Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?
Kommentit (17)
Silloin kun olen hoikassa kunnossa. Nyt taas läskivaihe meneillään.
T. syömishäiriöinen
Miksen olisi?
En ole tyytyväinen mun nykyiseen taloudelliseen tilanteeseen, mutta tämä osa-alue on työn alla :)
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun olen hoikassa kunnossa. Nyt taas läskivaihe meneillään.
T. syömishäiriöinen
Vähän sama juttu mulla...nyt oon lopettanut oksentamisen(hyvä juttu sinänsä) ja lihonut.
Pöhöttynyt olo,mutta jotenkuten siedettävä.
Tyytyväinen en ole, mutta yritän olla sinut kroppani kanssa.
En ole koskaan ollut tyytyväinen ulkonäköni, en koskaan. Olen aina hävennyt itseäni. Olen hoikka mutta rumat kasvot...
En ole tyytyväinen, kaksi raskautta lyhyen ajan sisällä ja sen lisäksi raskaus- ja imetysakne. Myös imetyksen aikana puolet hiuksista lähtenyt. Raskaudet eivät itsessään aiheuttaneet mitään isoa, olin itseasiassa synnytyksen jälkeen laihempi kuin ennen raskautta (kummassakin raskaudessa). Mutta kyllähän se kehon muotoon on vaikuttanut, mm. lantio leveämpi ja ns. uuma hävinnyt. Akne on aiheuttanut pahimmat ulkonäön muutokset ja sitä kautta myös itsetunto alentunut. Voisin sanoa että kolme vuotta sitten olin vielä aika hyvännäköinen mimmi.
"lantio leveämpi ja ns. uuma hävinny"
Vähän kuin pituus lyhentäisi.
Olen. Naama on nätti, ruumiinrakenne hyvä ja tukka tuuhea. Nyt on ylipainoa ollut jo useamman vuoden mutta en ota siitä stressiä, kunhan terveenä pysyn. Saatan joskus vielä laihduttaa jos siltä tuntuu, mutta ihan ok näinkin.
En. Mä en ole ikinä ennen ollut näin epävarma ulkonäöstäni kuin nyt 35-vuotiaana.
Mulla on rumat hampaat, rumat hiukset ja ruma perse. Ei ole rahaa laittaa hampaita ja hiuksia uusiksi ja perseen parantamiseen olen liian laiska.
Vierailija kirjoitti:
Kokonaisuutena
Totta kai olen. Ja niin on naisetkin:)
T. Cheek
Kokonaisuutena joo. Laittautuneena tunnen itseni joskus erinomaiseksi.
Pieniä yksityiskohtia voisin parannella jos voisin: paksummat hiukset, vähäsen isommat tissit, vähäsen suoremmat hampaat, vähän timmimpi kroppa.
Ja onneksi voinkin vaikuttaa joihinkin asioihin!
En ole. Ennen olin tyytyväinen ulkonäkööni, tai en oikeastaan edes ajatellut asiaa. Sitten kun ulkonäöstäni alettiin huomauttelemaan ja kiusaamaan niin on ollut aika vaikea olla tyytyväinen siihen. Nykyään sitä taas vähän väkisin yrittää olla tyytyväinen itseensä, mutta ei se helppoa ole. Paljon kuulee sitä, että muiden mielipiteestä ei saisi välittää, mutta aika vaikeaa sekin on kun kukaan ei koskaan sano mitään positiivista ulkonäköön liittyen.
Terveisin Naispelko23
Olen kyllä tyytyväinen ihan kokonaisuutena :) tärkeinpänä pidän kuitenkin sisäistä hyvää oloa ja levollisuutta joka saa ulkoisenkin olemuksen hehkumaan.
Joo. Niinku muijat useimmiten.