Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko jonkun joka on vielä neitsyt?

Vierailija
17.11.2016 |

Kavereistani vielä kaksi on. Ikää 25 vuotta. Toinen on ujo uskovainen ja toinen muuten vähän omanlaatuinen. Miehiä molemmat.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. Olen ruma ja ujo enkä käy ikinä missään enkä halua harrastaa yhden illan juttuja. En ole hihhuli, haluaisin vain olla yhden miehen nainen koko loppuikäni, mutta kuten sanottua olen ruma ja masis ja mitä vielä, ai niin joo pelkään miehiä kun isä oli hullu juoppo. Voiko näillä korteilla edes voittaa lol. n24

Vierailija
2/40 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseni. Olen ruma ja ujo enkä käy ikinä missään enkä halua harrastaa yhden illan juttuja. En ole hihhuli, haluaisin vain olla yhden miehen nainen koko loppuikäni, mutta kuten sanottua olen ruma ja masis ja mitä vielä, ai niin joo pelkään miehiä kun isä oli hullu juoppo. Voiko näillä korteilla edes voittaa lol. n24

Hah, oletko minä? Mulla se juoppo oli vaan isoisä, muuten täysin samat setit ikää myöten.

Pari kaveriani myös, suurinpiirtein samaa ikäluokkaa. Mä en itse viitsi enää lähestyä miehiä kun kaikki keitä joskus uskalsin lähestyä oli varattuja ja saanut jo tarpeekseni siitä et ihastun saavuttamattomiin. Ei ole halua eikä taitoa mennä rikkomaan toisten parisuhteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita neitsyitä?

Vierailija
4/40 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. Forever alone...

N22

Vierailija
5/40 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tunnen itseni. Sitten on muutama ihminen joista minulla on epäilys, mutta enhän minä sitä tiedä varmaksi, että ovatko he päässeet dippailemaan makkaraa lemmenliemissä.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
6/40 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitetaanko tässä vain aikuisia?

Vierailija
7/40 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoisesti vain itseni eivätkä poikuudestani kyllä tiedä ainakaan minun kertomanani ketkään.

Vierailija
8/40 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy yksi aikuinen mies, joka on neitsyt. Onhan tämä ollut perseestä, mutta kun yrittää keksiä jotain muuta tekemistä, niin kyllä se siitä. Elämä voi olla hyvää näinkin:) 

Vierailija
9/40 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan ihmettelen että miksi siitä neitsyydestä "pääsemisestä" on tehty joku elämää suurempi kynnyskysymys. Ikään kuin ihminen olisi viallinen jos ei ole koko ajan harrastamassa seksiä.

Vierailija
10/40 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihdellut sähköpostiviestejä yhden miehen kanssa, joka kertoi olevansa 26 ja kokematon. Ihan fiksu ja kiva nuori mies, mutta ujostelee naisia. Olen itse reilusti vanhempi ja jos en olisi naimisissa, voisin vaikka tarjoutua avuksi.

Vierailija
11/40 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan ihmettelen että miksi siitä neitsyydestä "pääsemisestä" on tehty joku elämää suurempi kynnyskysymys. Ikään kuin ihminen olisi viallinen jos ei ole koko ajan harrastamassa seksiä.

Elinikäinen neitsyys vs. koko ajan harrastamassa seksiä. Voisiko näiden välillä olla mitään muuta vaihtoehtoa?

Vierailija
12/40 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on kuin ap:n kaverit yhteensä. Ujo, uskova, omalaatuinen 25-vuotias. Ja yllättävän avoimesti puhuu seksistäkin. On mun silmissä superseksikäs tyyppi. Toivottavasti joku älyää korjata talteen.

Vierailija
13/40 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kavereistani vielä kaksi on. Ikää 25 vuotta. Toinen on ujo uskovainen ja toinen muuten vähän omanlaatuinen. Miehiä molemmat.

Juu löytyy pari kaveria jotka ovat ikuisesti  neitsyitä ellei horoskooppimerkkejä taas muutella.

Ps. Musta nämä kyselyt ovat aika typeriä.

Vierailija
14/40 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on edelleen neitsyt. Harmittaa vähän hänen puolestaan, mutta itse väittää ettei edes kaipaa miestä.

Vierailija
15/40 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen yhden 23 vuotiaan naisen. pussailee kyllä ihan urakalla esim. baareissa miehiä mutta jostain syystä ei ole koskaan loppuun saakka mennyt.

Vierailija
16/40 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elinikäinen neitsyys vs. koko ajan harrastamassa seksiä. Voisiko näiden välillä olla mitään muuta vaihtoehtoa?

Voi olla. Normaali viriili seksielämä eli kiihkeää rakastelua kahdesti päivässä.

Vierailija
17/40 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

N23

Vierailija
18/40 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oikeastaan voi. Kaikki muu olisi tekopyhää. Yleensä siitä neitsyydestä tuskailee, ja jopa stigmatisoi sitä, juuri ne nuoret tytöt, jotka sitten epätoivoissaan menevät pilaamaan itsensä "antautumalla" jollekin pera-einarille jossain kännibileissä.

Vierailija
19/40 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muo puoliso on neitsyt.

Vierailija
20/40 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin vielä muutama kk sitten, ja hiukan harmittaa, että asianlaita tuli muutettua. No elin hetkessä ja olosuhteet olivat erikoiset ja hämmentävät. Ei mitenkään pahasti kaduta silti. Oikeastaan ihan sama. Nyt voin ainakin todeta, että seksiä on kokeiltu eikä ole mun juttu. En tunne itseäni mitenkään vialliseksi ja kuten arvata saattaa, siitä neitsyydestä ei ollut mulla todellakaan mikään kiire päästä eroon kun olin ajatellut pitäytyä sellaisena loppuelämäni.

n20 ja aseksuaali 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi