Laitoin piirakkapohjaan vahingossa voin tuplana
Kommentit (9)
'Siitä tulee rasvainen ja pehmeä. Voi tulla rasvan maku läpi. Itse teen piirakkapohjia ilman ohjeitakin usein, mutta rasvan kanssa olen kyllä aika varovainen.
Vierailija kirjoitti:
Lisää muitakin aineita tuplasti ja tee kaksi piirakkaa, toinen vaikka pakkaseen. Tai säilyy kyllä taikinana jääkaapissa huomiseen, jos sinulla ei ole täytettä kahteen piirakkaan.
Meni jo uuniin, kun tajusin vasta sen jälkeen, ettei nyt mennyt niin kuin piti. :D
Tulee tahmainen, rasvainen ja vetelä, ei pysy kasassa. Tee kaksi piirakkaa, kuten jo joku ennättikin neuvoa :)
Siitä tulee paistos, ja sen voi syödä vanilijajätskin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
'Siitä tulee rasvainen ja pehmeä. Voi tulla rasvan maku läpi. Itse teen piirakkapohjia ilman ohjeitakin usein, mutta rasvan kanssa olen kyllä aika varovainen.
Mä harvemmin teen piirakoita, ja nyt tuli ajatuskatko, kun reseptissä oli puoli kuppia voita ja googlasin sitten paljonko yksi kuppi on grammoissa suunnilleen. :D unohdin sitten etten tarvi kuin puolet siitä määrästä. :D
Saankohan mitenkään pelastettua tuota, vai täytyykö tehdä huomenna uusi pohja? Täytteiden tekoa en ole vielä edes aloittanut.
Lisää muitakin aineita tuplasti ja tee kaksi piirakkaa, toinen vaikka pakkaseen. Tai säilyy kyllä taikinana jääkaapissa huomiseen, jos sinulla ei ole täytettä kahteen piirakkaan.