Kerro mahdollisimman lyhyesti kolme tämän hetkisen elämäsi pahinta ongelmaa
Kerro mahdollisimman lyhyesti kolme tämän hetkisen elämäsi pahinta ongelmaa ja niihin ratkaisut.
Kommentit (304)
-vihaan työtäni niin paljon, että kärsin pahoista stressioireista, mutta muutakaan ei ole
-rahattomuus (työ alipalkattua ja katkonaista, en asu kela-tukien piirissä)
-mielenterveysongelmat
Polvet, lonkat, rintaranka. Polviin ja lonkkiin jossakin vaiheessa kirurgin veitsi, mutta ei vielä. Nyt vain mennään ja irvistellään.
köyhyys
yksinäisyys
terveys
Ei taida olla muuta ratkaisua kuin kuolla pois.
1. olen työpaikkakiusaamisen uhri
2. olen sen takia ollut sairauslomalla pitkiä aikoja
3. en pääse opiskelemaan sitä alaa mikä kiinnostaa ja olen hakenut jo 5 krt aiemmin. Olen neljästi(!!!!!) jäänyt vaaditun pisterajan alle 1p marginaalissa. Nyt keväällä opiskelupaikka jäi 0.25 pisteen päähän, aiempana vuonna kävi samoin. Pipo on tiukalla.
1. Paska asunto ja sitä kautta tunnen oloni kodittomaksi tai ainakin juurettomaksi. Asun vuokralla, kun maksettu asunto jäi vanhaan elämään. Asunto pitäisi myydä, mutta matkassa on mutkia
2. Rahahuolia. Tienaan hyvän, mutta olen sijoittanut rahojani huonosti.
3. Tulevaisuus huolettaa. Onko töitä vielä muutaman vuoden päästä, kun olen ajautunut ammatillisesti niin kapeaan paikkaan?
(4. Haluaako rakastamani nainen minut oikeasti???)
M40
Koti-ikävä Suomeen. Ratkaisu = liput jo ostettu jouluksi.
Kesäkunto 2017. Ratkaisu = pitää lopettaa paskan syönti+ostaa jäsenyys salille
Shoppailuriippuvuus. Ratkaisu = pitää tehdä vähän pohdiskeluja mistä tuo kumpuaa ja mitä yritän paikata jatkuvalla shoppailulla. Itsekuri myöskin.
Alentunut työkyky
Vaikea etenevä sairaus
Työttömyys
Olen siis osatyökyvyttömyyseläkkeellä oleva vajaakuntoinen työtön.
Mahdollisuus uuden työn löytämiseen todella heikko, sillä pystyn tekemään vain erittäin kevyttä työtä max. 5 tuntia päivässä ja silloinkin tarvitsen mahdollisuuden torkahtaa hetkeksi kesken töiden.
Aika vähissä on semmoiset työt mitä pystyn tekemään.
Gradu
Ala jota opiskelen on liian stressaava mulle
-
Ei nyt muu tällä hetkellä niin paina.
Vierailija kirjoitti:
Suomen paskaantuminen rapparisionistijesuiitta - satanistileiristä vahingollisilla opeilla
Katsoa kun nuo sokeat taluttavat nuoremme ojaan lävistyksineen tatuointeineen ja moraalin rappeutumisineen, ja koulutetaan takoitus pyhittää keinot moraaliin
Katsoa koko tapakulttuuri ja rehellisyys murenee noin Suomessa. Katsoa miten helposti Suomi oli valloitettavissa, säälittää suuresti tämä maa kohtalo!
RATKAISUNI: korruptio kitketään , noille marginaalisaastuttajille osoitetaan sivistysvaltiossa paikkansa eli ei päättäjiksi! Koululaitosta ohjaa oma valtiomme ja kirkko ei ulkopuoliset opit. Koulutapakulttuuri uudistetaan kunnioittavaksi.
1) Ahdistun helposti asioista joihin en osaa vaikuttaa, perusturvallisuuden tunne puuttuu
2) Käytän liikaa alkoholia, "ratkaisuna" ahdistukseen
3) Saatan vaipua saamattomuuden tilaan, ja kodista sen näkee
Luulen, että terapia olisi tarpeen. Kaikki yllämainitut liittyvät toisiinsa.
Sekundäärinen lapsettomuus. Ratkaisuna toivottavasti hoidot.
Kaikki varsinaisesti suuret ongelmani ovat jääneet menneisyyteen. Menneiden vaikeuksien takia krooniset sairaudet yms. pienet jutut eivät vaikuta ongelmilta ollenkaan.
Iso tentti ensi viikolla, joka on ihan pakko päästä läpi. Korkea kuume jo kolmatta päivää, eikä keskittymisestä ei tule mitään.
Ratkaisu olisi kai lepo, mutta kun ei ehdi.
Hyvien ystävyyssuhteiden solmiminen vieraalla kielellä. Opisken ulkomailla, eikä kieli ole englanti.
Aikaa ja kärsivällisyyttä kai?
Juuri nyt pitäisi syödä, mutta sattuu joka paikkaan enkä jaksa nousta....
1. Työ ahdistaa, kouluttauduin ihan väärälle alalle
2. Lapsettomuusepäily, yritystä 2,5 vuotta
3. Huoli pikkuveljen terveydestä
Liikaa töitä
Lusmut alaiset (ei kaikki, mutta ne muutamat sluibailijat)
Ei aikaa ja voimia harrastaa mitään vapaa-ajalla
1. Työttömyys
2. Te-toimisto
3. Suomen taloudellinen tilanne, mikä tuskin tuo kovin pian ratkaisua kohtaan 1
1. Jatkuva kroonistunut kipu vaikean endometrioosin takia.
Eipä siihen oikein voi mitään tehdä, koittaa tehdä siedettäväks elämä lääkkeillä.
2. Masentunut poikaystävä, joka haluaa erota, koska ei usko olevansa tarpeeksi hyvä mulle.
Poikaystävä on koittanut saada apua, mutta eivät ota lääkärissä tosissaan. Odottaa nyt taas 3kk päähän aikaa lääkärille.
3. Voimakkaiden kipulääkkeiden ja hormoonihoitojen aiheuttama aivosumu, jonka takia koulu ei suju.
Pakko hoitaa endoa, joten tällekään ei voi mitä. Toinen vaihtoehto on agressiivinen taudin leviäminen ja entistä pahemmat kivut.
mtj kirjoitti:
Kerro mahdollisimman lyhyesti kolme tämän hetkisen elämäsi pahinta ongelmaa ja niihin ratkaisut.
Kutittaa lapaluiden välistä ja minulta puuttuvat molemmat kädet.
1. Hieron selkää jotai kulmaa vasten
2. En tiedä
3.En tiedä
1. Ahdistushäiriö/paniikkihäiriö
2. Valmistun kohta eikä ole töitä
3. Mies taitaa olla masentunut/stressaantunut
Kaikki on kyllä muuten hyvin :)
Masentaa. Ratkaisua en keksi.
Kaikki muu onkin sitten todella hyvin. Ois rahaa, aikaa, terveyttä, ystäviä, mahdollisuuksia, harrastuksia. Mutta kun masentaa, niin ei kiinnosta.