Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eräs henkilö oli flirttaileva, muttei tarkoittanutkaan mitään? :'(

Vierailija
16.11.2016 |

Olen ollut tekemisissä erään naishenkilön kanssa aina välillä. Hän on aina ollut ystävällinen, mutta jotenkin todella avoimella ja epäsuomalaisella tavalla (hän on ihan suomalainen kyllä). Mun mielestä se on ollut muuta kuin perusystävällinen käytös, sillä emme kuitenkaan ole kavereita.

Hän selvästi loi pitkiä katseita, oli erityisen hymyilevä, saattoi lempeästi koskettaa, sanoi nimeni tosi lempeällä ja ystävällisellä äänellä ja käytti sitä usein ja loi pitkiä katseita. Hän myös teki tiettyjä palveluksia pyytämättäni. Mutta ehkä hän vain oli tosiaan ystävällinen.

Menin sitten ihastumaan monen kuukauden jälkeen häneen ja kerran sitten aloin itse flirttailemaan takaisin, niin hän olikin ihan epäuskoisen hämmentynyt. :( Hän on siis mua paljon vanhempi ja nainen myöskin, kuten minäkin. Mikä voisi selittää hänen käytöksensä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli vain ystävällinen.

Vierailija
2/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me voida tietää. Kysy siltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää taas se terapeuttiinsa ihastunut.

Vierailija
4/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä olen miettinyt joskus ihan samaa asiaa.

Vierailija
5/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös, että saattoi olla ystävällinen, mutta silti naisten välillä on tietty sellainen "raja", ettei esim. kosketeta toista, jos ei olla kavereita tai katsella toista "salaa" (huomasin sen kun katsoin häntä välillä, niin hän oli katsellut mua ja käänsi päänsä pois).

Huomasin myös, että tilanteessa, jodsa oli esim. 10 ihmistä, niin hän katseli mua eniten ja oli jotenkin tosi lempeä mua kohtaan ja muita kohtaan "arkisempi" ja vakavampi. Muistutankohan hänen jotain sukulaistaan tai kaveriaan?

Toisaalta hän joskus vinkkasi silmää ja vihjasi jotain jännää siitä, että voisimme nähdä toisemme. Mielestäni se ei ollut vain tavallista naisten välistä ystävällisyyttä. Sitten lopulta ihastuin häneen ja nyt on vaikeaa handlata tätä tilannetta, kun tuntuu, että erehdyin niin nolottavan pahasti. Ei hän siitä mun flirtistäkään välttämättä pahastunut ja oli ihan normaalisti sen jälkeen, mutta en vain käsitä. Hän on muuten älykäs ja herkkä. Ehkä se vain on hänen tyylinsä. T. Ap *confused*

Vierailija
6/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää taas se terapeuttiinsa ihastunut.

Olen tavannut naisen yhdessä harrastuksessa. T. Ap *confused*

Vierailija
7/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti susta egobuustit. Naiset tekee tätä. Se on sama kuin vamppyyri mikä imee uhrin kaulasta verta, ravintoa, energiaa, vitaalia. Pahoitteluni..

Vierailija
8/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kokemuksia täälläkin. Ollaan ystävällisiä, flirttaillaan ja jopa kosketellaan, mutta ei sitten ollakaan kiinnostuneita "sillä tavalla". Tuona hetkenä päätin etten enää ala yhdenkään naisen pelleksi, ja päätin lopettaa naisten lähestymisen. Kun en osaa lukea niitä eleitä ja merkkejä niin on mielestäni typeryyttä alkaa tekemään mitään aloitteita ja samalla nolata itsensä ihan täysin.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
9/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet hänestä söpö ja kiva. Onko hän miten paljon vanhempi? Minkä ikäinen itse olet? Jos teillä on reippaasti ikäeroa, nainen varmasti hämmentyi, jos vastasitkin hänen flirttiinsä.

Vierailija
10/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se muillekin yhtä ystävällinen? Jotkut on luonteeltaan tosi aktiivisen ystävällisiä kaikille. Toki maassa jossa se on harvinaista huomiooduksi tuleminen voi herättää helposti tunteita. Minun mieheni on aika puhelias usein ja huomioi ympärillä olijoita koska hänelle on jonkinlainen keskittymishäiriökin joka tekee hänestä vilkkaamman.

On rasittavaa kun joskus jotkut naiset alkavat ihastumaan häneen jos hän kyselee jotain esim kurssiin tai harrastukseenliittyviä juttuja tarkkaan, eivätkä tajua että hän itseasiassa tiedustelee niitä minua varten kun olen liian ujo joskus kysymään itse.

Vierailija
11/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kind Man kirjoitti:

Otti susta egobuustit. Naiset tekee tätä. Se on sama kuin vamppyyri mikä imee uhrin kaulasta verta, ravintoa, energiaa, vitaalia. Pahoitteluni..

Ok. Voihan se olla. Mulle tuli hieman "huijattu" olo kyllä ja ymmärrän miehiä entistäkin paremmin. On ärsyttävää, kun "joku antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa" ja siis saa jonkun onnettoman ihastumaan. Yleensä naiset pitävät tietyn "rajan" muita naisia kohtaan, eivätkä ole ihan niin aktiivisia, vaikka olisivatkin ystävällisiä.

Mun mielestä hän käyttäytyi kuin ihastunut mies. :/ Oon edelleen häneen ihastunut, mutta ei hän voinut olla tosissaan ja miksi hän säikähti sitä, kun mä olinkin selvästi ihastunut häneen. Yleensä naiset muuttuvat hieman etäisemmiksi siinä parikymppisinä, kun tajuavat, että saavat sellaisella käytöksellä kaikki miehet peräänsä. Sen sijaan miehelle sellainen "aktiivisempi" käytös on ehkä luonnollisempaa.

Yksi mahis on myös sellainen, että hän ikäeron vuoksi suhtautui äidillisesti tai opettajamaisesti, mutta siinäkin hän oli jotenkin liian kiinnostunut.

Vierailija
12/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet hänestä söpö ja kiva. Onko hän miten paljon vanhempi? Minkä ikäinen itse olet? Jos teillä on reippaasti ikäeroa, nainen varmasti hämmentyi, jos vastasitkin hänen flirttiinsä.

Se olisi toki mukavaa, mutta mä onneton ihastuin häneen. :( Hän on ehkä 15-20 vuotta vanhempi; olen kolmen kympin hujakoilla itse. Joo, hän hämmentyi ja jotenkin säikähti, muttei ottanut sitä oikeastaan pahallakaan, vaan jotenkin neutraalisti ehkä. Sen jälkeenkin hän oli taas sellainen, että katsoi mua pitkään jne.

Vierailija
13/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se muillekin yhtä ystävällinen? Jotkut on luonteeltaan tosi aktiivisen ystävällisiä kaikille. Toki maassa jossa se on harvinaista huomiooduksi tuleminen voi herättää helposti tunteita. Minun mieheni on aika puhelias usein ja huomioi ympärillä olijoita koska hänelle on jonkinlainen keskittymishäiriökin joka tekee hänestä vilkkaamman.

On rasittavaa kun joskus jotkut naiset alkavat ihastumaan häneen jos hän kyselee jotain esim kurssiin tai harrastukseenliittyviä juttuja tarkkaan, eivätkä tajua että hän itseasiassa tiedustelee niitä minua varten kun olen liian ujo joskus kysymään itse.

Hän on joillekin perusystävällinen ja kaikille ihan asiallinen ja mukava, mutta suurimmalle osalle ihmisistä hän juttelee ihan naama peruslukemilla ja arkisesti asiaa. Oon huomannut jossain isommassa porukassa, että hän suhtautuu muhun jotenkin lempeämmin, vaikka alunperin olin itse ihan neutraalin kohtelias (toki ystävällinen).

En tajua niitä silmäniskujakaan/vinkkauksia silloin joskus...niistä jäin silloin ihmettelemään sitä tilannetta (muistan, että se jäi hieman jopa vaivaamaan, että mitä hän oikeastaan tarkoitti vai tarkoittiko mitään).

Vierailija
14/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko23 kirjoitti:

Samoja kokemuksia täälläkin. Ollaan ystävällisiä, flirttaillaan ja jopa kosketellaan, mutta ei sitten ollakaan kiinnostuneita "sillä tavalla". Tuona hetkenä päätin etten enää ala yhdenkään naisen pelleksi, ja päätin lopettaa naisten lähestymisen. Kun en osaa lukea niitä eleitä ja merkkejä niin on mielestäni typeryyttä alkaa tekemään mitään aloitteita ja samalla nolata itsensä ihan täysin.

Terveisin Naispelko23

Mulle tuli sama fiilis ja ymmärrän tosiaan miehiä entistäkin paremmin. Ja itse naisena en edelleenkään tajua sitä juttua. Onko hän kiinnostunut vai ei? Äidillinen, opettajamainen vai yleisesti ystävällinen? Vai onko hänellä halipula tms.? Ei naiset tosiaan naisia kohtaan niin kiinnostuneesti käyttäydy. Oon ihan ymmälläni. :/

Vierailija
15/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kind Man kirjoitti:

Tuollaisia ihmisiä kutsutaan myös psyykkisiksi vampyyreiksi, noita on myös miespuolisia. Luulen, että jokainen on joskus törmännyt tuollaiseen ihmiseen.

Vierailija
16/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettjamaisuudesta vielä sellainen juttu, että se on mun mielestä ylittänyt senkin. Ei opettaja oikein voi vinkata silmää oppilaille tai katsella liikaa jne.

Vierailija
17/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tasan tarkkaan tapahtui? Miten viimeinen flirtti-tilanteenne meni?

Vierailija
18/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tasan tarkkaan tapahtui? Miten viimeinen flirtti-tilanteenne meni?

En kovin tarkkaan oikein mielelläni (tunnistamisen pelossa) kertoisi, sillä teoriassa hän voisi lukea tätä palstaa, mitä en sinänsä kyllä usko. Flirttailin siis kuin kömpelö teinipoika ihastuksissaan. That is all. :)

Vierailija
19/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ja kun mies kävelee ohi, veettääkö se?

Vierailija
20/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos ja kun mies kävelee ohi, veettääkö se?

? Nyt valitettavasti meni hieman ohi ajatuksesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi