Koska viimeksi lahjoitit hyväntekeväisyyteen? Mikä kohde ja paljonko?
Eilen laitoin rahaa tilisiirtona pelastakaa Lapset Ry:lle. Sitä ennen meni pari kymppiä nälkäpäivänä keräyslippaaseen.
Kommentit (70)
Jos nälkäpäiväkeräyksiä ei oteta huomioon niin varsinaisesti ennen tätä vuohihommaa osallistuin SPR:n tsunamikeräykseen. Ja sitä ennen olen lahjoittanut rahaa Saimaan norpan suojeluun, mutta en tiedä luetaanko sitä tähän..
- 5¿ Unicefille maailman lasten lapsilisää
- 20¿ toisenlaisten lahjojen muodossa: vuodevaatteet tsetsenialaiseen orpokotiin, moskiittoverkko sekä koulupuku Afrikkaan
- 10¿ Suomen rauhanpuolustajille
Keräys on meneillään. Ei tarvitse lahjoittaa rahaa, niin ei tarvitse miettiä kenen taskuun lopulta joutuvat. Vanhat pelit menevät varmasti oikeaan osoitteeseen. Hyväkuntoisia lasten vaatteita vien lähiseen Fida-kirppikselle ja olen nähnyt myös ne siellä myynnissä. Menevät varmasti tarpeeseen. Itsekin joskus sieltä vaatteita olen ostanut kun on täytynyt penniä osata venyttää kun ei ollut palkkatuloja.
Tällä hetkellä ei mene mitään säännöllisiä summia minnekään ja lopetin kummilapsenikin sponsoroinnin, kun hän täytti 16 ja oli valmistumassa koulustaan. Oma rahatilanne on nyt huono. Ennen meni rahaa Medecins Sans Frontieres:ille, PeLa:lle ja Amnestylle. Toivottavasti menee taas joskus.
Tarkoitus oli aina tilipäivän tienoilla laittaa muutama ropo johonkin suuntaan. Kiitos muistutuksesta!
kilpailu joka maksaa 1,90 euroa ja ne rahat tai osa niistä menee hyväntekeväisyyteen
joulupataan heitän rahaa joka vuosi, riippuu vähän minkä verran kolikoita sattuu olemaan. Katsotaan sitten ku talous alkaa olla paremmalla pohjalla et liikeneekö rahaa enemmän.
Kai tämänkin voi laskea omalla tavallaan hyväntekeväisyydeksi, ainakin vapaaehtoiseksi, sillä annoin katusoittajille muutaman euron, soittivat aivan upeasti ksylofoneja Aleksilla.
multa menee 10 euroa Amnestylle ja 20 euroa Afrikassa olevalle kummilapselle. Lisäksi avustan joka kuukausi vaihtelevasti jotakin muuta kohdetta, esim. Unicefia, yhteisvastuu- tai tasauskeräyksiä, SPR:ää tai jotakin kotimaista kohdetta (itse koin tärkeäksi lahjoittaa rahaa työhön, jota tehdään vanhusten itsemurhien ehkäisemiseksi). Annan tietyn osuuden tuloistani hyväntekeväisyyteen, mutta ongelmana on välillä keksiä mihin rahaa kannattaisi antaa noiden pysyvien kohteiden lisäksi.
oli MLL:n, Unicefin tai Planin kortteja