Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bob Dylan ei nouda Nobel-palkintoaan, "olen luvannut olla muualla"

Vierailija
17.11.2016 |

Hmm, mikäköhän tilaisuus on sellainen ettei voi peruuttaa omien Nobel-juhlien vuoksi?

Kommentit (15)

1/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dylan nyt ei muutenkaan oikein istu mihinkään normeihin. Ei yllätä yhtään.

Vierailija
2/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkintorahat (liki miljoona euroa) pyysi kyllä lähettämään hänelle ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, minua ärsyttää Nobel-komitean asenne. Ihan kuin Dylan olisi heille jotain velkaa, muutenkin valinta vaikuttaa jälleen kerran ällöttävän laskelmoidulta.

Vierailija
4/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, minua ärsyttää Nobel-komitean asenne. Ihan kuin Dylan olisi heille jotain velkaa, muutenkin valinta vaikuttaa jälleen kerran ällöttävän laskelmoidulta.

No itse asiassa palkintoa vatsaanottaessa sitoutuu pitämään Nobel-luennon, joten joo, kyllä Dylan on sen velkaa.

Vierailija
5/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä törkeää taikka röyhkeätä..

Vierailija
6/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun rakastan Nobel-dissaajia. Totta kai hölmöiltä rahat pois. Ruotsalaiset ja norjalaiset sinisilmät ihmettelevät.

Vierailija
7/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos ei ukkoa kiinnosta ilmestyä vastaaottamaan palkintoaan niin antakaa jollekin muulle. Vaikka herrasmies Cohenille postuumisti.

Vierailija
8/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diiva.

Vierailija
9/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä törkeää taikka röyhkeätä..

Mun mielestä olisi törkeää tai röyhkeätä perua se aikaisemmin sovittu meno joka on samaan aikaan.

Vierailija
10/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua myös. Loukkaanutaan kun Dylan ei kiittelekään vuolaasti kunnianosoituksesta ja ota palkintoa ilomielin vastaan. Onhan Nobel hieno tunnustus arvokkaasta työstä mutta samalla se on kieltämättä aikamoista sisäpiirin ja yläluokan piirileikkiä.

Vierailija
11/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olisi kunnioitettavampaa jos kieltäytyisi sitten kokonaan. Tuo on tosiaan aika röyhkeää, että en nyt ehdi paikalle, mutta lähettäkää rahat.

Vierailija
12/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua myös. Loukkaanutaan kun Dylan ei kiittelekään vuolaasti kunnianosoituksesta ja ota palkintoa ilomielin vastaan. Onhan Nobel hieno tunnustus arvokkaasta työstä mutta samalla se on kieltämättä aikamoista sisäpiirin ja yläluokan piirileikkiä.

Kyllä se ilmoitti haluavansa palkinnon mutta käski lähettämään sen.

Vierailija
13/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuten sanoin edellisessä kommentissani: "ota ILOMIELIN vastaan"

Vierailija
14/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuten sanoin edellisessä kommentissani: "ota ILOMIELIN vastaan"

No nimenomaan kertoi ottavansa ilolla rahat vastaan, ei vaan vaivaudu itse noutamaan.

Vierailija
15/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dylanilla nyt on varastoitunut hiekkaa pyllyyn ja varmaan sinne pissiputkeenkin viime vuosina. Siis onhan se nerokas lauluntekijä ja karismaattinen laulaja, mutta jostain kuulin juttua että se saattaa esim. keikoilla diivailla niin, että taputtaminen ja kaikenlainen fanittamisen osoittaminen on kielletty. No okei, vaikka nobel nyt voi olla elitistinen juttu ja niin edelleen, mutta on se edelleen kunnianosoitus ihmisen osaamista kohtaan. Rahathan vois käyttää vaikka hyväntekeväisyyteen? Ehkä Dylan sen tekeekin. Omalla ylimielisellä tyylillään? Henkilö nyt kuitenkin on aina ollut pasifisti ja tehnyt paljon hyväntekeväisyyttä, ei sillä. Mutta joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi