Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

44 vuotta ja raskaana

Kk
16.11.2016 |

Mut mielipiteitä jatkaako onko itsekästä? Mies heti abortin kannalla? Meillä nuorin lapsi 2v ja todella oli meidän Iltatähti.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo aika paljon jo. Ja pieni lapsikin siinä entuudestaan. Toisaalta onko teistä moraalisesti oikein päättää tulevan vauvan elämä oman mukavuuden takia?

Järjellä ajatellen sanoisin ei kannata. Moraali taas sanoo toistaa. Aviossa oleva pari joilla elämä mallillaan (?), pitäisi kyetä huolehtimaan jälkeläisistä.

Teette mitä tahansa niin hoitakaa ehkäisy kuntoon.

Vierailija
2/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ikäero. Siis nuorimmaisillanne :)

Jos ultrissa ei näy mitään poikkeavaa, niin mikäpä siinä. Ylläri-iltatähti.

Mutta niin ikävä ihminen olen, että keskeyttäisin jos seulat eivät lupaisi tervettä lasta (tiedän, että aina voi sattua myöhemminkin jotain, mutta sellaisessa tapauksessa tapahtuisi mieluummin ennemmin...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sinusta. Tiedän monia tosi nuorekkaita, hyväkuntoisia yli 40v äitejä. Itse ole 45v ja tekisin välittömästi abortin. En mitenkään enää pystyisi aloittamaan kaikkea alusta. Mutta jouduin aikoinani hoitamaan kaksi lasta lähes yksin. Vauva ja pieni lapsi sitoo niin paljon. Tietty jos hyvät turvaverkot niin asia ihan eri. Tsemppiä tulevaan.

Vierailija
4/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itse iltatähden 41v ja se mikä tässä on hieman harmittanut, on se, että hänellä ei ole samanikäistä sisarusta kaverina, kun vanhemmat on jo niin paljon vanhempia. Eli ole iloinen nuorimmaisesi puolesta.

Vierailija
5/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä saattee seuraa sille parivuotiaalle (jos muihin lapsiin on iso ikäero). Pitäisin kyllä mutta joo kävisin minäkin kaikissa seuloissa varmuuden vuoksi.

Vierailija
6/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu sai ainokaisensa 43- ja 45-vuotiaana. Nyt ovat jo koululaisia ja heistä on tietysti ollut paljon seuraa toisilleen, erityisesti loma-ajat sujuvat helpommin kun ei vanhempien tarvitse keksiä tekemistä.

Vierailija
7/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea jo etukäteen ja ihanaa odotusta.

Vierailija
8/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ehdoton mielipide on abortti. Meillä on kotona muuten asiat kunnossa ja vanhemmat lapset jo kouluikäisiä. Hieman vain yllätti miehen jyrkkä päätös.

Vierailija
9/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta teillä on? lasten iät?

Vierailija
10/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tulee muistoja mieleen =) Sain ainokaiseni 44 vuotiaana ja se on elämäni onnellisin juttu! Ja teillä vielä tuo aika pieni iltatähtikin, niin ottakaa vastaan lapsi! Mutta käy toki seulat ym., eihän ne kaikkea kerro, mutta jotain voisi niistäkin viisastua, jos jotain päätöksiä tarvii tehä!

Vierailija
11/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mazeltov! Lapset on hieno juttu, tottakai saatat uuden ihmisen maailmaan. Joko miehesi muuttaa mieltään tai jätä se sika.

Vierailija
12/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pitäisin lapsen jos se on terve. Siinä olisi sekin hyvä puoli että nyt se 2v saa leikkikaverin. Mut joo ite tekisin sillein että raskauden loputtua ottaisin ehkäisyn käyttöön kunnes vaihdevuodet alkaa

Vierailija
13/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murhaa(= abortti) sitä lasta vaan pidä se. Pärjäätte kyllä!!

Vierailija
14/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin yhdeltä tutulta, että Taysissa oli ollut 52-v ensisynnyttäjä, joten ei mitään hätää. Mutta vähän hankalaa, jos mies on noin vastahankainen. Minkä ikäiset muut lapset, sen 2-v jo mainitsikin.

Vierailija
15/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia 16v, 14 , 9 ja 2v. Sama isä kyllä kaikilla. Mutta itse haluaisin pitää mutta mieheni hyvin jyrkästi sitä mieltä että ei.

Vierailija
16/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestäsi oli kuitenkin kivaa silloin lasta tehdessä? Pettikö ehkäisy vai oliko sellaista? Millä hän perustelee sen että saattaa sinut ensin raskaaksi ja sitten haluaakin perua koko jutun? Onko itselläsi voimia vielä yhteen lapseen? Auttaako muu perhe, ja miehesi, nykyisessä lastenhoidossa? Olisiko lapsi lahja ja siunaus, tervetullut lisä perheeseenne?

Päätös abortista on yksin sinun vaikka mies murjottaisi lopunikäänsä.

Toivottavasti ei kuitenkaan. 

Vierailija
17/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, tiedän oman kannan ja en olisi abortin kannalla. Ja kyllä petti ehkäisy olen steri jonossa ja syönyt pillereitä. Eli vahinko tämä on.

Vierailija
18/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pidätte lapsen. On kaveri sille 2v. Siinä se viides menee kun teillä jo neljä lasta on.

Vierailija
19/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui,miten olette jaksavia. Itse sain ensimmäisen lapsen 24-vuotiaana ja viimeisen 35-vuotiaana ja siinä välissä 2 lasta. Koin jo nelikymppisenä,että en enää haluaisi/jaksaisi pientä vauvaa. Mutta ihmiset ovat erilaisia. Onnea ap:lle odotukseen.

Vierailija
20/21 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Sano miehelle, että käytte abortissa jos seuloissa ilmenee jotain huolestuttavaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän