ketä kolmen kimppaan
Hei naiset, miksei miehetkin. Tänään juteltiin poikaystäväni kanssa kolmenkimpasta ajatuksen tasolla. Ja siis ei ollut tarkoituksena toteuttaa, mutta kerroin hänelle että ottaisin mielummin "kolmanneksi pyöräksi" toisen naisen. Koska ajatus toisesta naisesta kiihottaa enemmän kuin kaksi miestä. Hän pyysi perusteluja, ja kerroin että ajatus toisen naisen kanssa sekstailusta on ollut yksi fantasioistani aina, ja olen kerran antanut toisen naisen sormettaa minua, joten haluaisin kokeilla sitä myös toisin päin. Mutta siis en edelleenkään pidä itseni biinä mutta poikaystäväni on nyt vahvasti sitä mieltä ja siis ihan oikeasti ollaan jankattu tästä tunti kausia. Niin kertokaapa te nyt vastaus että ottaisitko itse kolmanneksi pyöräksi miehen vai naisen, ja perustele miksi. N.22
Kommentit (32)
Okei no ehkä sitten olen bi seksuaali. Omana pointtina kuitenkin oli se että ainakaan jos oman miehen kanssa harrastaisin kolmen kimppaa, en siihe toista miestä haluaisi. Ei tosin ole mikään ongelma sinänsä myöntää että olen nyt siis bi :)
Olen itse nainen ja vaikka miehet onkin mun juttu, olen naistakin kokeillut. Kimppaa olen kokeillut sekä pelkässä herraseurassa että myös 2n+2m -kokoonpanolla. Naisen kanssa olen myös ollut ihan kahden kesken, uteliaisuudenhalusta piti sekin kokea.
Jos joku on kysynyt, olen luonnehtinut olevani bi-utelias. Minua siis kiinnostaa ja joskus kiihottaakin naiset. Ehdottomasti kuitenkin tiedän kokemuksesta että miehet ovat mulle SE juttu. Ilman miestä en voi toteuttaa seksuaalisuuttani 100%, ilman naista voin helposti elää.
Minusta olisi väärin biseksuaaleja kohtaan että minun kaltaiseni väittäisi olevansa biseksuaali. Ei siihen riitä se, että on oman sukupuolen edustajan kanssa kiihottunut ja lauennut. Kyllä se vaatii pysyvämmän otteen asiaan.
Ap:n kysymykseen vielä vastaus: kimppaan miesseuraa, kiitos. Vaikka useitakin ;-)
Vierailija kirjoitti:
Olen itse nainen ja vaikka miehet onkin mun juttu, olen naistakin kokeillut. Kimppaa olen kokeillut sekä pelkässä herraseurassa että myös 2n+2m -kokoonpanolla. Naisen kanssa olen myös ollut ihan kahden kesken, uteliaisuudenhalusta piti sekin kokea.
Jos joku on kysynyt, olen luonnehtinut olevani bi-utelias. Minua siis kiinnostaa ja joskus kiihottaakin naiset. Ehdottomasti kuitenkin tiedän kokemuksesta että miehet ovat mulle SE juttu. Ilman miestä en voi toteuttaa seksuaalisuuttani 100%, ilman naista voin helposti elää.
Minusta olisi väärin biseksuaaleja kohtaan että minun kaltaiseni väittäisi olevansa biseksuaali. Ei siihen riitä se, että on oman sukupuolen edustajan kanssa kiihottunut ja lauennut. Kyllä se vaatii pysyvämmän otteen asiaan.
Ap:n kysymykseen vielä vastaus: kimppaan miesseuraa, kiitos. Vaikka useitakin ;-)
Tää kommentti on just se mitä hain! Kiitos.
Nimenomaa en pidä itseäni bi seksuaalina siksi, että olen vain"vähän kokeillut" ja nyt siis ajatellut naista :) Tämä sana bi-utelias kuvastaa minua ennemmin.
Aivan ehdottomasti toisen miehen. Olen mieluummin kahden uroon kiiman kohteena, kun kilpailen huomiosta. Naisen kroppa ei puolestaan minua kiinnosta, joten itselleni en siitä saisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Oon muute aina miettiny miksi on olemassa se ajatus että miehet kiihottuu kolmen kimpasta kahden naisen kanssa. Nimittäin mun äijä ei suostu puhuun edes _ajatuksen tasolla_ koko asiasta. Ja siis selvää ois että nimenomaa kahden naisen ja yhden miehen yhteinen sessio olisi kyseessä, sillä itse olen bi ja mieheni tietää sen kyllä. Hän ei koskaan halua puhua mistään mihin liittyy minä ja toinen nainen seksuaalisissa merkeissä. Itse olisin valmis kokeilemaan :) Mutta täytyy hyväksyä se että kultani ei sitä koskaan ehkä tule haluamaan. Ps. Sano miehellesi että tiedät kyllä itse mikä olet ja ole mikä olet :)
Onko toi vaikeata tajuta? Sulla tunnustetusti bi-taipumuksia. Miestä huolettaa, että saat kokemuksesta jotain huimaa, mitä hän ei voi sinulle ikinä tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon muute aina miettiny miksi on olemassa se ajatus että miehet kiihottuu kolmen kimpasta kahden naisen kanssa. Nimittäin mun äijä ei suostu puhuun edes _ajatuksen tasolla_ koko asiasta. Ja siis selvää ois että nimenomaa kahden naisen ja yhden miehen yhteinen sessio olisi kyseessä, sillä itse olen bi ja mieheni tietää sen kyllä. Hän ei koskaan halua puhua mistään mihin liittyy minä ja toinen nainen seksuaalisissa merkeissä. Itse olisin valmis kokeilemaan :) Mutta täytyy hyväksyä se että kultani ei sitä koskaan ehkä tule haluamaan. Ps. Sano miehellesi että tiedät kyllä itse mikä olet ja ole mikä olet :)
Onko toi vaikeata tajuta? Sulla tunnustetusti bi-taipumuksia. Miestä huolettaa, että saat kokemuksesta jotain huimaa, mitä hän ei voi sinulle ikinä tarjota.
No mutta mun mies kyllä tietää mitä oon puuhannut ? Luulisi hänen tajuavan sen että vaikka olenkin saanut naisilta hurjia kokemuksia niin olen silti hänen kanssaan. Yhtä hyvin voisin näitä kokemuksia saada muilta miehiltä.
Miehen kanssa hän on "samalla viivalla". Ei ihme, että et ymmärrä jos et yritä.
Kyllä mä uskon, että montaa naistakin epäilyttäisi ja huolettaisi jos aiemmin bi-kokeillut mies hinkuaisi miestä petiin.
Mulle käy kumpi vain kolmen kimppaan, vaikka olenkin heteromies. Kemiat ratkaisee ja se ettei ole mustasukkaisuutta pelissä.
Tosi kiihottavia vaihtoehtoja molemmat oikein toteutettuna..
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa hän on "samalla viivalla". Ei ihme, että et ymmärrä jos et yritä.
Kyllä mä uskon, että montaa naistakin epäilyttäisi ja huolettaisi jos aiemmin bi-kokeillut mies hinkuaisi miestä petiin.
Niin jos syynä on pelko, niin juuri tuo ettei voi kilpailla on se syy.
Voi myös olla että syynä on inhotus likaisena pitämäänsä homoseksuaalisuutta kohtaan. Tuskin kaikki naisetkaan haluasi miehensä olevan bi. Osalla taustalla voi olla tuo menettämisen pelko, mutta varmaan osalla myös se, että ajatus homoseksistä hirvittää. Vaikka se jotain ajatuksen tasolla kiihottaisikin, ei välttämättä siltikään haluaisi oman miehensä olevan homo.
Minusta tällainen määrittely hetero, ni tai homoksi on tässä yhteydessä aika turhaa. Siis jos puhutaan seksikokeilusta, niin ihan turha alkaa ketään määrittelemään. Minusta bi on sellainen, joka hyväksyy parisuhdekumppanikseen myös samaa sukupuolta olevan, eli seksikokoeilut saatikka utelijaisuus samaa sukupuolta kohtaan eivät vielä mielestäni tee ketään bi:ksi.
Meillä taas on sellainen "ongelma" että tiedän (en ala perustelemaan, mutta tiedämpä vain) että vaimollani on jonkin asteista kiinnostusta naisiin, mutta hänen on vaikea myöntää sitä minulle. Olen yrittänyt huumorin ja asiallisen keskustelun kautta viedä sitä eteenpäin, mutta hän aina jotekin suuttuu kun tuo tulee puheeksi. Viimeisen vuoden aikana on kuitenkin tapahtunut edistystä. Tottakai näin miehenä haluaisin toisen naisen kolmanneksi pyöräksi, mutt kuten olen vaimollekin sanonut, niin sallin hänen kokeilla naisten välistä, niin etten tule itse osalliseski. Eli tämän suhteen minulle käy kaikki. M31
Niin, siksihän se määritelmä nimenomaan on että _kiinnostaa_ oma sukupuoli. Ei siihen vaadita aktuaalista toteuttamista, niinkuin ei heterouteenkaan. Jos valitsisit seksikumppaniksi jossakin tilanteessa naisen, olet bi. Ihan niinkuin nunnakin voi olla hetero, vaikka tietäisi ettei ikinä tule seksiä harrastamaan miehen kanssa.
Tässä muutes taas juuri todiste tuosta mitä sanoin: miksi se on niin hirveän vaikea ajatella olevansa bi, miksi pitää keksiä joku paljon monimutkaisempi "olen hetero mutta valitsisin seksikumppaniksi naisen vaikkakaan en sitä toteuttaisi näillä näkymin".