Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille tullut "työtarjouksia" vuokrafirmojen paikoista?

Vierailija
17.11.2016 |

Itselle kolahti laatikosta tänään ensimmäinen sellainen "työtarjous" jossa paikka on siis vuokrafirman kautta. Luulin ettei niitä sentään tyrkytettäisi koska aiemmin ei ole moista roskaa tullut vaikka noita "tarjouksia" on tullut yhteensä lähes 10kpl. Onko tämä nyt joku uusi juttu vai olenko vaan sattumalta aiemmin noilta säästynyt?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Miksi lainausmerkit?

Vierailija
2/7 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen työpaikka se on kuin muutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minulle tuli eräänä päivänä joltain vuokrafirmalta tekstarilla ilmoitus jostain avoimesta työpaikasta. En edes muistanut, että olen joskus muinoin sinnekin vuokrafirmalle ilmoittanut, että haen töitä... Koskaan ennen ei ole tullut mitään ilmoituksia avoimista paikoista.

Vierailija
4/7 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova on yritys ainakin Vantaalla tyrkyttää noita vuokratyöfirmoja työttömille.

Nollasopimukseen saattaa joku haksahtaakin, ja näin siivotaan tilastoja.

Vierailija
5/7 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä vuokrafirman kautta, kysyttäviä?

Vierailija
6/7 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, minulle tuli eräänä päivänä joltain vuokrafirmalta tekstarilla ilmoitus jostain avoimesta työpaikasta. En edes muistanut, että olen joskus muinoin sinnekin vuokrafirmalle ilmoittanut, että haen töitä... Koskaan ennen ei ole tullut mitään ilmoituksia avoimista paikoista.

Tässä on siis kyse TE-toimiston kautta tulleesta "työtarjouksesta" jossa paikka on vuokrafirman ilmoittama paikka yrityksessä jonka nimeä ei edes mainita. En ole kyseiseen firmaan ikinä rekisteröitynyt hakijaksi. Noita vuokrafirmojen paikkoja on mol.fi täynnä mutta en ole koskaan saanut sellaisesta "työtarjousta".

Vierailija
7/7 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa duunissa 1,5v henkilöstövuokrausfirman kautta. Ma-pe 6-14 tai 14-22. Oli puhe, että ensi vuoden maaliskuussa siirryn muutaman muun kanssa firman listoille. Ihan tyytyväinen olen ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän