En mene enää ikinä Hesburgeriin
Selvisi että siellä työntekijöillä tekee mieli sylkeä asiakkaiden ruokiin.
Kommentit (12)
Voit jatkossakin pyylevöittää itseäsi Hesessä ja ihailla marsutukkaidoliasi.
Työntekijä irtisanottiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on ainoa paikka jossa työntekijä on halunnut ruokaan sylkeä.
Pointtisi? Nyt selvisi ainakin yksi paikka, jossa ruokaansa voi saada mukana sylkeä.
Tyhjännauraja kirjoitti:
Sinähän varsinainen vakakki olet.
Mikä on vakakki? Oletko sinä sitten vuorostasi sellainen sylkijä?
Loistavaa!!! Nyt aloitat terveelliset elämäntavat ja valmistat itse ruokasi. Jotain hyvää tässäkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointtisi? Nyt selvisi ainakin yksi paikka, jossa ruokaansa voi saada mukana sylkeä.
Pointti on se että samalla todennäköisyydellä saat sylkyklimpin ruokaasi muuallakin, vaikka kyseisen paikan työntekijä ei mielihalujaan somessa ilmottaisikaan.
Kannattaa siis varmaan alkaa syömään vain itse tekemääsi ruokaa, vain niin voit olla varma ettei seassa ole mitään ylimääräistä.
Miten voit olla varma ettei missä tahansa muussakin ruokapaikassa missä jatkossa käyt ei jonkun tee mieli sylkeä, tai runkata, ruokaasi?
Et voi olla varma etteikö käyttämiisi raaka-aineisiinkin ole syljetty, runkattu tai pissattu, ellet kasvata aivan kaikkea itse.
Taitaa olla helpompi opetella olemaan syömättä.
Ihmeellisiä sylkyruoan faneja täällä on. En ikinä menisi tuollaiseen paskamestaan, onneksi ei tarvitsekaan. Hyvä että irtisanottiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisiä sylkyruoan faneja täällä on. En ikinä menisi tuollaiseen paskamestaan, onneksi ei tarvitsekaan. Hyvä että irtisanottiin.
Vauvapalstan mammat puolustaa mitä tahansa kunhan
a) uhri on nainen
b) uhri ei ole mies
c) uhriin liittyy jotenkin vihervasemmistolainen/liberaali ideologia
Miettikääs vähän, hese edustaa usalaista elämäntyyliä parhaimmillaan. Jopa hese olisi voinut myydä tällaisia lippiksiä ja ne olis myynyt hyvin.
Kumma juttu ettei hese edes työhaastatteluissa kysy poliittista näkökulmaa. Eihän se mikään ihme ole että vas sari voi pahoin tuollaisessa paikassa. Ja tiedämme kaikki myös sen että vas sarit osoittaa mieltä herkästi ja ihmisiähän kaikenlainen väkivalta pelottaa. Hyvä ettei käynyt pahemmin.