Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassa

Epätoivoinen
17.11.2016 |

Olen ehkä hieman ihastunut alakerran kaupan uuteen myyjään, olen huomannut että hän on selkeästi kiinnostunut minusta. Saanko pyytää tuota tyttöä ulos vai olenko automaattisesti hullu stalkkeri. Erosin juuri usean vuoden kestäneestä suhteesta ja olen ihan normaali täysjärkinen kaveri enkä tiedä mitä tehdä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat pyytää

Vierailija
2/5 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen kirjoitti:

Olen ehkä hieman ihastunut alakerran kaupan uuteen myyjään, olen huomannut että hän on selkeästi kiinnostunut minusta. Saanko pyytää tuota tyttöä ulos vai olenko automaattisesti hullu stalkkeri. Erosin juuri usean vuoden kestäneestä suhteesta ja olen ihan normaali täysjärkinen kaveri enkä tiedä mitä tehdä.

Jos olet normaali, tiedät mitä tehdä. Mene ja vie neiti sänkyysi niin kuin olisi jo:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna toisille työrauha.

Vierailija
4/5 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassaneidit nyt on sellaisia kevytkenkäisiä irstailijoita. Suosittelen pysymään niistä erossa, koska usein näkee heidän huutelevan vähän kaikille, että "täällä on vapaa kassa" vaikka on jopa sormus nimettömässä. Joskus jopa pyytävät näyttämään kasseja jo kassalla. Siis mitä!! Kerrassaan irstasta toimintaa, eikä iällä tai sukupuolella ole mitään merkitystä näille sairailla otuksille. Jopa minullekin eräs kassaneiti sanoi, että täällä olisi ollut vapaa kassa. Menin kuitenkin mieluummin varatulle ja hieman sopivammin käyttäytyvän naisen kassalle. Joku roti näissäkin hommissa pitäisi olla! Ei kannata antaa heidän huijata.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
5/5 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä rupia häiriköksi, ystävällinen hymy asiakkaalle ei ole kutsu eikä kehotus. Jätä tyttö rauhaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän