Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua!!! Miten pystyn salata sekoiluni mieheltäni?

Vierailija
16.11.2016 |

Ollaan oltu aviossa pian 1 vuotta, mutta miehen opiskelujen vuoksi asutaan eri paikkakunnalla. Välimatkan takia ollaan nähty joka toinen viikonloppu joko mun tai miehen luona.

Mies ei tunne mun historiaa kovin hyvin, koska ei ole asunut täällä koskaan, eikä tunne mun lapsuuden ja nuoruuden kavereita.

Nyt mua on alkanut pelätä, jos mies saakin selville mun menneisyydestä ikäviä asioita jotka olen jättänyt kertomatta tai salannut.

Tämä vaivaa mua kauheesri. Koska tiedän ettei mies hyväksy kaikkia näitä juttuja.

Oisko parasta ettei mies tulisi enää tänne vaan mä kävisin hänen luonaan?

Ihmettelisitkö sinä jos sun puoliso yhtäkkiä kieltäisi sua tulla sinne missä hän asuu? Mulla on vielä sellainen et yksi kaveri jolla ei ole kämppää tai töitä asuu mun luona viikot mitä mies ei tiedä koska ei tiedä et tää on mun kaveri. Et aina kun mun mies tulee tää kaveri lähtee pois.

Olen myös sanonut miehelleni et mulla on opiskelupaikka vaikka mulla ei olekaan. Olen sanonut et lykkään aloitusta tai pidän välivuoden. Tää liittyy näihin mun menneisyyden juttuihin miten näin kävi, mistä mies ei tiedä.

Tämä ahdistaa mua kovasti koska mun mies on ihana ja rakastan sitä, mut miten saan mämä kaikki sotkut selvitettyä. Esim hän luulee etten pidä yhteyttä mun perheeseen mutta itseasiassa pidän, he ei vaan tiedä et olen naimisissa.

Tämä tilanne ahdistaa ja pelkään mielenterveyttäni jo.

Mitä voisin tehdä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita ryhtymällä rehelliseksi.

Vierailija
2/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno alku avioliitolle kun toinen on alusta lähtien epärehellinen. Kerro totuus, salailemalla asioita pahennat vain tilannetta. Salaisuuksilla on tapana tulla ilmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
4/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, todella plääh.

Vierailija
5/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehelle: "nyt olisi tärkeää asiaa, voitaisiko jutella".

Kerrot kaiken alusta loppuun.

Varaudu, että asialla on mahdollisesti jonkinlainen vaikutus suhteeseen.

Ota huomioon, että asia tulee kuitenkin joskus julki..valheilla on aina lyhyet jäljet.

Eli kannattaa kertoa nyt ennen kuin ln liian myöhäistä, ellei jo ole..itse kyllä suuttuisin miehelle, jos olisi nlin isoista asioista valjedellut noin pitkään...

Vierailija
6/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot miehelle: "nyt olisi tärkeää asiaa, voitaisiko jutella".

Kerrot kaiken alusta loppuun.

Varaudu, että asialla on mahdollisesti jonkinlainen vaikutus suhteeseen.

Ota huomioon, että asia tulee kuitenkin joskus julki..valheilla on aina lyhyet jäljet.

Eli kannattaa kertoa nyt ennen kuin ln liian myöhäistä, ellei jo ole..itse kyllä suuttuisin miehelle, jos olisi nlin isoista asioista valjedellut noin pitkään...

Ps. Anteeksi virheet tekstissä, kirjoitin puhelimella

Vierailija
7/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkkiudu vankilaan

Vierailija
8/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kenen kanssa olet naimisissa? Mitä nämä sekoilut on? Onko tuo kämppis nainen?

Kannattaa kyllä asiat selvittää heti,avokista aikanaan paljastui kaikennäköistä mitä yritti pitää salassa,eikä ne nyt vakavaa ollut kun asiat käytiin läpi.

T.M

Vierailija
9/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tyylitä päätellen saman kirjoittajan kuin eilinen " olen pettynyt miehen järjestämiin häihin"- vuodatus.

Älä jätä päivätyötäsi; kynäilijänä ei vielä näillä taidoilla elä!

0/5