Kuinkahan yleistä että mpr nostaa kuumeen
ja koska? Sanotaan että 5-12 päivää rokottamisesta.
Lapsella olisi pikkujouluesitys jonne tulossa isovanhemmat ja kaikki, pelkään siis että rokotuksesta n viikon päästä olisi kuumetta. Sitten jos siirrämme rokotusaikaa voi oirehtia juuri Jouluaattona.
Eihän näitä voi ennakoida mutta mieluusti kuulisin koska mpr rokotus on teillä nostanut kuumeen?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan 33% nousee kuume noin viikon päästä, kuume kestää pari päivää. Eli mun kolmesta lapsesta yhdellä nousi kuume mpr:n jälkeen. saattoi olla toki joku flunssakin, rokotus annettiin tammikuussa ja kaksi isompaa sisarusta oli jo koulussa eli saattoivat tuoda sieltä minkä taudin tahansa..
Kiva kuulla että muut lapset teillä selvisivät kuumeitta. :) Tuntuu että keskustelupalstat pursuaa noita hurjia sivuvaikutuksia ja nyt olen tietysti aivan varma, että meidän pojalla juuri korkeaakin korkeampi kuume nousee ja tietysti kun olisi jotain suurempaa tapahtumaa. Eihän sille mitään tietysti voi.. Kiva kuulla että voi myös olla näin ettei mitään tulisikaan.
ap
Mun kokemuksen mukaan 33% nousee kuume noin viikon päästä, kuume kestää pari päivää. Eli mun kolmesta lapsesta yhdellä nousi kuume mpr:n jälkeen. saattoi olla toki joku flunssakin, rokotus annettiin tammikuussa ja kaksi isompaa sisarusta oli jo koulussa eli saattoivat tuoda sieltä minkä taudin tahansa..