Ideoita mitä lahjaksi keski-ikäiselle äidilleni virkkaamalla.
No niin, joulu lähenee ja tekisi mieli tehdä äitimuorille jotain joululahjaksi virkkaamalla. Ideoita, mitä haluaisit saada itse? Olen miettinyt pääni puhki enkä keksi nyt mitään. Säärystimet, tossut, patalaput, kaulaliinat yms on jo kuopattuja ideoita. Haluaisin kuitenkin jotain virkata hänelle kun hän aina pyytää jotain tekemään ja hän näitä käsityölahjoja arvostaa.
Kommentit (28)
Säilytyskoreja
Lokerikko seinälle/oveen
Oletko tsekannut Virkkuri-kirjat? Paljon ohjeita esim. kodin tavaroihin.
Zorro-silmäsuojukset, mustaa ja ohut hopealanka seassa.
Vierailija kirjoitti:
Säilytyskoreja
Lokerikko seinälle/oveenOletko tsekannut Virkkuri-kirjat? Paljon ohjeita esim. kodin tavaroihin.
En ole, täytyykin etsiä tuollainen käsiini. Kiitos vinkistä!
Ihania ideoita, taidan tehdä näistä listan ja toteutan kaikki. Pariksi kuukaudeksi tässä onkin hommaa, täytyy aloittaa siitä työstä mikä päätyy joulupakettiin äidille.
Jos pikkusisko bongaa täältä tämän ketjun niin ihan hys hys..
Tänään tuli uusi Suuri Käsityö-lehti ja siinä oli ihana virkattu torkkupeitto. Oli muistaakseni aalto-virkkausta. Minä haluaisin sellaisen!
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuli uusi Suuri Käsityö-lehti ja siinä oli ihana virkattu torkkupeitto. Oli muistaakseni aalto-virkkausta. Minä haluaisin sellaisen!
Kiitos vinkistä, täytyy tsekata tämä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säilytyskoreja
Lokerikko seinälle/oveenOletko tsekannut Virkkuri-kirjat? Paljon ohjeita esim. kodin tavaroihin.
Ihania ideoita, taidan tehdä näistä listan ja toteutan kaikki. Pariksi kuukaudeksi tässä onkin hommaa, täytyy aloittaa siitä työstä mikä päätyy joulupakettiin äidille.
Joo, noita Virkkuri-kirjoja taitaa olla jo kolme erilaista, niissä on hyviä ihan käyttötavaravinkkejäkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säilytyskoreja
Joo, noita Virkkuri-kirjoja taitaa olla jo kolme erilaista, niissä on hyviä ihan käyttötavaravinkkejäkin!
Ihanaa, kiitos!
Läppärin tai pädin suojus. Moderni vyölaukku (kuten esim. juoksuvyö), johon mahtuu mm. älykännykkä.