Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä igglosta?

Vierailija
10.03.2006 |

Meillä olisi tarkoitus laittaa omakotitalo myyntiin ihan kohta. Välityspalkkiot vaan mietityttävät. Kiinnostais kyllä tuo igglo välityspalkkion takia, mutta toisaalta vähän arveluttaa, että onkohan ihan rehellistyä toimintaa, kun siitä on ollut juttua lehdissä ym. Onko jollakin jo kokemusta igglosta välittäjänä tai muuten tarkempaa tietoa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtäneet mm., että nykyisin asunnonostajat käyttävät paljon nettiä hakujen tekoon.

Vierailija
2/11 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mitään laitonta ole, päinvastoin. Myyjänä olen iloinen, että tulee kilpailua ja että välityspalkkio on Igglossa noin paljon pienempi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei velvoita mihinkään eli ei ole kuitenkaan pakko myydä. Niin me ajateltiin tehdä, kokeilla ensin " kepillä jäätä" .

Vierailija
4/11 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/11 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään, joka noin paljon maksaisi, esim. me kilpailutimme useamman ison ketjun välittäjiä kun laitoimme omaamme myyntiin ja kaikki olisivat myyneet 3 %:lla (sis alv). Eli ei se ero Igglon hyväksi niin iso aina ole kuin antavat ymmärtää. Ja heidän aggressiivinen tyylinsä saattaa myös karkottaa asiakkaita, eli jos esim. myymässä arvoasuntoa ns. paremmalta alueelta, harkitsisin kahdesti.

Vierailija
6/11 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä toimipisteitä vai onko vaan netissä.

Vierailija
7/11 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitan tätä kymppiä, joka niin kovasti yrittää vakuutella Igglon olevan huono.

Mikä ero siinä on, onko arvokiinteistö vai ei? Arvokiinteistöhän NIMENOMAAN kannattaa Igglon kautta myydä, koska silloin välityspalkkio jää euromääräisesti pienemmäksi.

Jos Iggloa ei olisi, myisin taloni itse. Pääkaupunkiseudulla asun.

Vierailija
8/11 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. nimim. arvokiinteistön omistaja ja Igglon ystävätär

Vierailija
9/11 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta on tosi noloa, jos Igglo joutuu kilpailijoiden painostuksen vuoksi lopettamaan.

Missä muualla voi itse laittaa ilmaiseksi ilmoituksen asunnostaan nettiin kuin Igglon sivuilla, ja ilmoitusta vielä luetaan? Kerro minulle! Kaikki muut rahastavat siitä aika paljon.

Vierailija
10/11 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuulkaa niin kaukana kiinteistövälittäjästä kuin olla voi eikä kukaan sukulainen tai edes puolituttu ole alalla. Itse asiassa näissä asuntojen/kiinteistöjen myyntiin liittyvissä keskusteluissa, joita täällä aika usein käydään, kannustan aina ihmisiä myymään asuntonsa itse, eli en näe suurtakaan hyötyä kiinteistövälittäjän käytössä ylipäätään. Joskus on vaan pakko, jos ei itsellä ole energiaa käyttää myyntiin omaa aikaansa, tai niinkuin joku edellä totesi, usein myös siksi, että monet ihmiset uskovat välittäjällä olevan jokin maaginen vastuu, jonka vuoksi välittäjältä ostaminen olisi jotenkin turvallisempaa eli eivät uskalla ostaa yksityiseltä myyjältä. Ja silloin, jos välittäjän palkkaa, kannattaa tosiaan kilpailuttaa useampia - palkkion saa kyllä helposti painettua aika alas millä firmalla tahansa.

Mielipiteeni Igglosta perustuvat ihan heidän mainontansa subjektiiviseen arviointiin ja ihmisten kanssa käymiini keskusteluihin - suurin osa heistä, joiden kanssa olen Igglosta jutellut, on pitänyt ko. firmaa ärsyttävänä ja turhan aggressiivisena. Jos on myymässä asuntoa, jonka potentiaalinen ostajakunta on oletettavasti hieman iäkkäämpää ja konservatiivisempaa, luulisi heihin purevan ennemmin vähän perinteisemmän yrityksen lähestymistavan. En tosin tiedä, kunhan spekuloin.

Vierailija
11/11 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mielestäni ole mitenkään yrittänyt vakuutella Igglon olevan huono, niinkuin joku edellä totesi. Sanoin vain, että minun mielestäni heidän mainontansa on aika aggressiivista ja antavat virheellisesti ymmärtää muiden välittäjien palkkion olevan aina 4,88 %.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan