Painon nouseminen salilla käydessä
Onko palstalla kellään mahdollisesti käynyt samoin? Oon käyny säännöllisesti salilla tammikuusta lähtien. Kesällä tuli parin viikon taukoja, kun mieluummi vietin kavereiden kanssa aikaa kuin bodadin salilla, mutta tähän asti vähintään pari kertaa viikossa oon pyrkinyt käymään.
Hämmentävää on, että peilikuva ei oo kyllä muuttunut enkä koe ittiä mitenkään ylipainoiseksi. Tai toisin sanoen ei oo vararengasta eikä vastaavaa. Lantion ympärys on kasvanut, vyötärö taas kutistunut - vatsalihakset taas erottuu jonkin verran. En oo orjallisesti mitannut itseäni, mutta painoin joskus muutama kuukausi taaksepäin vielä 67 kiloa.
Ruokavaliosta saan varmaan noottia, mutta mulla on kyllä tosi epäsäännölliset ruokailuajat. Yhteen väliin saatan popsia kaikkea epärerveellistä, sitten panostan kasviksiin ja terveellisyyteen. Joinakin päivinä hädin tuskin tulee syötyä ollenkaan. Tämä sama rytmi ollu aika lailla jo vuosia :-D
Oisko mua viisaammilla jotain ymmärrystä helpottavia neuvoja tai ohjeita? Vertaustukeakin ehkä kaipailisin. Niin, ja painan siis 71kg ja pituutta 173cm
Paino nousee aina kuntosalilla treenatessa kun lihakset kehittyy ja vahvistuu, paitsi jos treenataan niinkuin niissä monissa tv:n laihdutusohjelmissa jossa paino putoaa rajusti mutta lihaksia ei tule ollenkaan, sitten vielä luullaan, että lopputulos on hyvä vaikka tosiasiassa on epäonnistuttu kun lihakset eivät ole kehittyneet.
Kovin hyvää kuvaa valmentajien asintuntemuksesta ei saa kun puolikin vuotta treenataan salilla mutta tuloksia ei silti tule.