Tunnetteko jonkun joka on vielä neitsyt?
Kavereistani vielä kaksi on. Ikää 25 vuotta. Toinen on ujo uskovainen ja toinen muuten vähän omanlaatuinen. Miehiä molemmat.
Kommentit (40)
Mä tunnen yhden 40v miehen, jonka uskoisin olevan neitsyt. En kuitenkaan oikeasti voi tietää onko hän käynyt esim. maksullisissa. Eikä se oikeasti kuulu minulle! N36
Itse olin 30v neitsyt. Näytin silloin 18v.
Omastachalusta. Ei sitä lähipiiri tiennyt, eikä olisi uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri on kuin ap:n kaverit yhteensä. Ujo, uskova, omalaatuinen 25-vuotias. Ja yllättävän avoimesti puhuu seksistäkin. On mun silmissä superseksikäs tyyppi. Toivottavasti joku älyää korjata talteen.
Mikset itse älyä?
Itseni tunnen. N34. En ole koskaan sanonut "ei", eli siitä voi laskea montako tilaisuutta on ollut.
Minä. 27 vee ja seksi ei ole koskaan kiinnostanut. En edes tykkää koskettamisesta. Ja joo, oli normaali lapsuus, kiitos kysymästä.
"Dippailemaan makkaraa lemmenliemissä"-lause toi pienen määrän oksennusta kurkkuuni. Kiitti vaan.
En usko tai kuvittele menettäneeni yhtään mitään kun en ole keneltäkään kysynyt tai muuten tiedustellut, että onko hänellä neitsyys tai poikuus tallella.
Toinen asia on se, että joku on halunnut erikseen avautua asiasta, jota kautta sitten tiedän jokusen verraten iäkkään neitsyen tai miehen jolla on poikuus tallella. Mutta nämäkin tiedot pidän itselläni, enkä lähde esittelemään kuvitelmia siitä, että kuinka nuorena tai vanhana neitsyys - tai poikuus - ptäisi menettää. - Joillekin olen toivottanut onnea ja kärsivällisyyttä, koska enemmän minä arvostan heitä, jotka pitävät neitsyytensä ja poikuutensa kuin pyrkivät pääsemään siitä eroon väkisin ja pakolla.
Säälinsekaista tunnen hieman heitä kohtaan, jotka ovat valmiita maksamaan ...eroonpääsemisestä. Mutta ehkä rahalla ostaminenkin on parempi vaihtoehto kuin se, että katkeroituu ja tai pyrkii pakottamalla pääsemään irti poikuudestaan tai neitsyydestään.
Minä, 25 v. Ujo ja ruma. Miehet ei oikein edes pidä mua naisena, koska en näytä siltä (ei oma syy). Kerran yksi känninen vanhempi mies kysyi suoraan että saisiko multa, mutta en suostunut. En tiedä olenko aseksuaali vai muuten vain estynyt.
Oletko oikeasti ruma monet naiset luule olevansa ruma mutta jokainen mies pokaisi heti kun pystyisi.
Minä. 30-v. mies. Aina ollut yksin :(
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Jos sais vaikka kädestä pitää jotakuta joskus... N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Jos sais vaikka kädestä pitää jotakuta joskus... N34
Niinpä. Se olisi jo paljon se.
Monet kuvittelevat minun olevan koska en ole ikinä ollut suhteessa kenenkään kanssa. En yleensä jaksa korjata heidän kuvitelmiaan. Mutta jep, on kavereita ja tuttuja jotka ovat neitsyitä.
N21.
On useampikin ystävä, jotka ovat neitsyitä. Sekä miehiä, että naisia. Vanhimmat about 40v. Eivät halua satunnaista seksiä tuntemattomien kanssa eikä sitä oikeaa ole vielä löytynyt.
No vidunko väliä. Itse olen kohta nelikymppinen ja olen pannut kerran elämäni aikana joskus parikymppisenä. Ei tunnu yhtään erikoiselta.
Outo aloitus. Ainakaan itseäni ei kiinnosta, onko joku neitsyt vai ei. Tämä on varmaan jonkun nuoren henkilön aloitus.
Moni on neitsyt omasta tahdostaan, moni myös haluamattaan. Entäs sitten? En suhtaudu henkilöön eri tavalla, oli miten päin vain. Asia ei edes kuulu minulle.
Tunnen itseni, olen 23.v nainen. Taustalla sosiaalisten tilanteiden pelko, sairaalloinen estoisuus ja tunne omasta epäviehättävyydestä (vaikka tiedän olevani ihan normaalin näköinen, luultavasti "perusnätti" nainen).
Minulla on niin pieni muna, että vaimoni on yhä käytännössä neitsyt!