Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko sulla ja miehelläsi koskaan sellaisia menoja, joiden vuoksi pitäisi olla yö pois kotoa?

Vierailija
10.03.2006 |

Harmittaako, kun ne kaikki menot jää joka kerta menemättä? Vaikka joku kohta sanookin, että itsehän olet lapsesi hankkinut, ja niin olenkin, ovat todella rakkaita, niin uskallan sanoa, että kyllä minua ainakin harmittaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikymppisenä, pitkää pienten lasten äitinä jo olleena pitäisi saada tehdä jotain muutakin joskus piristyäkseen kuin vaihtaa vaippaa.

Vierailija
2/13 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sellaista muka? Jos tahdon mennä juhlimaan niin mies on kotona ja tulen itse sitten yöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsia ei voi ottaa mukaan niin olkoon sitten. Noin kerran kaksi vuodessa ovat mummolassa kun sinne niin itse haluavat.

Vierailija
4/13 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmainen vuorokauden risteily kahdelle henkilölle, kahdet lapsettomat häät eri paikkakunnalla ja ystävän väitöstilaisuus. ap

Vierailija
5/13 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tuollainen harmittaisi!

Minä kyllä luultavasti voisin järjestää yhdeksi yöksi lapsellemme hoitajan jos haluaisin tuollaisiin mennä, mutta kyde olisikin sitten siitä, että haluaisinko.

t. aiemmin jotain vastannut.

Vierailija
6/13 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. häät kauempana, tuparit, kolmekymppiset, laivareissut.

Koska me ollaan sellaisia juhlijoita jotka tykkää ottaa, niin ei autolla pääse pois eikä kumpikaan koskaan suostu olemaan kuskina;)

Vierailija
7/13 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisiin paikkoihin/tilaisuuksiin ei ole mitään hinkua mihin ei voi mennä lasten kanssa.....

Yksin voi mennä sitten mihin vaan kun toinen on kotona =)

Vierailija
8/13 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ollaan kyllä piakkoin kahdestaan yksi yö poissa.. Juhlitaan, kun ollaan oltu yhdessä 20 vuotta tänä keväänä. Mennään eka syömään, sitten teatteriin ja sitten yöksi hotelliin. Odotan jo innolla...

Mutta varmaan sitte vaan väsyttää hirveesti.. ;)

Vierailija
9/13 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään yötyötä molemmat. Tällä hetkellä olen 1v lapsen kanssa kotona miehen ollessa töissä ja parin kuukauden päästä vaihdamme paikkoja.

Vierailija
10/13 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi ei kai ole kertaakaan osunut niin, että jompi kumpi olisi perunut menonsa, kun toinen on samaan aikaan poissa.

Ensimmäisen kerran mies oli viikon kahdella viikonlopulla lasten kanssa, kun nuorin oli 3,5v, sitä ennen olen ollut vain yhden yön reissuilla. Kummallekaan nuo yksikotona jutut ei ole olleet ongelma - molemmat pärjää - minusta tuntuu, että minua väsyttää ne enempi kuin miestä.

Vierailija
11/13 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme olleet esim.parisuhdeleiril, vaikka avio-onni onkin kukoistanut

Vierailija
12/13 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloin en pääse mihinkään. Tosin aika harvoin muutenkaan. Menemme kyllä mahdollisimman moneen menoon lasten kanssa. Lapsenvahteja emme saa helpolla, mutta kerran on päästy yhdessä. Välillä harmittaa kun ei pääse rauhassa vain olemaan mutta ei auta. Yritän ajatella että kyllä se aika vielä koittaa.

Vierailija
13/13 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes viikoittain vähintään yhden yön poissa kotoa (siis yli vuorokauden) työmatkojen takia. En näe asiassa mitään ongelmaa, työhöni kuuluu osana matkustaminen.

Vapaa-ajan " yömenoja" on muutama kerta vuodessa; juuri tyyliä häät/ tuparit/synttärit tms. ei-lastenjuhlat. Lapset on silloin yleensä mummoloissa tai kummiensa hoidossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan