Celine Dion (Titanic)
Groups
5 After Midnight: Try a Little Tenderness - Otis Redding (The Commitments)
Kommentit (1246)
Vierailija kirjoitti:
Ryan oli musta tosi hyvä, karismaa on. Harmittaa et tippuu varmasti tällä viikolla.
Ryan on 10 kertaa parempi, jos verrataan vaikkapa Hani Geen viimeviikkoiseen esitykseen.
Ihan hyvinhän se veti, vähän tylsäksi tosin jäi...
Ryan oli ihan jees. Odotin ettei saa tota biisiä yhtään onnistumaan.
Voi ei, mikä kliseinen mummomekko Saaralla!
Saaralla klassinen Titanic mekko päällä. Pliis älä seiso jossain laivan kokassa!
Kauhee kermakakkupuku Saaralla... :-(
Ihana mekko saaralla! Vilahti nopeesti.
Saara oli kauniina ainakin odottamassa vuoroaan.
Ihania ruokamainoksia. Kuola valuu!
Siis mikä toi Saaran tyyli oli, kun vilahti ennen katkoa... Ne hiukset ja asuna valkoinen pitsihirviö, miksi! Yhdistettynä kliseiseen biisiin, jes. Ärsyttää, kun tuotanto tuntuu välillä olevan täysin kujalla siitä, mikä on tätä päivää.
Voi hitto mikä mekko&tyyliSaaralla näytti olevan. Yäk! Hörhölö mekko, pitkät helmet ym. Pakkoko se oli stailata Titanicin tyylin mukaisesti. 😲
Mä en kestä tätä jännitystä. Mulla on huono fiilis tosta biisistä.
Ryanin.karisma ei riittäny ottaan lavaa haltuun, kun siellä oli niin paljon oheislavastetta ja porukkaa lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ryan oli ihan jees. Odotin ettei saa tota biisiä yhtään onnistumaan.
Ryan on parantanut esiintymistään kisan aikana. Ongelma on, että kun taustalaulajat ja otetaan pois, ääni ei ole kummoinen.
Mikä tuo didididadaaaa on.ärsyttävä.
pinkkiyksisarvinen kirjoitti:
Osa yleisöstä buuaa.
Mille? Olisi kiva, että tällaisissa viesteissä oltaisiin vähän tarkempia, kun palsta ei toimi reaaliajassa, enkä minä ainakaan jälkikäteen muista, että mitä ohjelmassa tapahtui klo 22:15.
Kohta otetaan taas suominaisesta mittaa :)
Nicole sanoo että Ryanilla on paras radioääni. Hmm.