Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mie oon vilttimies

Vierailija
17.11.2016 |

Otan kuppia sohvalla ja päästelen kaljapieruja viltin alla. En oo käynynnä töissä moneen vuoteen. Miten saisin naista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on totta, niin on aika ryhdistäytyä. Kunnon ihmiset, jotka eivät ole sairaita, kotiäitinä jne.

hannkkivat elantonsa itse. Tulet kalliiksi yhteiskunnalle. Miten sinä kehtaatkin?

Vierailija
2/5 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä löytyy Piltti-mies. Mangon makuisesta tykkään eniten ja parsakaalista kans, mut  se tuppaa pierettään eikä naiset tykkää :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo on totta, niin on aika ryhdistäytyä. Kunnon ihmiset, jotka eivät ole sairaita, kotiäitinä jne.

hannkkivat elantonsa itse. Tulet kalliiksi yhteiskunnalle. Miten sinä kehtaatkin?

Kehtaahan Suomen rikkain mieskin anoa maataloutukea, vaikka ei todellakaan sitä tarvitsisi. Yhteiskunnallisia ongelmia ei ylipäätään koskaan ratkaista yksilöiden moraaliin vetoamalla, vaan lainsäädännöllisin muutoksin. Jos valtio antaa minulle muutaman euron kuukaudessa tyhjäntoimittamisesta, niin otan minä toki sen rahan vastaan. Ehkä tässä vielä joskus töihin mennään, ehkä ei. Mutta oliko sulla vinkkejä sen varsinaisen ongelmani suhteen, eli miten saisin naista?

Vierailija
4/5 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon silttimies. Mistä tätä hiekkaa oikein tulee? Yksi selitys lienee se, että olen lyhyt, joten joudun käärimään housunlahkeet ja niihin kertyy ties mitä. Jos olisin rikkaampi, voisin saada parempia housuja. On vaikeeta olla lyhyt ja köyhä silttimies.

Vaimonikin puhkesi eilen. Nyt hän on aivan tyhjä. Epäilen, että tämä johtui sänkyynkin kulkeutuneesta hiekasta. Voinko paikata hänet ehkä ilmastointiteipillä? Hän itse ei puhu mitään, makaa tuossa vaan tyhjentyneenä. Jos koitan puhaltaa häneen ilmaa, hän vain pihisee ja hiekka rahisee hänen sisuksissaan.

Vierailija
5/5 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koittanut etsiä vilttinaisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi