Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biseksuaalisuus on tietoinen valinta. Ei ole. Oman seksuaalisuutensa hyväksyminen sen sijaan on.

Vierailija
17.11.2016 |

Biseksuaalisuus on tietoinen valinta.
Ei ole. Oman seksuaalisuutensa hyväksyminen sen sijaan on.
Elikkäs! Onko täällä ketään bi seksuaaleja? Haluaisin kuulla miten läheisesi hyväksyivät asian. Omalla kohdalla äidin lepyttely ei ole vielä onnistunut ja olen alkanut jo miettiä onko se edes minun tehtävä? Ollaan siis noin vuoden verran oltu välirikossa, kun vähän vahingossa tulin hänelle kaapista.
Äitini on sitä mieltä että voin lopettaa halut samaa sukupuolta kohtaan jos haluan, kuin nappia painamalla.. ja hänen ymmärryksensä ei riitä siihen että se on sama kuin lopettaisin miehistä kiinnostumisen noin vain :) Eli jos on jotain omia kokemuksia kertoa siitä miten teillä asia otettiin vastaan jne. Olisin kiitollinen :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan oma valinta

Vierailija
2/4 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reaktio: Aijaa. *hetken hiljaisuus* Pitäisköhän meidän ostaa maitoa?

Ei ollut kovin kiinnostava uutinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ttuakos se äitille kuuluu kenen kanssa n*ssii? :D

Huonosti provosoitu.

Vierailija
4/4 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä kertonut siitä mun läheisille, mutta mun täti sai siitä vahingossa tietää. Olin suhteessa ikäiseni tytön kanssa silloin mutta se oli ns. Salasuhde. Ei haluttu että kukaan saa tietää :D en kyllä tiedä miksi, näin jälkeen päin ajateltuna.

Ja kun mun täti "sai meidät kiinni" hän totesi että olemmepa söpö pari. Itse reagoin hänelle rajusti jankaten sitä että lupaako hän pitää asian salassa. Siitä on nyt muutamia vuosia ja ainakaan tähän menessä siitä ei muut tiedä, ja tädiltäni saan välillä kuulla vitsailua asiasta, ei kuitenkaan pahassa mielessä. :)

En usko että sukulaiset esim. Äiti ja isä, siitä kauheasti hämmentyisi, mutta ehkä enemmän ihmittelesi sitä että miksi ei ole huomannut mitään :D N.25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi