Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Äiti pois, äiti pois!!!!!"

Vierailija
22.04.2006 |

-huutaa alle kolmevuotiaamme aina minulle kun esim on mummon kanssa leikkimässä ja olen menossa katsomaan mitä tekevät. Tulee ihan arvoton olo niinä hetkinä.. Onko muilla tälläistä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v huutaa noin, kun on kaverinsa kanssa. Eikä taatusti ole oppinut tätä mistään. Se itsenäistyy, ei muuta.

Vierailija
2/7 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos menen halimaan tai lääppimään kun on kesken jotain omia pikkuleikkejään.

Ja just jos esim. kellii isän kanssa sängyllä ja menen siihen kolmanneksi pötköttelemään, niin taapero työntää minua pois ja toistelee tuota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä hetkellä tuntee pärjäävänsä ilman äitiä vähän aikaa mutta kohta taas tuntee, että ei pärjää. Kannattaa tukea niitä hetkiä.

Vierailija
4/7 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat yleensä tuohon aikaan leikkimässä pihalla. Tekemässä hiekkakakkuja, laskemassa mäkeä tai keinumassa. Tyttö tietää, että äidin tulo merkitsee leikin loppua. 1v10kk

Välillä sanoo noin kotonakin esim. kun istuu potalla ja minä vieressä. Jos kehoituksesta lähden pois huutaa hän heti perään äitin takaisin.

Vierailija
5/7 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja just on sama vuorosana!! Se on mummosta niin mustasukkanen et ei saa minun kanssa edes jutella silloin kun on käymässä vaan pitää sen kans vaan sen omassa huoneessa leikkiä ja tehä palapelejä..

Kokee varmaan ittensä tärkeeks ku saa omittua mummon itelleen kokonaan..Ja siis tällasta vaan mummon ollessa käymässä..Et ilmeisesti ihan tyypillistä, kai?

Vierailija
6/7 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 2v6kk sanoo tuota silloin kun on " minä ite" -vaihe päällä, eli kun haluaa itse kiivetä keinuun, liukumäkeen tms.

Vierailija
7/7 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppinut taatusti silta vahan vanhemmalta kaveriltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi