KAMALAN väriset hiukset, apua...
Vaalennettuun hiukseen on yritetty suoraväreillä saada vähän "syvyyttä"... Tuloksena vihertävän harmaa takkukasa. Ehkä n. 7-8-asteinen. Kovaa käsittelyä tää hius ei kestä, mutta millä konstilla saan tähän kiiltoa ja edes jonkun väriseksi (ei enää väliä onko tumma vai vaalea). Mikä olis hellävaraisin markettiväri? Casting, Poly Color? Goldwellin vaahtosävyjä ja color maskeja kokeiltu, ei tunnu ottavan kiinni... Kampaajalle ei varaa tän vuoden puolella. Kiitos asiallisista vinkeistä :)
Kommentit (11)
No olis edes samanvärinen kuin Donaldilla... :'( Tilanne on siis todella kurja...
ap
Four reasonsin kestosävytteet mulla auttanu jos väri menny huonoksi, en tiedä tosin miten sinulla kun eri lähtökohdat. Ice ice blondy tai vanilla sky-sävyjä olen itse kokeillut. Saa sokokselta tai kampaamoliikkeistä ja hintaa noin 10,-
Auttaisko syväpuhdistava sampoo kirkastamaan sävyä ja siihen päälle joku tuhkaan taittava markettiväri?
Kestosävyä en taida uskaltaa laittaa tohon, mutta täytyy tutustua tohon merkkiin, kiitti vinkistä. Syväpuhdistavaa olen käyttänytkin :) Kun vaan tietäis mitä tohon päälle laittais, ettei joudu montaa kertaa korjailemaan. Pelottaa, että toi tuhka vetää enemmän vihreäksi... ja sit toisaalta lämmin sävy ei jää tasaiseksi.
ap
Suosittelen myös lopettamaan niillä myrkkyväreillä värjäämisen. Niistä kun sattuu saamaan allergisen reaktion, niin voi olla jopa hengenlähtö lähellä.
Itse siirryin kasviväreihin ja palashampooseen. Hiukset voivat paljon paremmin kuin ennen. :)
tulisko mieleen jotain kasviväriä, jolla tän pään sais kuntoon ja mistä niitä vois ostaa?
ap
Ap tässä funtsii, että voisko esim. castingin 700 olla sopivan tumma, mutta ei liian tumma...
Laittaisin punertavaa Color Maskia. On korjaava sävyte joka taittaa vihertävyyden pois.
Donald, ystävän neuvo: LOPETA se värjääminen kokonaan.