Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Nokia laskee vielä reilusti
16.11.2016 |
eli ei mitään kiirettä ostoksille!
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Totta, turha roikkua osakkeissa jos ei tiedä, eli nää hommat pitää vaan tietää. Thats it!
Hyvä. Ostin jo 3,7e kurssilla hyvin. Täytyy tuplata potti jos kurssi laskee 3e tienoille.
Ei tarvitse olla kovin älykäs tietääkseen, että Outsan kurssi on vuoden vaihteen tienoilla 9€:n pinnassa.
Alue: Aihe vapaa
No sitten myymään lyhyeksi.