Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhempi nainen on ihastunut minuun

Vierailija
15.11.2016 |

Eli olen itse alle 25, täysi-ikäinen kuitenkin ja työpaikallani oleva, itseäni vanhempi nainen (yli 40 vuotias) kertoi olevansa ihastunut minuun. Hänellä on mies ja melkein täysi-ikäiset lapset, ulkopuolisen silmään lähes täydellisen tavallinen perhe-elämä.
Kyseinen nainen on ollut minulle todella mukava ja olen ajatellut hänen olevan vain ystävällinen. 3 viikkoa sitten hän totesi, että on ihastunut. Tilanne on omituinen, enkä voi asiasta oikein kenellekkään avautua (voi/halua).
Olen itsekkin nainen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko itse kiinnostunut vai ei?

Vierailija
2/11 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän lesbotus taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan. Tämä on se vanhemman naisen tekemä aloitus jossa haluaa nähdä miten siihen suhtauduttaisiin jos hän tekee ihastukselleen jotain. Teit jo aiheesta aloituksen pari päivää sitten.

Vierailija
4/11 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko itse kiinnostunut vai ei?

En ole, enkä toivottavasti kiinnostukkaan. Hänellä on perhe, jota en millään tavalla halua olla rikkomassa.

Vierailija
5/11 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties terapeutti?

Vierailija
6/11 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, tässähän yhdistyy monta paltatarinaa samassa ketjussa. Sinutkin muistan, joka olit ihastunut terapeuttiisi.  Oletko sama kuin ap?

Vierailija
7/11 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumista on monenlaista, ehkei se ole tässä tapauksessa seksuaalista. Itsekin olin ihastunut ei seksuaalisella tavalla naiseen, mutta kuitenkin ihan omanikäiseen. Tuo on tuossa erikoista että olet varmaan melkein hänen lastensa ikäinen ja siksi erityisesti uskon ettei kyseessä ole mikään seksuaalinen ihastuminen.

Vierailija
8/11 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastumista on monenlaista, ehkei se ole tässä tapauksessa seksuaalista. Itsekin olin ihastunut ei seksuaalisella tavalla naiseen, mutta kuitenkin ihan omanikäiseen. Tuo on tuossa erikoista että olet varmaan melkein hänen lastensa ikäinen ja siksi erityisesti uskon ettei kyseessä ole mikään seksuaalinen ihastuminen.

Tilanne meni tänään siihen, että suudeltiin. Hävettää ja tuntuu pahalta, lähinnä siksi että itsekkin nautin siitä.

Ikäeroa hänen lapsiinsa on yli 5 vuotta.

Kunhan tilanne on sopiva niin täytyy ottaa asia puheeksi, tämä on se pahin mahdollinen skenaario tässä tapauksessa. :(

Vierailija
9/11 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapeutti osannee kirjoittaa "itsekin" ja "kiinnostukaan" oikein.

Vierailija
10/11 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapeutti osannee kirjoittaa "itsekin" ja "kiinnostukaan" oikein.

Vau. Onko tullut mieleen että kyseiset "kirjoitusvirheet" voivat kuulua ehkä henkilön murteeseen? Tietääkseni aiheen aloitus ei ollut "löydä kirjoitusvirheet" vaan aloittaja pyytää apua hankalaan tilanteeseen.

Hyvää illanjatkoa.

Vierailija
11/11 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha, mutta nostan. Millaista on tällainen ei-seksuaalinen ihastuminen juurikin skenaariossa kaksi (eri-ikäistä) naista?